A repressom franquista no mar: A Corunha

Neste foro falamos de Historia de Galicia, antiga ou actual: desde o celtismo ata a Memoria Histórica, etc. Os temas relativos ás historias persoais ou familiares dos emigrados, as súas vivencias na emigración teñen outro espazo en "".
edreira
Mensagens: 106
Registado: domingo, 30 jun 2002, 23:00

A repressom franquista no mar: A Corunha

Mensagempor edreira » sexta, 23 nov 2007, 13:23

Palestra:

O dia 28 de novembro, o Economista e Historiador, Dionisio Pereira González falará dentro do Ciclo, Economia e Historia. A sua charla versará sobre: A repressom franquista no mar: A Corunha

Dioniso Pereira González é historiador especializado na investigaçom dos movimentos sociais na Galiza Contemporánea. Nos últimos anos tem trabalhado assim mesmo no eido da historia e a cultura marítima de Galiza.
Exerceu entre 2002 e 2007 como assessor do Centro Tecnológico do Mar, Fundaçom CETMAR (Bouças-Vigo), na realizaçom do ?Museu do Mar de Galiza? (Vigo) e no projecto ?Carpintaria de ribeira: estratégias inovadoras?. Actualmente é membro do Conselho Assessor do devandito ?Museu do Mar de Galiza?, do Conselho da Memória?, organismo assessor da Conselheria de Cultura no apartado da memória histórica. É membro fundador do Grupo Etnográfico ?Mascato? de Cambados e da Federaçom Galega Pola Cultura Marítima e Fluvial.
Como historiador tem publicado junto outros historiadores ou em solitários, entre outros livros salientamos:

Com Eliseo Fernández:
O Anarquismo na Galiza. Apontes para unha enciclopédia (1870-1970)?, Edições Positivas, Santiago, 2004. O Movimento Libertário em Galiza (1936-1976), Ed. A Nosa Terra, Vigo, 2006.
Galeões de Arousa, Caderno de a bordo: Cultura Marítima e Medio Ambiente, Edición do Grupo Mascato
Em solitário:
A CNT na Galiza (1922-1936), Edições Laiovento, Santiago, 1994. Sindicalistas e Rebeldes: Anacos da historia do Movimento Obreiro na Galiza, Edições A Nosa Terra, Vigo,1998. Imagens da fatiga: Crónica gráfica do trabalho na Galiza, Edições A Nosa Terra, Vigo,1999. A Sociedade La Protección Obrera de Porto do Son, Colección Cartafol da Memoria nº1, Concello de Porto do Som, 2003.
Como estudioso da Historia e a Cultura Marítima de Galiza tem innumeraveis ensaios em revistas, entre outras: A Trabe de Ouro, Ardentía, Le Chasse-Marée de Dournenez (França), ),Itxas Memoria do Museo Naval de Donostia.

J. Alberte Corral Iglesias
Secretário d?O Facho

Dia: 28 de novembro do 2.007
Hora: 8 do serão
Local: Fundaçom Caixa Galiza
Cantom Grande 21-24
A Corunha

Voltar para “Historia de Galicia e memoria histórica”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante