Galicia es una mierda!!!!!!!

Para falarmos sobre a música galega (tradicional e moderna), os grupos, artistas, compositores... Tamén sobre as películas feitas en Galicia, sobre os actores e directores galegos, etc. Incluimos neste foro tamén as conversas sobre teatro galego.
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » quarta, 02 jul 2008, 10:48

anavilat Escribeu:Sempre levamos as cousas a terreos persoais e asi non se aprende nunca... nunca deixamos lugar a razoamentos... sempre son; porque feriches os meus sentimentos, porque tentaches menosprezarme, porque non me gusta como dis as cousas (realmente sabedes como di ou quere expresar algo o que esta detrás da pantalla?, acaso sodes seres máxicos que teñen unha ventaiña para saber a maldade que levan os escritos sen faciana?)

Ana insiste con razón en denunciar un curioso e lamentable comportamento que me parece agrede todas as normas de convivencia, dentro e fóra da Internet (e non falo só de netiqueta, xa que logo): non podemos xulgar á xente por intencións que lles supoñemos, senón polos seus feitos obxectivos; non polo que cremos que pensan, mais si e soamente polo que din as súas palabras.

Así que quen lle guste o que dicimos, que o critique. Pero por favor, que non inventen o que non dicimos. Se queren inventar unha realidade á medida da súa personalidade e da súa suscentibilidade, que escriban unha novela ou que inventen un "inimigo imaxinario" co que xogar. Pero aos demais que nos deixen en paz, por favor.

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Mensagempor anamp » quarta, 02 jul 2008, 13:14

É xenial este artigo!!!!
Graciñ!as, Casdeiro

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Mensagempor anamp » quarta, 02 jul 2008, 13:19

Perdón, referíame ao de Suso de Toro, que non coñecía.
Apertas!

jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

Mensagempor jorgegustavot » quarta, 02 jul 2008, 14:47

a ver se podo facerme entender un dia despues e con mais tranquilidade, entendo perfectamente o que é a ironia ou retranca, por exemplo o que escribio suso do touro é ironia fina, ben entendible. Agora o do conxunto musical empezo mal, o titulo verdadeiramente sácome e logo as formas do que era de xeito sinxelo a descalificacion das miñas palabras.Ignorancia e descoñecemento sobre un tema pode ser pero non me digan que é o mesmo o escrito por suso co outro. Entendo perfectamente que me vendria ben aprender un pouco sobre a personalidade galega, aínda que non me parece sexa a forma a que emprego Casdeiro para hacermelo entender. Con humildade dígolles que non estou en Fillos nin para agredir nin para desunir, senón todo o contrario, asi que os que sentiron agredidos polas miñas palabras saiban desculpar o que foi un momento polo que entendi era ofensivo para os meus sentimentos. Ana explícomo e o entendi aunqe non me gustase nin o conxunto nin a musica. Grazas apertas Gustavo

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » quarta, 02 jul 2008, 14:57

Dicen los jovenes del conjunto en cuestion: Eu non digo que toda a arte teña que ser provocación, pero si. É curioso, porque a actitude punkie chegou en Galiza antes á poesía que á música, quitando algunhas excepcións, como os Resentidos, que fixeron o Galicia Canibal, que é un pouco como Galicia es una mierda. A nosa é como o paso seguinte. É que ao primeiro non provocabamos nada, mesmo unha vez que fomos tocar á TVG, polo de Andrés Dobarro, dixemos: 'hoxe imos provocar'. E por iso fomos con pantalóns de obreiro, e berramos no medio da canción 'cos compañeiros do metal', porque estaban en folga en Vigo. E ninguén nos dixo nada, ninguén dos que estaba alí, todos pasaron. Dixemos: 'pois haberá que titulalo Galicia es una mierda, para escandalizar a alguén'. Se dixésemos España es una mierda, se cadra estabamos detidos...

Bueno rapaces si buscaban reaccion y provocacion conmigo lo lograron de punta a punta...ehhhh?????

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quinta, 03 jul 2008, 11:15

Coido que vos interesará saber que invitei por medio dos meus contactos en A Regueifa Plataforma aos propios autores do polémico tema a que veñan aquí explicar o que lles queirades preguntar (con respetiño, eh? ;-D ). Esperemos que se animen a facelo e que vos guste a idea.

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Mensagempor galiciaprasempre » sexta, 04 jul 2008, 12:16

Podedes poñer aquí a letra da canción de "Galicia es una mierda!"?? é que non me furrula o son do meu computador e non poido escoitar a canción!! :-( se alguén sabe a letra, porfi, poñédea!!

Moitas graciñas :-)

Bicos a todos!!

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » sexta, 04 jul 2008, 17:57

GPS, tes a letra nun dos links que enviamos anteriormente neste fío.

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » sexta, 04 jul 2008, 18:48

Hey que Galicia es una mierda xa sei, con touciño e con queimada tamen, non ves? Moi bien, todos os traumas xa chos escoitei pero ti es parvo de abondo tamen, non te ves? Non busques no espello non tes perfil bo, empeza mudando a roupa interior. Hei que Galicia es una mierda xa o sei cos piñeiros e o luar outra vez pracidez. Moi bien a terriña non esta no iron way con maletas e proxectos de lei do reves. Empezas pedindo un wisky on the rocks e acabas cantando no espazo exterior.

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » sexta, 04 jul 2008, 18:55

La verdad es que yo reaccione mal, porque el titulo de la cancion me sacó, me pareció insultante a todo lo que quiero, por eso reaccioné así; luego me lo explicaron y lo entendí, pero la pura verdad es que me sentí atacado por Casdeiro y volví a reaccionar mal...Es real que Casdeiro dedica su vida a esta organización y nadie mejor que él defiende el alma gallega, pero la mezcla argentina gallega es demasiado explosiva, pido disculpas...
Voy a tratar de mantenerme un poco mas callado en los temas que tengo poca idea y escuchar a los que saben. Casdeiro mis disculpas para vos espero que no me guardes rencor. Ya entiendo la retranca,aunque no puedo digerir que Galicia es una mierda....

Voltar para “Música, cinema e teatro galegos”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes