Xubtanza em Piracicaba/São Paulo
El dia 8 y 9 e Julio, se realizará la 5a. Xuntanza de groups.msn.com/FillosdeGalidiadoBrasil em la ciudad de Piracicaba/Sao Paulo, com la organizacion de la Sociedad Española de aquella ciudad y con la direción de nuestro amigo Antonio Rodriguez Vilela. Asi que aquellos que tenga ganas de conocer a otros gallegos e sus familiares, pueden aali comparecer que seran todos bienvenidos.
Última edição por lopez em sábado, 08 nov 2014, 21:36, editado 1 vez no total.
Amigos, donde digo Xubtanza, claro quiero decir XUNTANZA, perdon.
Última edição por lopez em sábado, 08 nov 2014, 21:36, editado 1 vez no total.
LA XUNTANZA FUÉ DEFINITIVAMENTE MARCADA PARA EL DIA 22/23 JULIO
Última edição por lopez em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.
-
- Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00
Xa me gustaría poder ir á vosa xuntanza...pero por agora non pode ser, así que agardo que o pasedes moi ben e tamén o relato da festa e as fotos 
Apertas para todos os Fillos de Galicia do Brasil
Marisa

Apertas para todos os Fillos de Galicia do Brasil
Marisa
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.
Eu asistirei a miña primeira xuntanza o día 12 en Santiago de Compostela.
Non sabedes o emocionada que estou e as ganas que teño de coñecer a unha pequena parte dos que forman esta gran familia.
Só desexo que vos o pasedes moi ben e que nos contedes como foi todo.
Mil bicos dende Galicia.
Non sabedes o emocionada que estou e as ganas que teño de coñecer a unha pequena parte dos que forman esta gran familia.
Só desexo que vos o pasedes moi ben e que nos contedes como foi todo.
Mil bicos dende Galicia.
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.
Quiero comunicar a todos los hermanos, que quien tenga curiosidad en ver las fotos de la xuntanza de Piracicaba/São Paulo ya estan disponibles en nuestra página FillosdeGaliciadoBrasil@groups.msn.com
-
- Registado: terça, 31 out 2006, 12:49
Olá. Meu nome é Daniel Siqueira López Lago. Sou filho de espanhol (Vigo), e vivo no Brasil.
Sou estudante de Comunicação - Jornalismo da Universidade Federal do Rio de Janeiro. O tema de meu Projeto de Pesquisa é a "Cultura Galega no Rio de Janeiro".
Por isso, gostaria de saber de vocês têm dados sobre a comunidade galega no Brasil e no Rio de Janeiro (número de imigrantes galegos no Brasil e no Rio, jornais e revistas cariocas ou nacionais sobre a cultura galega).
Um grande abraço a todos!
Daniel
Sou estudante de Comunicação - Jornalismo da Universidade Federal do Rio de Janeiro. O tema de meu Projeto de Pesquisa é a "Cultura Galega no Rio de Janeiro".
Por isso, gostaria de saber de vocês têm dados sobre a comunidade galega no Brasil e no Rio de Janeiro (número de imigrantes galegos no Brasil e no Rio, jornais e revistas cariocas ou nacionais sobre a cultura galega).
Um grande abraço a todos!
Daniel
Última edição por daniel4310 em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.
Encontré este video de la V Xuntanza de Piracicaba em 2006
http://www.youtube.com/watch?v=RwDdp0p8Xjw
http://www.youtube.com/watch?v=RwDdp0p8Xjw
Informo que la VI Xuntanza em Piracicaba, está marcada definitivamente para el 14 y 15/06, en el sitio que se podra ver entrando en http://www.clubevaledasaguas.com.br
-
- Registado: domingo, 05 dez 2004, 00:00
Angel, ya están encargado o xamón e os chorizos, que te parece? Non vexo a hora que chegue o día............. e a noite con a queimada e o conxuro para espantar o meigallo jajajajaja!!!!!!!
Unha pregunta, e o viño???? quen vai se encargar do viño??????
Unha pregunta, e o viño???? quen vai se encargar do viño??????
Última edição por rosamerchi em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante