Novos libros para os membros de Fillos

Para comentar libros galegos e falar de autores, clásicos e modernos.
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » quarta, 24 dez 2008, 09:04

Quería deixar un comentario na pero por algún problema técnico para que non se pode, así que deixo aquí os meus parabéns porque os nosos membros (de fóra de España) vaian recibir co ano novo un novo paquetiño con libros galegos. Espero que sexa todo un éxito e que se apunte moita xente para os recibiren.

E non esquezades ter ben actualizados os vosos datos no relativo ao enderezo postal para que os libros cheguen ao seu destino e non se perdan por aí! ;-)

stellamarislatorre
Registado: quinta, 21 set 2006, 04:48

Mensagempor stellamarislatorre » sábado, 27 dez 2008, 15:54

Disculpa si equivoqué el lugar del comentario, en cuanto a mis enderezos y demás datos todos los tienen porque son los de mi centro cultural así que no me afecta a mi persona además somos personas de bien los que estamos en esto. un saludo para todos y para ti muchas felicidades y espero puedan mandarme ( ya lo pedí) un diccionario para tener en el Centro cultural Rosalía de castro Roac 2045, nos va a servir mucho para las personas que concurren al lugar, la idea de enviarnos libros en galego es maravillosa porque ya sabrá que aqui en bos aires son muy caros los que se consiguen, que son muy pocos, todos los que puedan enviar son para ponerlos en la biblioteca del Centro cultural así que bienvenidos sean, un biquiño stella maris latorre. y Perdon por la equivocación.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » domingo, 28 dez 2008, 18:49

Nada, Stella, non te preocupes. Espero que o dicionario estea aínda no noso inventario e que cho poidamos mandar. Non dubidedes en pedir máis e anima a outros galegos a que pidan máis libros porque calculamos que poderemos facer 70 envíos persoais.

Saúdos.

stellamarislatorre
Registado: quinta, 21 set 2006, 04:48

Mensagempor stellamarislatorre » domingo, 28 dez 2008, 22:16

muchas gracias esto viene de maravilla para el centro cultural felicidades stellla maris latorre.

patri2009
Registado: sexta, 02 jan 2009, 15:27

Mensagempor patri2009 » sexta, 02 jan 2009, 16:22

Gustaríame dar as grazas a Fillos por esa iniciativa tan interesante e agarimosa que é a de enviar libros ós Fillos que nos atopamos lonxe.
Válenos de exemplo e ánimo a todos aqueles que dende o outro lado do mundo traballamos pola difusión cultural.
Apertas,
Patricia.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » sexta, 09 jan 2009, 10:37

Estimados Membros,
Quero avisarlles a quenes vivan fora de España, que aínda hai tempo para que algúns poucos afortunados poidan recibir de balde os seus libros para ler en galego!

Para máis información, poden dirixirse facendo click .

Espero que poidas ser un dos afortunados! :D Saúdos a todos!

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » sexta, 09 jan 2009, 13:45

Hola !!! Hace varios días elegí de la larga lista de libros, algunos que me gustaría recibir, aunque sólo me conformaría con uno. Pensé que mi solicitud ya les habia llegado, pero hoy recibí un mensaje en mi correo privado donde me dicen que no me pierda de pedir un libro, por lo tanto me queda la duda de si mi solicitud llegó en tiempo y forma o si es que le están enviando a todos los miembros el mismo menaje.
Espero tener suerte y recibir ese maravilloso regalo !!!
Desde ya muchas gracias....

Rubí
Buenos Aires-Argentina

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » sexta, 09 jan 2009, 20:04

Ola Administración:
Olla se che sobran libros porque os que están fora non chos piden, reparteos por eiquí que eu estou desexando botarlle man a un deles; que aínda que estou acá, non sei onde mercalos eiquí en Euskadi, e teño que esperar cando vou a Verín pra mercar algún libro en galego na libreria Dasairas (coido que so nesta librería e posible conseguilos en galego).

Saúdos

sochromo
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 21 fev 2006, 21:57

Mensagempor sochromo » sexta, 23 jan 2009, 13:08

Xa recibín os Libros enviados
Creo que chegaron en tempo recorde.
Gustaríame agradecer os Responsables de Fillos pola iniciativa do proxecto.
Deixo aquí os meus agradecementos.
Desde Brasil.
Sergin Castanheira.
Sergin Castanheira

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » sexta, 23 jan 2009, 17:57

E non esquezas tamén ás e mais á Deputación da Coruña que foi quen este ano puxo o diñeiro para realizarmos os envíos. Espero que desfrutes da lectura galega! Xa nos contarás se che gustaron.

Voltar para “Literatura galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante