hola a todos

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
bre0gan
Registado: sábado, 01 mar 2008, 21:38

hola a todos

Mensagempor bre0gan » sexta, 18 jul 2008, 20:58

Ola Xandra!
Como é de ben paridos contestar ós saúdos... Benvida a Fillos!

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

hola a todos

Mensagempor bershky » sexta, 18 jul 2008, 22:15

Rubi Escribeu:Tengo sangre gallega por herencia materna y paterna, pero nací y vivo en Argentina, y les aseguro que me cuesta un poco entender ese sentimiento de "identidad por región" que tienen ustedes los españoles en general.
En mi país, nos sentimos todos argentinos, no renegamos de ese sentido de la argentinidad, vivamos en Buenos Aires, la zona de Cuyo o la Patagonia.
Me gustaría mucho que alguno de los gallegos o vascos o catalanes que participan en este foro, me explicara un poco mejor esta cuestión....a ver si puedo entenderlo mejor....
Desde ya, muchas gracias....

España posúe unha realidade multilingüistica e étnica que non pode agochar . Isto otórganos unha carecteristica distintiva, doutras nacións do mundo, entre elas Arxentina. Coido que non sexa tan complexo pra entenderdes.

Nin un vasco se sentirá xamais galego nin madrileño, e viceversa. Hó! isto sería coma pedirlle peras on carballo, non è?

Non hai trebello pra medila intensidade dos sentimentos, , porque van arraigados no más profundo do noso subconsciente, creo. Pra ter sentimento galego, sinxelamente hai que ser enxebres galegos.

Eu volto a facerche a mesma pregunta de Casdeiro, e non è preciso responderes, porque podo imaxinalo... ┐Que se che perde por un Web con sentimento galego? Por que non un andáluz ou madrileño, ou sinxelamente español ?

E derradeiramente , antes que me esqueza? non vexo agresividade nas resposta que o Sr. Casdeiro che deu, a esta mesma mensaxe . E, a fe! que nono estou amparando, por isto ou por aqueloutro, porque este señor, unha servidora, fora do Web de Fillos, nono coñezo absolutamente , para ren!

Velaí un enderezo atopado o chou. Estavos en castelán, lede e deleitádevos coas sensacións dun enxebre galego.

http://www.barriodelosrosales.es/2008/0 ... llego.html

Bershky

Bershky

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

hola a todos

Mensagempor lopez » sábado, 19 jul 2008, 22:38

Bershky, nó he tenido la oportunidad de te dejar la bienvenida. Mucho me alegro con tus opiniones, que mismo que nó tengan unanimidad, son mui inteligentes. Mi más afectuoso abrazo nena.

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

hola a todos

Mensagempor bershky » segunda, 21 jul 2008, 21:37

Lopez Escribeu:Bershky, nó he tenido la oportunidad de te dejar la bienvenida. Mucho me alegro con tus opiniones, que mismo que nó tengan unanimidad, son mui inteligentes. Mi más afectuoso abrazo nena.

Moitas grazas López.

Outra aperta pra ti.

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

hola a todos

Mensagempor pilarmabel » terça, 22 jul 2008, 18:56

Hola Xandrita ;-) me alegro de tu regreso, esperemos que esta vez no tengas más problemas con tu contraseña.
Un saludo, desde Montevideo
Pilar

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante