Arde Galiza

A conservación do medio natural galego e os seus recursos, catástrofes ecolóxicas, perigos, etc.
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Arde Galiza

Mensagempor casdeiro » sexta, 11 ago 2006, 22:54

Xa engadín o lema a El Clamor de la Red. Agora vaiamos todos e apoiemos a petición.

http://www.d-3.info/clamor/lemas-votar.php
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Arde Galiza

Mensagempor casdeiro » sexta, 11 ago 2006, 23:08

Anamp Escribeu:Isto é o colmo, pero que é o que está a pasar?

PRESUNTO BOICOT AO TRABALLO DOS MEDIOS AÉREOS CONTRA O LUME
Dificultan os traballos de extinción prendendo lume a pé dos aeroportos
[09/08/2006 21:23] Nas últimas horas iniciáronse diversos focos de incendio no contorno dos aeroportos de Lavacolla, en Santiago de Compostela, e Peinador, en Vigo. Estes incendios provocaron que o fume chegara deica as zonas de despegue e aterraxe dificultando o tráfico aéreo de xeito xeral e de forma concreta o movemento dos medios áereos de extinción que usan destas pistas para o seu labor. Desde a consellaría de Medio Rural confirmaban esta tarde as dificultades que estes lumes crean para o traballo dos servizos de extinción. Á beira, desde o Centro de Coordinación, apuntan que no caso do aeroporto compostelán o lume iniciouse en até cinco puntos diferentes nas proximidades das pistas, polo que estaría clara a intencionalidade dos lumes. Desde a Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza, Adega, consideran que "este é un episodio máis que vén a demostrar, dende o noso punto de vista, a intencionalidade do lume e a profesionalidade maxistral con que se está a empregar esta intencionalidade", cualifican o acontecido de claro "boicot aos traballos de extinción" e insisten en denunciar o "terrorismo ambiental" que vive o país estes días, chamando á colaboración cidadá contra os incendiarios.

É que a xente non sabe falar, ou? Estamos a tratar temas moi delicados e cómpre ser moi coidadoso cos termos.

Iso non é boycott: é sabotaxe.

E :x
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Arde Galiza

Mensagempor casdeiro » sexta, 11 ago 2006, 23:24

Copio de Indymedia Galiza:

Nom cabe dúvida de que a inmensa maioria dos lumes som intencionados e moitos de eles evidenciam um grado de planificaçom e coordinaçom próprios de umha intencionalidade delictiva. Os focos aparecem simultaneamente, em lugares de difícil accesso e aproveitando as condiçons de vento e vegetaçom que dificultam as actuaçons dos grupos de extinçom, queimado assi a maior superfície posível.

idamaria
Registado: quarta, 23 nov 2005, 03:28

Arde Galiza

Mensagempor idamaria » sábado, 12 ago 2006, 02:06

Desde Uruguay y como nieta de un gallego que me enseñó a amar a Galicia tanto como a mi patria de nacimiento, me uno a todos los gallegos:NUNCA MAIS. Reciban todos los que viven esta triste situación mi cariño y mis deseos y seguridad que Dios les va a dar la fuerza necesaria para salir de esto y rehacer sus vidas, aunque se que van a quedar marcas muy dolorosas que quizás ni el tiempo las borre.Pero somos gallegos y vamos a resurgir, como el ave Fénix, de entre las cenizas con más fuerza que nunca para recuperar a nuestra Galicia y así vuelva a ser más bella y acogedora que antes de estos desgraciados sucesos.Están todos en mis oraciones, rogando a Dios que los proteja y que esto no suceda NUNCA MAIS. Ida María González Parga.
Última edição por idamaria em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Arde Galiza

Mensagempor sbaezagarr » sábado, 12 ago 2006, 04:53

Al igual que Idamaría, creo que todos quienes aprendimos a amar a Galicia desde siempre, por ese sentimiento transmitido por nuestros Abuelos y Padres, nos unimos al dolor e impotencia que se siente en situaciones tan terribles como las que viven nuestros hermanos gallegos en estos días.

Mas, tengo la certeza que la fuerza característica de los Gallegos, hará que superen esta situación, que se encuentre a los responsables de esta tragedia ecológica y que con ese espíritu de lucha que identifica a todos quienes llevamos sangre gallega en nuestras venas, será posible recuperar a "Galiza do verde chan".

¡En un gran abrazo todas mis fuerzas desde Chile!

Sandra Baeza
Última edição por sbaezagarr em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Arde Galiza

Mensagempor casdeiro » sábado, 12 ago 2006, 12:48

sbaezagarr Escribeu:Mas, tengo la certeza que la fuerza característica de los Gallegos, hará que superen esta situación, que se encuentre a los responsables de esta tragedia ecológica y que con ese espíritu de lucha que identifica a todos quienes llevamos sangre gallega en nuestras venas, será posible recuperar a "Galiza do verde chan".

Eu non son tan optimista, Sandra. Visto o precedente do Prestige, e que os responsables últimos (incluidos os políticos) saíron indemnes... non teño tanta confianza. Ogallá me equivoque...

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

Arde Galiza

Mensagempor mary556 » domingo, 13 ago 2006, 00:10

Queridos hermanos de Fillos:
Durante estos tristes días, me he sentido tan apenada, que me han faltado las fuerzas para sentarme a escribir...
Mi Patria...mi hermosa Patria en llamas...
Y debido a la mano del hombre...parece mentira...
¿Qué oscuros intereses, movilizan a inescrupulosos personajes, para incendiar la vegetación, ennegrecer el suelo, contaminar las aguas, hacer irrespirable el aire?
Destruir el medio ambiente, patrimonio de la humanidad...
En unos breves instantes, provocar una catástrofe que tomará muchos años revertir.
No quiero pensar en que son galegos coma nos...no merecen serlo...
Coincido con Casdeiro en que deben ser severamente castigados, porque su crimen es tremendo...imperdonable.
Sus alcances, son enormes. Y así debe de ser también el castigo.
Para que esto, no se repita NUNCA MAIS!
Todo mi amor para mi Patria en llamas...
Un abrazo para todos mis hermanos galegos.
Mary
Última edição por mary556 em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

idamaria

Arde Galiza

Mensagempor idamaria » domingo, 13 ago 2006, 01:49

Amigo Casdeiro: Sandra tiene razón, la patria de mi abuelo que es también la mia aunque nací muy lejos y no la conozco, va a volver a ser "A GALIZA DO VERDE CHAN", lo que aprendí desde muy chica. No seas tan pesimista y perdona el atrevimiento por decírte esto. Piensa que "Dios es español y gallego" y no nos va a abandonar.Aunque cueste revertir la situación la fuerte sangre gallega lo logrará y se encontarán a los culpables para que paguen por el mal que están causando, sean ellos quienes sean. Un fuerte abrazo para ti y toda Galicia desde Uruguay. Ida Ma. González Parga.
Última edição por idamaria em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

idamaria

Arde Galiza

Mensagempor idamaria » domingo, 13 ago 2006, 01:50

Amigo Casdeiro: Sandra tiene razón, la patria de mi abuelo que es también la mia aunque nací muy lejos y no la conozco, va a volver a ser "A GALIZA DO VERDE CHAN", lo que aprendí desde muy chica. No seas tan pesimista y perdona el atrevimiento por decírte esto. Piensa que "Dios es español y gallego" y no nos va a abandonar.Aunque cueste revertir la situación la fuerte sangre gallega lo logrará y se encontarán a los culpables para que paguen por el mal que están causando, sean ellos quienes sean. Un fuerte abrazo para ti y toda Galicia desde Uruguay. Ida Ma. González Parga.

moni_1957
Ex-membro
Registado: terça, 15 nov 2005, 01:27

Arde Galiza

Mensagempor moni_1957 » domingo, 13 ago 2006, 03:27

siento que así como arde galicia en estos momentos arde el corazón de todos los descendientes de gallegos y se que dios ayudara a que vuelva a ser la hermosa galicia en poco tiempo, el orgullo nuestro al mirar donde nacieron nuestros abuelos, donde corrieron, crecieron y con tanto orgullo nos enseñaron amarla, RUEGO A DIOS Y PONGO EN MIS ORACIONES A MI GALICIA TAN AMADA, para que este llamas que se van devorando todo a su paso encuentren el ahogo un su propio humo, liberando a sus prados de las llamas
Última edição por moni_1957 em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

Voltar para “Ecoloxía en Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes