¿Xuntanza en Euskadi?
¿Xuntanza en Euskadi?
Pues tienes toda la razón del mundo, Xandriña. A ver si ahora que ya estamos todos de vuelta, ponemos una fecha y lo hacemos ya. Además yo he conseguido otro fichaje, una chica muy maja, que vive en Bilbo. A ver si dejamos aquí nuestras preferencias de fechas. A mí con tal que no sea en el finde del 6 al 8 de Octubre, cuando queráis.
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
-
- Registado: segunda, 01 jan 2007, 22:03
¿Xuntanza en Euskadi?
UNA VEZ MAS ANDO AQUI ROGANDO DE QUE UNA VEZ POR TODAS HAGAMOS UNA XUNTANZA EN VIZCAYA, ALGIEN SE ANIMA?
Última edição por galleguilla em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
¿Xuntanza en Euskadi?
Xandra, es ti? Por que te rexistraches cun novo nick? iso non convén (por antiguidade, acceso ás mensaxes vellas, etc.) e ademais está proibido polas , rapaza! Se tes problemas para acceder coa túa antiga conta, vai para http://www.fillos.org/galicia/modules.p ... s&id_cat=6 e verás instruccións para solucionalos. Senón sempre me podes escribir.
En canto ao da xuntanza, ninguén ten máis gañas ca min... e si, estou animando á xente. Agora é cuestión de propoñer data, a ser posible en Xaneiro ou Febreiro, aínda que a xente que ande con exames non sei eu...
En canto ao da xuntanza, ninguén ten máis gañas ca min... e si, estou animando á xente. Agora é cuestión de propoñer data, a ser posible en Xaneiro ou Febreiro, aínda que a xente que ande con exames non sei eu...
Última edição por xestor em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
¿Xuntanza en Euskadi?
Ben, como xa comprobariades veño de fusionar os varios fíos que había espallados por esta sección do Taboleiro referidos á Xuntanza biscaína... que olla que levamos tempo para facela e non a damos feito, madriña! 
Desta vez ten que ser a definitiva. Temos nova xente interesada en facela e penso que nos podemos xuntar un grupiño moi xeitoso de xente. Eu propoño deixar pasar os exames para os que andades a estudar e facela máis ou menos sobre o Entroido. Non sei exactamente cando cae este ano pero coido que será finais de Febreiro, polo tanto suxiro buscar datas entorno ao 22 ou 24 de Febreiro ou ben 2-3 de Marzo. Que vos parece? Espero as vosas suxestións...

Desta vez ten que ser a definitiva. Temos nova xente interesada en facela e penso que nos podemos xuntar un grupiño moi xeitoso de xente. Eu propoño deixar pasar os exames para os que andades a estudar e facela máis ou menos sobre o Entroido. Non sei exactamente cando cae este ano pero coido que será finais de Febreiro, polo tanto suxiro buscar datas entorno ao 22 ou 24 de Febreiro ou ben 2-3 de Marzo. Que vos parece? Espero as vosas suxestións...
¿Xuntanza en Euskadi?
(Vaia, parece que o meu anterior post non saiu!!!)
Semella que a mellor data vai ser sobre o 2 ou 3 de Marzo, por algunha que quere asistir e non vai estar durante o entroido por aquí. Vaivos ben aos demais? Veña, a ver se falades!
Semella que a mellor data vai ser sobre o 2 ou 3 de Marzo, por algunha que quere asistir e non vai estar durante o entroido por aquí. Vaivos ben aos demais? Veña, a ver se falades!
¿Xuntanza en Euskadi?
Hola a todos, son un "FILLO" novo, e chamome Oskar.
Manuel animoume a atopar as mensaxes da posible xuntanza en Euskadi. E como podedes ver non solo conseguin atopalas senon que hasta escribo mensaxes.
En principio se non cambiades a data eu intentaría xuntarme a vos.
De ter que elexir, prefiro case mellor o venres 2.
Bueno xa iredes concretando.
Unha aperta a tod@s.
Manuel animoume a atopar as mensaxes da posible xuntanza en Euskadi. E como podedes ver non solo conseguin atopalas senon que hasta escribo mensaxes.
En principio se non cambiades a data eu intentaría xuntarme a vos.
De ter que elexir, prefiro case mellor o venres 2.
Bueno xa iredes concretando.
Unha aperta a tod@s.
Última edição por ofmato em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
-
- Registado: sexta, 15 dez 2006, 00:45
¿Xuntanza en Euskadi?
boas noites a todos, xa hai que non estou no foro por mor das vacacions que felizmente estou pasando na terra levo dende o 23 de decembro en galiza e estou ata o 23 de xaneiro e logo volto pa euskadi e nada so dicir que me encanta o da xuntaza e que se o fin decidides facela pois que farei todo o que sexa pa ir a ela xa que me fai moita ilusion atoparme cn galegos por ali por que eu son noo naqueles lares e agradecese moito o poder falar un pouco con xente da terra.sen mais un saudo a todos dende galiza
Última edição por diegocela83 em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
¿Xuntanza en Euskadi?
Vaia, parece que isto se vai animando cos novos membros!
Alédame moito lervos por aquí compañeiros!!!
Agora só falta que os vellos que querían facer a xuntanza se animen de novo e poderemos facer unha xuntanza ben feita!!!! De momento a data que parece máis axeitada vai sendo o día 2 de marzo, venres.

Agora só falta que os vellos que querían facer a xuntanza se animen de novo e poderemos facer unha xuntanza ben feita!!!! De momento a data que parece máis axeitada vai sendo o día 2 de marzo, venres.
¿Xuntanza en Euskadi?
Por mín non hai problema nin no venres 2 nin sábado 3, aínda que se decidides outra data non tendes máis que avisar...
Última edição por trepia em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.
¿Xuntanza en Euskadi?
Xa queda menos... A ver se alguén se puidera encargar de atopar un lugar para esa data.
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante