Viaje a Galicia

Lugar para anunciar xuntanzas de membros de Fillos e outras xuntanzas de galegos-as no mundo.
gt
Registado: quarta, 29 mai 2002, 23:00

Viaje a Galicia

Mensagempor gt » terça, 21 fev 2006, 14:07

Estou procurando viaxar pela primeira vez a terra de meus avós no setembro deste ano. Gosto de planejar as viagens con antecedência. Gostariame moito receber de vosostros sugestións sob: qué coisas non podo deixar de ver, preferentemente na coruña, hoteles que conozcan confortables y no excesivamente caros, si alguém quere sugerir um roteiro, e por suposto coñecer pesoalmente algún de vosotros se tiver a oportunidade. perdón por meu galego, estu mudando de português a galego, e sei que teño que facer un esforzo adicional para mellorar, mas quereria escrever sem erros. Moitas gracias, unha aperta
Última edição por gt em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

espanolita
Registado: domingo, 26 set 2004, 23:00

Viaje a Galicia

Mensagempor espanolita » terça, 21 fev 2006, 17:00

Te deseo un lindo viaje, Gustavo. Debe ser emocionante conocer la tierra de nuestros antepasados. Que te vaya super bien y disfrutes mucho.
bicos... ;-)
Última edição por espanolita em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Viaje a Galicia

Mensagempor anamp » terça, 28 fev 2006, 13:46

Ola, gt!
Aquí tes un enderezo de turismo da provincia da Coruña: http://www.dicoruna.es/turismo/index.htm.
Que se me ocorran así sen pensar moito, sitios para visitar: por suposto A Coruña capital, pero tamén A Costa da Morte, as fragas do Eume, Santiago de Compostela (indispensable!!!), o castro de Baroña, San Andrés de Teixido... buf, cantas cousas che recomendaría, porque xa que estás en Galiza, calquera das capitais de provincia son dignas de coñecer (e desfrutar dos seus cascos antigos, e os seus bares...), se che gusta a montaña: os Ancares e o Courel tamén son indispensables, as Rías Baixas se gostas da praia (a zona do Grove persoalmente encántame...).
Eu non deixaría nada fóra, en fin, que difícil axudarche a facer unha selección. Sobre hoteis non che podo dicir na Coruña. En Compostela coñezo o Hostal Suso que coido que está ben, e en pleno centro.
A ver, a ver se podo pensar máis a modo e enviarche máis suxerencias... pero non deixes de ver Navegalicia, a selección de recursos en Internet de Fillos, seguro que atopas moita información interesante (por exemplo, a de Turgalicia!!!).
Apertas!
Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Viaje a Galicia

Mensagempor lopez » domingo, 05 mar 2006, 16:07

Ola GT, de donde eres? Pués yo después de 47 años voy a volver a Galicia. Pienso salir de Brasil en la última semana de Septiembre, quedar unos 4 dias en Madrid, depués ir a Bilbao y Gijon, quedar por alli unos 10 dias, y después Galicia, donde pienso quedar unos 15 dias en Melide, La Coruña, y de alli conocer toda la tierra gallega. Asi que ai por el dia 10 estaré en tierras gallegas. Mi papa ira comigo, asi que será una viaje mui rica para mi, que sali de Galicia a los 6 anõs y que me acuerdo de mucha cosa. A ver si nos encontramos por alla hombre. Contesta
Última edição por lopez em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

ralairavella
Registado: sexta, 17 fev 2006, 13:34

Viaje a Galicia

Mensagempor ralairavella » domingo, 05 mar 2006, 20:44

GT soy Raúlairavella, bienvenido a tus orígenes, te sorprenderá todo lo que conlleva Galicia.
Última edição por ralairavella em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

angelica
Ex-membro
Registado: quarta, 27 jul 2005, 22:26

Viaje a Galicia

Mensagempor angelica » segunda, 06 mar 2006, 15:22

Amigo gt: hace 5 años relicé el sueño de conocer la tierra de mis padres, tal como querés hacerlo vos ahora. Te puedo asegurar que fue un viaje inolvidable para mi. Estuve en Santiago de Compostela donde me hospedé en un hostal muy sencillo pero bonito, el Maycar, que queda en la Plaza de Galicia, a 4 o 5 cuadras de la Plaza del Obradorio y la Catedral Siempre pensé que no queria morir antes de conocer Santiago, y al fin pude lograrlo, fue maravilloso visitar la casa donde vivió mi madre hace 70 años. Además, pude conocer La Coruña, porque de ahí zarpó el barco que trajo a mi familia en el año 1935. Es un lugar hermoso: el Paseo Marítimo, que corre a orillas del Océano Atlantico, la Torre de Hercules, el Castillo de San Anton, en fin lugares lindisimos. ¡¡¡Y no dejes de ir a comer los "callos a la gallega"!!! En Coruña los comí tal cual los hacia mi abuela, tenian ese sabor especial que nunca olvidé y que aun conservo en mi paladar...
Espero que tu viaje sea tan hermoso como el mio y que lo disfrurtes... Suerte !!! Yo sueño con poder volver algun dia...
Última edição por angelica em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

beltram
Registado: domingo, 19 dez 2004, 00:00

Viaje a Galicia

Mensagempor beltram » quinta, 09 mar 2006, 17:28

Caro gt, nom se preocupe polo seu brasileiro, porque se fala de vagar, nengum galego afeito a falar e ouvir a lingua do pais (cada vez menos), vai ter nengum problema pra comunicarse con voçé. Que a dia de hoje o galego e o portugues tenham normativas distintas, nom quere dizer que nom formen parte do mesmo sistema linguistico, ainda que isto seja algo que pouca gente por motivos que nom venhem ao caso queira reconhecer.
A Marinha lucense (Viveiro, Burela, Foz...) é umha bisbarra que paga a pena conhecer, ainda nom esta moi explotada turisticamente, praias longas, fragas, gastronomia, festas, preços asequibeis...teno tudo, bom quase tudo, chove de mais pra o meu gusto ;-)
Última edição por beltram em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

claudinha
Registado: quinta, 19 jan 2006, 14:08

Viaje a Galicia

Mensagempor claudinha » quinta, 20 jul 2006, 14:10

Estuve leyendo las experiencias de todos y la verdad es que me sentí transportada a Europa. Yo estuve en España dos veces, pero nunca tuve la dicha de conocer Galicia, de donde he escuchado comentarios, es hermosísima. Soy uruguaya, nieta de galegos, espero algún día poder ir a conocer esa hermosa tierra.
¿alguien sabe como está galicia en el tema seguridad? yo vivo en Uruguay y acá ese tema está muy mal. cada día nos roban más y nos asaltan en la calle.
Un beso a todos !!!
Claudinha
Última edição por claudinha em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Viaje a Galicia

Mensagempor pilarmabel » sexta, 21 jul 2006, 16:03

Claudinha, al igual que vos soy uruguaya. Estuve en Galicia y no vivi ningun tema de seguridad a los que te referis, pero seguro que algùn otro miembro residente en Galicia te lo pueda contestar mejor que yo.
Es cierto que acà el tema de inseguridad es alarmante, pero si nos trasladamos a otros paises del mundo, quizàs todavìa podemos llamarnos dichosos.
Cuando tengas oportunidad viaja a Galicia, no te arrepentiràs,lamentablemente no puedo describirte lo que sentì pisando esa tierra.
Un saludo
Pilar
Última edição por pilarmabel em sábado, 08 nov 2014, 21:23, editado 1 vez no total.

ynot
Registado: domingo, 27 abr 2008, 01:02

Viaje a Galicia

Mensagempor ynot » sexta, 04 jul 2008, 22:23

Hola:
Después de leer estos apuntes de la gente que viaja hacia otras tierras, conoce, hace amistades y por qué no también, se puede quedar con una buena relación duradera, me motivo a recomendar que lo hagan sin temor y así dar riendas suertas al conocimiento o reencuentros con otra terra.
Es una forma de unir a las gentes y pasarla bien en este mundo egoista, violento y separado.
Buen viaje.
Saludos y suerte.
ynot

Voltar para “Xuntanzas”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante