Xuntanza en Compostela o 25 de Xullo

Lugar para anunciar xuntanzas de membros de Fillos e outras xuntanzas de galegos-as no mundo.
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » terça, 01 jul 2008, 17:04

A ver, guindo esta convocatoria oficial para todos os socios, membros e simpatizantes de Fillos de Galicia que vaian estar por Galiza nesas datas para nos xuntarmos o día 25, participar na manifestación coas bandeiras da , lucir as nosas camisetas celestes ou negras e pasar un bo día en compaña!

Quen se anima? ;-)

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Mensagempor anamp » quarta, 02 jul 2008, 13:28

Ola a todos!
Pois eu, de novo non poderei estar... aproveito para contarvos a todos (algúns xa o sabedes) que un novo filliño de Galiza está a piques de nacer, e tenme un pouco "clausurada" e desconectada... non é nada, pero teño que estar na casa de repouso, e aínda que en teoría aínda faltan dous meses para o nacemento, este meniño rebuldeiro xa ten ganas de festa, así que calquera día vos dou a noticia de que xa está aquí!!!
Pero pensarei en vós o día 25. Ogallá todos os de fóra puidesedes estar en Compostela nun día tan especial...
Apertas!
Ana

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Mensagempor lopez » quarta, 02 jul 2008, 22:44

Ana te deseo de corazon que este galleguiño venga con mucha salud, y nó te olbides de avisar cuando llegue. Apertas

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quinta, 24 jul 2008, 11:26

A ver, ho! Xa estamos a 24 e non temos confirmación de ninguén. Lémbrovos que teremos presenza "estelar" dunha socia e directiva recén chegada de Arxentina! ;-D Cando menos animádevos os que vivides en Compostela, carafio! ;-)

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » quinta, 24 jul 2008, 11:35

Bueno, parece que imos ser tres e medio...
O Brais haberá que ilo acostumando de pequeno ;)

axav
Registado: sexta, 05 jan 2007, 19:52

Mensagempor axav » quinta, 24 jul 2008, 12:56

Eu posso ir até Compostela e gosto de conversar sobre fillos. Para mim melhor combinarmos a primeira hora da tarde.
Atenciosamente,
Afonso Xavier.

sromero
Registado: quarta, 24 jul 2002, 23:00

Mensagempor sromero » quinta, 24 jul 2008, 15:05

Quen me dera poder estar en Compostela!
Espero que o disfruten.
Silvia

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

Mensagempor mary556 » quinta, 24 jul 2008, 16:35

Irmáns:
Non vos perdades a Xuntanza, neste día da nosa Galicia...
E coa boa compaña de Anavilat, Casdeiro e Brais, e mai-la Socia Mirtha, da Arxentina; e polo que lin, tamén de Axax...
Vós, que estades na terriña...¡Animádevos!
Eu veréino pola tele...
Miña nai, ¡cánta morriña!... Lembranzas da miña estada en Compostela,o ano pasado...Inesquecibles...
Coma sempre que lembro e vexo imaxes da miña terra, botaréi unha morea de bágoas...
Disfrutade moitísimo...O meu corazón, está convosco...
¡Viva Galicia!

xestor

Mensagempor xestor » quinta, 24 jul 2008, 16:38

Grazas, Silvia. A verdade é que os que nos xuntemos habemos pensar en todos vós porque nos xuntamos precisamente porque existe esta comunidade, razón de ser das nosas amizades! :-)

Parece que nos imos xuntar ao final unha presada de Fillos. Polo que me din os que están afeitos a isto -para min vai ser a 2ª vez en Compostela nesta data, pero como se fose a 1ª porque a do ano pasado foi como non estar por diversas razóns- que pola mañá a cousa está moi enliada por mor da manifestación, á que penso que non asistiremos (a ningunha delas, porque haivos varias).

así pois vaise perfilando a tarde como momento máis probable. A non ser que algúns queirades xa quedar para xantar... e despois que se vaia unindo a xente, sería fermoso. Vós diredes.

xestor

Mensagempor xestor » quinta, 24 jul 2008, 17:04

Tamén has estar connosco, Mary, xa o sabes! Moitos bicos e bágoas tamén, pero das docísimas!! :-)

E coido que veremos a algún máis, xa verás. Estou esperando que me confirmen outros 3 ou 4 socios ou membros máis.

Voltar para “Xuntanzas”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante