Menuda carallada de xusticia

Para os temas da vida política do Estado Español que non teñen que ver directamente con Galicia.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sexta, 14 mai 2010, 16:00

O CGPJ suspende o xuíz Baltasar Garzón por unanimidade
O maxistrado debe abandonar \"de forma automática\" a Audiencia Nacional até que non se resolvan as tres causas abertas contra el.
O Consello Xeral do Poder Xudicial (CGPJ, nas súas siglas en castelán) acordou por unanimidade suspender o xuíz da Audiencia Nacional Baltasar Garzón logo de se abrir xuízo oral contra el no Tribunal Supremo por suposta prevaricación cometida ao investigar as desaparicións do franquismo carecendo de competencia para iso, segundo informaron a Europa Press fontes extraoficiais.
O Consello actuou contra Garzón en aplicación do artigo 383 da Lei Orgánica do Poder Xudicial, que obriga a apartar dos seus labores xurisdicionais calquera xuíz ou maxistrado cando se constata que hai motivos para proceder contra el por delitos cometidos no exercicio das súas funcións.
Deste xeito, o titular do xulgado Central de Instrución número 5 vese obrigado a abandonar \"de forma automática\" a Audiencia Nacional até que non se resolvan as tres causas abertas por prevaricación contra el no Tribunal Supremo.
Ademais do asunto relacionado coa Memoria Histórica, Garzón ten pendente saber se tamén será sentado no banco polos cobros que obtivo da Universidade de Nova York por dirixir uns cursos patrocinados polo Banco de Santander; e por unha terceira causa que se tramita por intervir este maxistrado as comunicacións dos xefe da trama Gürtel cos seus avogados en prisión.
Finalmente, o órgano de goberno dos xuíces non valorou a petición realizada por Garzón para ser declarado en situación de \"servizos especiais\" co fin de aceptar unha praza de asesor da Fiscalía no Tribunal Penal Internacional e que evitaría a súa suspensión durante, polo menos, os sete meses para os que solicitou dito permiso
http://www.vieiros.com/

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sexta, 14 mai 2010, 20:36

Este é o momento en que me quedo sen palabras, quero berrar, pero me afogo en bágoas.
Son as bágoas da verguenza, da impotencia, de incredulidade ante os feitos.
Queremos estender os brazos, pero temos as mans atadas por unha xustiza que cambiou a venda dos ollos por unha mordaza.
Eu quero entender porque o medo a juzgar os crimenes que por mais de 40 anos unha ditadura encargouse de esconder baixo a alfombra dunha españa que crecia economicamente e á que lle pesaba o pasado.
Eu necesito entender para poder dicirlle á miña filla que é ese sangue a que leva nas veas, a dun pobo que leva 35 anos inerte, nunha democracia, que a esta altura xa nin creo que sexa tal, e que deixa que recaia en tan só un home, o xuíz Garzón, toda a responsabilidade dos esclarecementos de miles de asasinatos, mentres deixaban que o medo caláselles tan fondo nos corpos que sabendo ,en moitos casos, onde estaban os seus mortos, calaban.
Calaban e o caudillo xa estaba morto, e os desgraciados que o secundaron nos crimenes íanse morrendo, nas súas casas, coas súas familias e o que é peor, coas honras de cumprir con deus e coa patria.
Ata cando manteremos ao noso mortos nas fosas da inequidad?
Valen menos eses crimenes ao mantelos ocultos?
Hoxe todos somos Garzón.
Hoxe temos todos bágoas nos ollos.
Hoxe xa é tarde.
Saúde Memoria e Liberdade!!
Alexandra Cachafeiro Camiña

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » segunda, 17 mai 2010, 14:02

Un poema puede reflejar lo que sentimos y que no sabemos cómo expresar, cuando nos faltan las palabras ante tanta injusticia...
Rastros de mar
Debullar con silencios
as raíces deste mar
todo el sombra
todo el nós
mar
encallado no tempo
golsando frío e usura
como aliviarmos os ollos
desta paisaxe atroz
que nos manca?
como cuspirmos as lascas da dor