\"Se vos calades, sigo falando\"

Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 684
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

\"Se vos calades, sigo falando\"

Mensagempor cachafeiro » sexta, 26 mar 2010, 21:06

\"Se vos calades, sigo falando\"
Sucedeu hai uns días. Feijóo acudiu a unha cea de militantes novos do PPdeG e de cargos do seu partido en Boqueixón. Logo da cea, deu un pequeno discurso que sorprendeu a algúns.
Por Galicia Confidencial | Boqueixón | 23/03/2010
Un lector fíxonos chegar este video. Nel pódese ver ao presidente da Xunta arengando aos seus. Nun momento da súa intervención pide silencio, na outra solta comentarios picantes a unha militante do seu partido.
Galicia Confidencial transcribe a conversa que tivo lugar nesa festa:
\"Boas noites a todos e a verdade é que me sinto moi orgulloso (entre o público: \"cala a boca, home\") de ver o futuro de galicia (risos no público: \"cagho en dios\"). E o futuro de Galicia está aquí (alguén do público: \"vas bo, vas bo\").... Se vos calades sigo falando...Gracias (Público: \"que chulería\") Me dice María Meira que vos caledes un pouco que estou falando eu... Moitas gracias. De verdade que agradezo moito que vos sintades orgullosos de participar na defensa dos intereses xerais de Galicia. De ser dunha forma de pensar, de ser duns principios e duns valores que combatir. Se aquí, en vez de xente do PP, foran do BNG non serían nin peores nin mellores. Serían distintos. (entre o público: \"bueno·).Se foran do PSOE, case todos eles estarían empregados nalgún choio ou nalgún ministerio (entre o público: non se ve moito pero é ghuapo\"). Se nos dirixiran os nacionalistas, só poderiamos falar nunha cousa e estarían falando toda a noite mal do PP. Pero como nós non somos nin do PSOE nin nacionalistas e non falamos mal de ninguén....(Público: \"non, apenas!\"). Y por eso podemos hablar castellano cuando nos da la gana. Bueno, voy a ser breve porque he quedado con María Meira a partir de la una a tomar una copa...Yo voy a intentarlo. De momento me dijo que no pero lo voy intentar. (entre o público: \"un sinverghuenza, é un pallaso. Había que rebentarlle a cara por dicir esas tonterías). Me siento muy orgulloso de estar entre milintantes, de decir que soy del PP, que creo en la libertad y que la gente que está aquí es gente con la que me identifico, que no es dogmática, que está dispuesta a aprender todos los días y que cree en la reforma constante de la sociedad. Y después de dar todo el discurso, sé que lo que estais pensando es tomar el postre y marcharos al pabellón de ahí que va a haber música (un do público: \"fala inglés, oh!\"). Por lo tanto, me comprometo, si Adolfo y todo la gente que lo ayuda, el director general de Juventud, todos los concejales de Boqueixón que nos acompañan y del resto de los ayuntamientos de la zona, si organizan una fiesta de verdad, si no me mienten y me dicen que va ser una fiesta hasta las 6 de la mañana, yo me comprometo a ir a esa fiesta. Al día siguiente no puede haber ninguna agenda política. No tengo que ir a Bayona o a Orense y, al día siguiente, lo que me comprometo es a saludaros en la hora del desayuno. Y de aquí hasta que se organice la fiesta yo voy a seguir hablando con María Veiga a ver si....
http://www.galiciaconfidencial.com/nova ... omentarios
http://www.youtube.com/watch?v=5lQxDKHY ... r_embedded

Voltar para “Política galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 0 visitante