A LAGOA DA LIMIA

A conservación do medio natural galego e os seus recursos, catástrofes ecolóxicas, perigos, etc.
codosedo
Registado: terça, 16 jan 2007, 23:51

A LAGOA DA LIMIA

Mensagempor codosedo » segunda, 01 out 2007, 23:57

o video da lagoa é unha maravella:nosatalxia pos que a coñeceron imaxens de incalculable valor pos que sempre sentimos falar dela. ou podemos vela desde lonxe.Non sei moi ben en que ano foi desecada,pero eu cando era unha nena,dende a casa da miña a boa podia ver o lago de beon.durante o dia o sol reflexabase na auga, e falo dunha distancia de casi 10 kilometros.Recordo como pouco a pouco a liña dauga se iba facendo mais pequena..... hasta que desapareceu.
Na miña memoria foi desecada pa dedicala a agricultura,pois é unha gran llanura e das mais fertiles da nosa terra.O cultivo era a pataca,que hoxe en dia ten dominacion dorixen da limia.Mais non foi nunca aproveitada o cen por cen a sus explotacion, pois coincidiu coa emigracion da xente po brasil,arxentina,cuba etc..e mais tarde a francia,alemania ou suiza.Hoxe queren facer unha ZEPA:(Zona especial de proteción de aves).Os agricultores non estan dacordo recolleronse firmas,fixose unha manifestacion en ourense no mes dagosto,pois a declaracion de ZEPA,conleva ter que pedir permisos pa moitas cousas.

ralairavella
Registado: sexta, 17 fev 2006, 13:34

A LAGOA DA LIMIA

Mensagempor ralairavella » sexta, 07 dez 2007, 23:22

Che mando una paxina que che aclara a fecha da desecacion de Lagoa de Atela.

http://www.arrakis.es/~alcrique/paspallas32.htm

Saudos son da parroquia do Rial de Sabucedo (Toxal).

Voltar para “Ecoloxía en Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes