Ola a todos!
O pasado 23 de agosto naceu un novo fillo de Galicia, Martiño. Os dous estamos ben, xa case recuperados, e moi contentos de compartir con vós esta alegría.
Besos para todos!
Naceu Martiño!!!
Naceu Martiño!!!
Moitas felicidades!!!!!!!!!!!! Aledome moito por vos!!!
O que teño seguro e que nunca se me vai esquecer o seu cumple, verdade Esteirana!?!?!?!(O Xoán tamén cumpre anos ese día)
Benvido, Martiño, o clube dos que cumprimos anos o 23 de Agosto!!!!
O que teño seguro e que nunca se me vai esquecer o seu cumple, verdade Esteirana!?!?!?!(O Xoán tamén cumpre anos ese día)
Benvido, Martiño, o clube dos que cumprimos anos o 23 de Agosto!!!!
-
- Ex-membro
- Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23
Naceu Martiño!!!
Anamp muchas felicidades para todos ustedes y un futuro repleto de exitos y amor. Para el BB el mas agarimoso bico.
-
- Socio/a
- Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44
Naceu Martiño!!!
MOITAS FELICIDADES!!!!
Che deceo, de corazòn, que o pequeno Martiño, encha o teu mundo de Paz e amor.
E como din as vellas, que traia un enorme pan debaixo do brazo, moita prosperidad.
Un millòn de bicos.
Alexandra Cachafeiro Camiña
Che deceo, de corazòn, que o pequeno Martiño, encha o teu mundo de Paz e amor.
E como din as vellas, que traia un enorme pan debaixo do brazo, moita prosperidad.
Un millòn de bicos.
Alexandra Cachafeiro Camiña
Naceu Martiño!!!
Parabéns a nai, o pai e o neniño!!!
Un novo Fillo de Galicia...
Os nosos mellores desexos, para tódala familia, neste momento de ledicia que estamos a compartir convosco...
Agarimosas apertas!!!
Un novo Fillo de Galicia...
Os nosos mellores desexos, para tódala familia, neste momento de ledicia que estamos a compartir convosco...
Agarimosas apertas!!!
Naceu Martiño!!!
Moita ledicia, saúde e moita música, Ana!!! Que fagamos entre todos un futuro mellor nesta terra para todos os vosos fillos, os seus fillos, os nosos FILLOS
Eu sei que ti vas loitar por iso con todas as túas forzas. E aquí has atopar máis mans que axuden, teno por seguro!
Kilos de bicos para os 3.

Eu sei que ti vas loitar por iso con todas as túas forzas. E aquí has atopar máis mans que axuden, teno por seguro!
Kilos de bicos para os 3.
Naceu Martiño!!!
Una nueva vida, és siempre motivo de alegria, és la esperanza de una renovacion en la humanidad. Que Martiño sea mejor que todos nosotros. Le deseo mucha salud y properidad, y a los padres los deseos de mucha suerte. Que Santiago mire por todos vosotros.
Naceu Martiño!!!
¡Felicitaciones, a los papis!
La llegada de una nueva vida, es esperanza, alegría y amor...
Los mejores augurios para la familia!
Agarimosas apertas!
La llegada de una nueva vida, es esperanza, alegría y amor...
Los mejores augurios para la familia!
Agarimosas apertas!
Naceu Martiño!!!
casdeiro Escribeu:Kilos de bicos para os 3.
Quería dicir... para os 4!!! En que estaría eu pensando?
Esquecía ao grumete maior da vosa tripulación! 
Quería dicir... para os 4!!! En que estaría eu pensando?

Naceu Martiño!!!
Farei o posible por expresarme ben, ¡porque este novo fillo de Galiza debe ser recibido en galego!
Benvido, Martiño, a este mundo. Que sexas feliz, "arrullado"sempre polas coplas que canta a túa nai. E que as repitas no futuro, que desexo sexa pleno e luminoso para ti.
Apertas moitas para ti e tu familia, Ana!
Silvia Inés
Benvido, Martiño, a este mundo. Que sexas feliz, "arrullado"sempre polas coplas que canta a túa nai. E que as repitas no futuro, que desexo sexa pleno e luminoso para ti.
Apertas moitas para ti e tu familia, Ana!
Silvia Inés
Voltar para “Notas sociais dos membros de Fillos”
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante