Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto

Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 684
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto

Mensagempor cachafeiro » domingo, 02 mai 2010, 20:01

que dixera Rosa Diez dos galegos???
Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto
El presidente de la Xunta participó en una fiesta campestre en México.
El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, se comprometió a trabajar para \"garantizar\" la igualdad de \"derechos y servicios\" de la diáspora con independencia de la reforma del foto emigrante, que, según el acuerdo alcanzado en el Congreso, prohibirá que participen en las elecciones municipales.
Así lo aseguró el máximo mandatario autonómico durante la Fiesta Campestre del Primero de Mayo, celebración organizada ayer por el Centro Gallego de México y en la que participaron alrededor de 4.000 gallegos.
En su intervención, recordó que en la jornada del viernes tuvo la oportunidad de \"devolver un derecho\", en alusión a la tarjeta sanitaria, y aprovechó para \"ponerse a disposición\" como presidente de los gallegos que residen \"en México y en el mundo\".
Núñez Feijóo remarcó el \"honor\" que supuso para él participar en la fiesta del Primero de Mayo, una celebración que es \"la fiesta de Galicia\" en la ciudad de México. \"La fiesta de todos los gallegos que salieron de su tierra y fueron capaces de triunfar a 12.000 kilómetros de distancia\", apostilló.
http://www.xornal.com/artigo/2010/05/02 ... 00158.html

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 684
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto

Mensagempor cachafeiro » domingo, 02 mai 2010, 20:08

[img]31597_1422435715876_1082199776_1262851_1206170_simpunidad[/img]

arisil
Mensagens: 48
Registado: terça, 08 jul 2008, 17:54

Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto

Mensagempor arisil » domingo, 02 mai 2010, 23:58

Que los emigrantes gallegos, no puedan votar en las elecciones municipales no es por culpa de Feijoo, esto lo han decidido tanto el PP como el PSOE, como se podra ver en la publicación que sigue a continuación.
Seamos honestos al publicar algo, porque sino pareceria que la culpa de todos los males la tiene el PP, y no es asi.
Cuando se vive con odio, y se sigue añorando a la Republica, jamas se puede ser imparcial.
Tanto la Republica, como la Falange han muerto hace ya muchos años, prefiero mirar el futuro.
Arisil
A Xunta seguirá destinando fondos para “garantir dereitos e servizos” á emigración con independencia da reforma da Lei de Réxime Electoral Xeral, que, en virtude do acordo acadado por PP e PSOE no Congreso dos Deputados, impedirá que os galegos da diáspora participen nas eleccións municipais.
Na derradeira xornada da súa visita oficial a México, o xefe do Executivo galego, Alberto Núñez Feijóo, substituíu as xuntanzas con dirixentes do país pola asistencia á Festa Campestre do Primeiro de Maio, organizada polo Centro Galego da capital do país e na que, segundo un comunicado da Xunta, se xuntaron en torno a 4.000 emigrantes.
Despois de que, o pasado xoves, o Consello da Xunta dese o seu visto e prace á creación dun portal en Internet para que os emigrantes –e os seus descendentes– que o desexen poidan solicitar a Tarxeta Sanitaria do Servizo Galego de Saúde (Sergas), Feijóo aproveitou a súa intervención ante os presentes no acto celebrado en Cidade de México para gabarse de que a Xunta “devolveu un dereito” aos galegos do exterior, en referencia aos servizos do Sergas.
Deste xeito, asegurou Feijóo aos presentes, “teredes dereito a entrar en calquera hospital do Sergas, para ser atendidos por calquera médico nun centro de saúde en calquera dos concellos galegos, o dereito para acreditar –enfatizou– os mesmos dereitos que podo ter eu, como presidente da Xunta, dende o punto de vista da asistencia sanitaria”.
No mesmo discurso, o presidente da Xunta botou man da emotividade dos asistentes para poñerse “á disposición dos galegos do mundo” xa que. “Mentres sexa presidente –asegurou– teño moi claro que Galicia non é só A Coruña, Lugo, Ourense ou Pontevedra” e “nin sequera é só Beade, A Lama ou Avión”, concellos cunha importantísima colonia de emigrados e, polo tanto, cunha ampla porcentaxe de integrantes do Censo Electoral de Residentes Ausentes (CERA).
Neste escenario, e despois de estreitar numerosas mans e distribuír apertas, Feijóo concluíu a súa intervención convidando aos emigrantes a “seguir traballando por Galicia” e louvando a “festa dos galegos e galegas que din xuntos” dende México “viva Galicia, miña terra nai”.

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 684
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Feijóo se compromete con los \"derechos emigrantes\" pero los separa del voto

Mensagempor cachafeiro » segunda, 03 mai 2010, 15:47

Voy a escribir en español para que no haya alguna palabra que te suene raro y se arme la rosca.
Mira que tienes foros, aqui en Fillos, para opinar sobre tu tierra, porque tu si que eres nativo, que siempre tienes que torearme!!!
Pero como yo no me enojo por cualquier cosa, te paso a hacer un par de aclaraciones.
Hombre, que la falange no esta muerta!!!!!!!!!!!!!!
Pero es que tu no lees los diarios, o solo me lees a mi para buscarme la quienta pata (que no la tengo)
Quien fué uno de los que se presentaron en la querella contra Garzón???
La Falange Española de las JONS!!!!!!!!!!
Y mira que seran jodidos que ni siquiera esconden el nombre.
Ahora con respecto a la República, tampoco esta muerta, porque los ideales no mueren, porque mientras el hombre pueda seguir luchando por ella, estará en nuestro futuro, como tambien es parte de nuestro pasado.
De donde sacas que vivo con odio?? si ni siquiera te odio a ti que siempre estas dale que dale con los mismos temas, porque yo al menos le vario.
No lees sobre literatura gallega, lingua gallega, musica gallega, cultura gallega??
Hasta en cocina gallega me le hé animado.
Si te gusta escribir, y no lo haces tan mal ( mira que mintiendo soy buena) porque no aprovechas y le das un poco de Galicia a los miembros de fillos, porque me imagino que el tema lo dominas, no???
Que no me hagas pensar que solo es conmigo la cosa, porque no conoces a una gallega cabreada.
Te dejo todos mis respetos, paisano y haber si te leo por otras lares, que aqui se termina el cuento.
Que lastima, en gallego hubiera quedado tan bonitiño!!
(ahora me voy para el otro comentario, que veo que no te privaste de nada)
Alexandra Cachafeiro Camiña


Voltar para “Política galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes