Pobreza en España

Axudas para retornados, experiencias, información de utilidade...
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Pobreza en España

Mensagempor casdeiro » domingo, 12 out 2008, 18:22

Para os que estean pensando en retornar: que non confíen na propaganda oficial...

Imagem

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Pobreza en España

Mensagempor cachafeiro » domingo, 12 out 2008, 19:44

Sabes o que pasa Casdeiro?? é que aquì llo està pasando moito peor.

Se queres as fotos que eu pódoche publicar son moito màs desgarrantes que esa.
Non é o meu caso o de querer voltar, pero entendo aos que o queren e necesitan facelo.
A crise està instalada en todo o mundo.

Apertas.

Alexandra Cachafeiro Camiña

arisil
Registado: terça, 08 jul 2008, 17:54

Pobreza en España

Mensagempor arisil » segunda, 13 out 2008, 03:22

Hola Casdeiro, otra vez sigo sin entender la foto que has publicado y por que la publicas, justo en esta fecha 12 de Octubre, parece que " oxe estas de ole "
Aqui en Argentina, la crisis es mucho peor que en España, asi que tu tranquilo, en todo el mundo hay miseria Casdeiro.
Si te enviara fotos sobre la pobreza que hay en algunos lugares de este pais, seguro que no la hubieras publicado, pienso que estarias contento viviendo en España.
Ahora bien, si lo dices para que no vaya a vivir a España, quedate tranquilo por ahora eso no esta en mis planes, pero de ir creo que estariamos cerca diria que casi seriamos vecinos pues de elegir seria Brion, estas cerca verdad.

Sinceramente Casdeiro sigo sin entenderte

Arisil

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Pobreza en España

Mensagempor casdeiro » segunda, 13 out 2008, 07:23

Non busques intencións raras, arisil. Simplemente coidei que neste lugar onde moitos pensan e falan na España de xalundes... conviña amosar a realidade socioeconómica. Un dos grandes problemas da diáspora é que está desconectada da realidade do seu país de orixe.

Comprendo o que dicides sobre a situación mundial ou en Arxentina e por suposto sempre defendín o dereito de retorno... Soamente quero que quen o faga, o faga informado/a da realidade e non de supostos contos trasmitidos por outros medios máis cercanos á propaganda que outra cousa.

E o do 12 de outubro, pois nin me decatara. Para min non é unha data que conmemorar. Cadrou que en domingo é cando adoito ter algo de tempo libre e puiden trasmitir esa nova que tiña anotada como de interese para vós.

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Pobreza en España

Mensagempor cachafeiro » segunda, 13 out 2008, 14:30

O primeiro que me gostarìa aclarar é que a miña contestaciòn á publicaciòn de Casdeiro non foi a de confrontarlo, pois me imaxino que só fuè a de informarnos, aos que estamos do outro lado do charco, cal é a situaciòn de España, xa que aquì pénsase que estan moito mellor que nós, e que é verdade.
A miña intenciòn fuè contarlle que a nosa situaciòn é moito peor, pero non de agora, sinò de fai muchisimos anos.
O da foto non me pareciò mal, porque é un xeito de graficar a realidade .
O meu comentario cara a ela fuè que para nós é unha postal moi comùn á nosa realidade cotiá.
Saúdos

Alexandra Cachafeiro Camiña

Voltar para “O Retorno a Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 0 visitante