Grazas a fillos

Para relatarmos as vivencias vitais dos nosos pais, nais, avós e avoas, eses herois da nosa Emigración...
coiradas
Ex-membro
Registado: terça, 31 out 2006, 14:18

Grazas a fillos

Mensagempor coiradas » sábado, 04 nov 2006, 23:03

Grazas a fillos
Logo de curiosear por toda a páxina como creo que é habitual nos novos participantes, tome a decisión de ser voluntario, por varias razóns, pero hai unha que me gustaría compartir con uds. e que creo que é un fiel reflexo de moitos dos meus paisanos que temos entre os 40 e 50 anos?, logo de ler contidos: Máis sobre ou Xahun (Samhain), a gran festa dous nosos antergos Recordei de inmediato unha etapa da miña vida que esquecera e realmente non se porque sucedeu asi xa que foi moi linda, recordei, aos meus avós, á miña avóa cos seus aros grandes de ouro, o seu acento, as súas comidas que pasaba horas preparándoas, o cheiro da casa, os seus bicos, ?as castañas?(que nunca máis volvía probar), as súas cancións que ocupaban toda a casa, os adornos; case como por encantamento recordei toda a habitación, os detalles, as castañuelas colgadas da parede, os touros negros sobre o modular (que eran tan reais) e un sen fin de detalles que me perdo ao escribilos. E o avó? jajaja aí aprendín o que era unha hostia e atrás unha mala palabra.- jajaja a súa quinta?, a súa bota? Grazas avóa Cecilia e avó Anxo, grazas Fillios?
Última edição por coiradas em sábado, 08 nov 2014, 21:49, editado 1 vez no total.

mariajuana
Registado: segunda, 02 dez 2002, 00:00

Grazas a fillos

Mensagempor mariajuana » domingo, 05 nov 2006, 02:22

Coiradas, Qué hermoso recuerdo de tus abuelos!!!
Creo, que todo lo que dices que Fillos hizo aflorar, estaba desde siempre muy dentro tuyo, como bien protegido y resguardado del vaivén que día a día nos toca vivir.
Gracias por compartir esos recuerdos con todos los que nos sentimos parte de esa terriña.
mariajuana
Última edição por mariajuana em sábado, 08 nov 2014, 21:49, editado 1 vez no total.

coiradas
Ex-membro
Registado: terça, 31 out 2006, 14:18

Grazas a fillos

Mensagempor coiradas » domingo, 05 nov 2006, 05:00

Te cuento que realmente me sobrepaso, no esperaba encontrarme con semejantes recuerdos a esta altura del partido, de lo único que estoy seguro es que si no hubiese leído ese artículo, esa parte de mí seguiría ?archivada?. Por otro lado, esta página se ganó un fiel adepto. Volví a tener 8 o 9 años por un ratito. Gracias.
Última edição por coiradas em sábado, 08 nov 2014, 21:49, editado 1 vez no total.

sromero
Registado: quarta, 24 jul 2002, 23:00

Grazas a fillos

Mensagempor sromero » domingo, 05 nov 2006, 18:12

Yo siempre recuerdo el caldo galego y as filloas (con panceta) para carnaval. Teniendo en cuenta que en Buenos Aires el carnaval es en verano...
Última edição por sromero em sábado, 08 nov 2014, 21:49, editado 1 vez no total.

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Grazas a fillos

Mensagempor sbaezagarr » domingo, 05 nov 2006, 18:17

Coiradas:

Me alegro mucho de que Fillos haya traído a tu memoria tantos recuerdos gratos de tu niñez, transportándote a tus 8 o 9 años.

Creo que a todos, cuál más, cuál menos, nos ha regalado la posibilidad de rememorar tantas cosas vividas en la infancia y eso es, entre muchas otras cosas, lo que hace que Fillos de Galicia ocupe un lugar especial en nuestras vidas.

Gracias por compartir con nosotros tus sentimientos, que ciertamente son los de muchos otros y son el denominador común de los galegos espallados polo mundo y lo que nos une y convoca en este lugar de encuentro.

Un saludo,
Sandra

Voltar para “Historias da nosa emigración”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante