Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Leis españolas sobre nacionalidade, emigración, trámites, estranxería, visados...
mill
Mensagens: 9
Registado: quinta, 12 set 2002, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor mill » sábado, 12 fev 2005, 20:10

A min hai moitas cousas do tratado para a constitución europea que non me gustan individualmente. Pero hai que entender que na Unión hai gobernos, e moita xente, opostas ao recoñecemento de dereitos sociais de ámbito comunitario.

Por iso, ainda que os dereitos que recoñece o tratado son un tanto vagos, a súa mera expresión xa é un avance. E logo hai dereitos na nosa constitución española que son unha coña (dereito a unha vivenda digna, ao traballo...), ou coma moito un brinde ao vento como o dereito á procura da felicidade na constitución dos E.E.U.U.

A constitución europea é menos poética e máis prosaica pero garante o seu papel p.ex nos dereitos dos traballadores apoiando E COMPLEMENTANDO a acción dos estados membros na mellora das condicións de traballo, na seguridad social, na protección dos traballadores en caso de resolución de contrato laboral, na representación e defensa COLECTIVA dos traballadores, nas condicións de empleo dos nacionais de terceiros países,....(aRT. III.210)

A Unión reservase a capacidade de decisión para apoiar, coordinar ou complementar acción nos eidos da saúde pública, industria, cultura, turismo, educación,.... (capítulo V)

Entendo as razón do NON dos que non queren máis Europa que un mercado único, unha área de libre comercio, dos que non queren que as súas políticas nacionais estén afectadas por dereitos recoñecidos para Europa.

Tamén podo entender as razóns don NON dos utópicos de estrema esquerda. En fin, o mundo non é coma eles quixeran..., ainda que quixera que alguén me explicase en qué empeoramos en concreto na constitución no social, respecto da situación actual.

Pero para o resto creo que a constitución supón un apuntalamento de todo o que levamos conquerido ata agora, para que perviva e se desenvolva nun marco, no que había un risco real de que se difuminase a medida que se ían incorporando máis países.
Última edição por mill em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

edreira
Mensagens: 106
Registado: domingo, 30 jun 2002, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor edreira » domingo, 13 fev 2005, 13:30

Lo primero que hay que tener claro es lo que se vota, y esto es, El Tratado por el que se establece una Constitución para Europa, en definitiva el primcipio de algo.
A este texto no se le puede llamar Constitución, porque no cumple los requisitos de una Constitución. No ha habido una eleccion de representantes al Parlamento Europeo con el mandato de proceder a redactar una Constitución, hacerlo, una vez hecho proceder a su disolución y someter el texto a un referendum vinculante.
Lo que se vota es un Tratado, un acuerdo entre gobiernos por el que se establece una Constitucion.
Yo creo que estamos en el principio de algo, que hemos dado un paso mas y que se tienen que dar muchos mas para llegar a donde quermos. Nadie puede negar que desde el Tratado de Roma de 1957 que dio origen a la Comunidad Economica Europea, se ha recorrido mucho camino. La CEE ha estado evolucionando constantemente, ampliandose el numero de miembros, apareciendo los derechos individuales de los ciudadanos y teniendo en cuenta los derechos sociales. Todavia predomina la parte economica, pero frente a esa prepoderancia van ganando terreno otros derechos.
Quizas no sea una Constitución o la mejor Constitución posible, pero estamos hablando ya de una Constitución para los ciudadanos de Europa y eso es el germen de algo, quizas con el tiempo de una verdadera Constitución.
El texto para mi contiene lo fundamental, siendo lo que es, quizas para unos deberia de tener menos parte economica, puede que si. Pero no olvidemos que estamos hablando de un Tratado que intenta establecer unos derechos fundamentales para los ciudadanos (y los recoge) y a la vez de regular el funcionamiento de la Union Europea formada por 25 gobiernos. Creo que para llegar a esto se han hecho juegos malabares y si se ha llegado a esto asi, yo apuesto por ir mas lejos.
Hace algun tiempo, desde que comenzo el rumor del referendum, no tenia las cosas muy claras. Ahora que casi todo el mundo se ha posicionado las tengo muy claras.
Hay partidarios del SI con la boca grande y con la boca pequeña.
Hay quien promueve la abstencion (Fraga lo llego a insinuar claramente como postura legitima).
Hay quien es partidario del No claro y rotundo, otros del NO critico.
Yo voy a votar SI, porque creo que esto no es un punto y a aparte, sino un punto y seguido. Porque creo que aunque no es perfecto el Tratado se que con el tiempo se mejorara. No me abstengo porque no quiero que un anciano presidente manipule mi abstención. No voto NO, porque aun sabiendo que hay cosas que no estan, se que con el tiempo estaran y tambien porque se que no se puede rizar el rizo con posturas demagogicas y principios dogmatico-ideologicos.
La historia de la CEE desde 1957, cuando solo eran cuatro estados, me ha enseñado que la vieja Europa, quiere seguir caminando y yo quiero que siga caminando.

Saludos.
Daniel Tomé Seoane
Socio de Fillos de Galicia.
Última edição por edreira em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

anamp
Mensagens: 141
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor anamp » segunda, 14 fev 2005, 09:31

Gustaríame que non se identificase o NON a este tratado cun NON a Europa, que parece ser que é o argumento preferido para os que defenden o SI.
Un NON a este tratado non implica que a Comunidade Europea deixe de existir; quere dicir que este tratado non convence, que se pode facer doutro xeito, e moito mellor, que se pode tender a unha Europa social, que protexa de verdade os dereitos dos traballadores e traballadoras fronte as grandes empresas, que protexa tamén aos inmigrantes, para que non haxa cidadáns de primeira e de segunda, que defenda a gratuidade dos servizos públicos (e non servizos de interese xeral, como di o texto...) para evitar a súa privatización, que prohiba expresamente a pena de morte, que esixa a igualdade de homes e mulleres (os artigos que lin "recomendan" políticas tendentes á igualdade, pero non esixen que se fagan e cumpran...). Son tantas as cousas que esperamos de Europa, que quizais sexamos "idealistas de estrema esquerda" pero do que estou convencida é de que o mundo non é así por casualidade (que pena! que se lle vai facer!). O mundo facémolo cada un de nós, e eu, co meu NON, penso que estou colaborando a que esta Europa sexa mellor.
Saúdos,
Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

Avatar do Utilizador
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 898
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor casdeiro » segunda, 14 fev 2005, 10:15

Acabo de activar unha para que opinemos sobre cál vai ser o sentido do noso voto.

Invítovos a participar.

< Manuel Casal Lodeiro "Casdeiro" >
Xestor da Comunidade Virtual
F I L L O S D E G A L I C I A
~~~~~ http://www.fillos.org ~~~~~~~
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

edreira
Mensagens: 106
Registado: domingo, 30 jun 2002, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor edreira » segunda, 14 fev 2005, 20:32

Para aclarar un poco mas las cosas sobre el Tratado de la Constitución Europea me ha parecido interesante tocar la parte que es de obligado cumplimiento por todos los Estados de la Union, ya que son Derechos Fundamentales de la Union. No son derechos enunciados, sino de obligado cumplimiento por todas las personas, empresas y Administraciones (Unión Europea, Estados y resto de administraciones públicas). Todos estos Derechos tienen un triple mecanismo de protección definido en la Parte II, Titulo I del Tratado, además, del Convenio Europeo para la Protección de los Derechos Humanos y de las Libertades Fundamentales, su interpretación sera en consonancia con las tradiciones constitucionales de los estados miembros. Adquiere una gran relevancia para su interpretación las resoluciones del Tribunal de Justicia de la Unión Europea y del Tribunal de Justicia de Derechos Humanos.

Se regulan en el los articulos II-61 a II-110. Estos Derechos son:

DIGNIDAD: II-61 a II-65
- Dignidad humana.
- Derecho a la vida (Toda persona tiene derecho a la vida y nadie podra ser condenado a la pena de muerte, ni ejecutado -II.62-).
- Derecho a la integridad de la persona
- Prohibición de la tortura y de las penas o de tratos inhumanos o degradantes.
- Prohibición de la esclavitud y del trabajo forzado.

LIBERTADES: II-66 A II-79
- Derecho a la libertad y a la seguridad.
- Respeto de la vida privada y familiar.
- Protección de los datos de caracter personal.
- Derecho a contraer matrimonio y derecho a fundar una familia.
- Libertad de pensamiento, conciencia y religión.
- Libertad de expresión y de información.
- Libertad de reunión y asociación.
- Libertad de las artes y las ciencias.
- Derecho a la educación.
- Libertad profesional y derecho a trabajar.
- Libertad de empresa.
- Derecho de propiedad.
- Derecho de asilo.
- Protección en caso de devolución, expulsión y extradiccion.

IGUALDAD: II-80 A II-86
- Igualdad en Derecho.
- No discriminación.
- Diversidad cultural, religiosa y lingüistica.
- Igualdad entre hombres y mujeres.
- Derechos del niño.
- Derechos de las personas mayores.
- Integración de las personas discapacitadas.

SOLIDARIDAD. II-87 A II-98
- Derecho a la información y consulta de los trabajadores en el seno de la empresa.
- Derecho a la negociación y acciones colectivas.
- Derecho al acceso a los servicios de colocación.
- Protección en caso de despido injustificado.
- Condiciones de trabajo justas y equitativas.
- Prohibición del trabajo infantil y proteccion de los jovenes en el trabajo.
- Vida familiar y vida profesional.
- Seguridad social y ayuda social.
- Protección de la salud.
- Acceso a los servicios de interes economico general.
- Protección del medio ambiente.
- Protección de los consumidores.

CIUDADANIA: II-99 A II-106
- Derecho de voto y elegibilidad en las elecciones al Parlamento Europeo.
- Derecho de voto y elegibilidad en las elecciones municipales.
- Derecho a una buena administracion.
- Derecho de acceso a los documentos.
- El defensor del pueblo europeo.
- Derecho de petición.
- Libertad de circulacion y residencia.
- Proteccion diplomatica y consular.

JUSTICIA: II-107 A II-110
- Derecho a la tutela judicial efectiva y a un juez imparcial.
- Presunción de inocencia y derechos de la defensa.
- Principios de legalidad y de proporcionalidad de los delitos y de las penas.
- Derecho a no ser juzgado o condenado penalmente dos veces por la misma infracción.

A mi sinceramente me gusta, ademas de abrir muchas puertas que hasta ahora en el Estado español estaban cerradas o simplemente enunciadas de una forma poco clara.

Saludos.
Daniel Tomé.
Última edição por edreira em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

anamp
Mensagens: 141
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor anamp » terça, 15 fev 2005, 10:54

Sen ser especialista nin moito menos en dereito constitucional, permitinme botar unha ollada á Constitución española. De todos os dereitos e liberdades aos que se refire Daniel, atopei a maioría deles recollidos xa na Constitución española. Máis abaixo vai a relación deses dereitos, cos artigos da Constitución Española nos que xa se recollen. Veredes que para algún deles non atopei referencia na Constitución española, e alédome de que agora se inclúan (xa que estou convencida de que esta Constitución se vai aprobar, con ou sen referendo...).

Eu, que estou polo NON, por suposto que non estou en contra de todos estes dereitos e liberdades, é máis, paréceme obvio que se teñan que recoller. A publicidade do goberno español destes días, recollendo as mellores frases da constitución, e só esas, é como para contestar: "pois só faltaría que non fose asi". Que nos vendan isto como marabilloso porque di que todos somos iguais ante a lei, pois só faltaba que non fose así, non?

Sen embargo, dise que os estados teñen que mellorar a súa capacidade militar, que a forza militar poderá empregarse en calquera lugar do mundo como medida preventiva, que o Banco Europeo (dirixido por señores de recoñecido prestixio escollidos a dedo polo Consello) ten toda a potestade en política monetaria, que a nación galega non existe, que a lingua galega non é lingua comunitaria... hai tantas cousas que cambiaría, que preferiría que devolvesen o texto, e nolo volvan presentar moi mellorado. Entón si, votaría si.
Saúdos,
Ana


DIGNIDAD: II-61 a II-65
- Dignidad humana. Constitución española, artigo 10.
- Derecho a la vida (Toda persona tiene derecho a la vida y nadie podra ser condenado a la pena de muerte, ni ejecutado -II.62-).Art. 15 da Constitución española.
- Derecho a la integridad de la persona. Art. 15 da Constitución española.
- Prohibición de la tortura y de las penas o de tratos inhumanos o degradantes. art. 15 da Constitución española.
- Prohibición de la esclavitud y del trabajo forzado. Art. 25 da Constitución española.

LIBERTADES: II-66 A II-79
- Derecho a la libertad y a la seguridad. Art. 17 da Constitución española.
- Respeto de la vida privada y familiar.Art. 18 da Constitución española.
- Protección de los datos de caracter personal.Art. 18 da Constitución española.
- Derecho a contraer matrimonio y derecho a fundar una familia.Art. 32 da Constitución española.
- Libertad de pensamiento, conciencia y religión. Art. 20 da Constitución española ("dereito a expresar e difundir libremente os pensamentos..."), artigo 16 da Constitución española.
- Libertad de expresión y de información. Art. 20 da Constitución española.
- Libertad de reunión y asociación. Art. 21 e 22 da Constitución española.
- Libertad de las artes y las ciencias. Art. 20 da Constitución española.
- Derecho a la educación.Art. 27 da Constitución española.
- Libertad profesional y derecho a trabajar. Art. 35 da Constitución española.
- Libertad de empresa.Art. 38 da Constitución española.
- Derecho de propiedad. Art. 33 da Constitución española.
- Derecho de asilo. Art. 13 da Constitución española.
- Protección en caso de devolución, expulsión y extradiccion. Art. 13 da Constitución española.

IGUALDAD: II-80 A II-86
- Igualdad en Derecho.Art. 14 da Constitución española.
- No discriminación. Art. 14 da Constitución española.
- Diversidad cultural, religiosa y lingüistica. Art. 3 da Constitución española.
- Igualdad entre hombres y mujeres. Art. 14 da Constitución española.
- Derechos del niño. Art. 39 da Constitución española.
- Derechos de las personas mayores. Art. 50 da Constitución española.
- Integración de las personas discapacitadas. Art. 49 da Constitución española.

SOLIDARIDAD. II-87 A II-98
- Derecho a la información y consulta de los trabajadores en el seno de la empresa.
- Derecho a la negociación y acciones colectivas.Art. 37 da Constitución española.
- Derecho al acceso a los servicios de colocación.
- Protección en caso de despido injustificado.
- Condiciones de trabajo justas y equitativas.
- Prohibición del trabajo infantil y proteccion de los jovenes en el trabajo.
- Vida familiar y vida profesional.
- Seguridad social y ayuda social.Art. 41 da Constitución española.
- Protección de la salud.Art. 43 da Constitución española.
- Acceso a los servicios de interes economico general. Art. 27: educación; Art. 43: sanidad.
- Protección del medio ambiente.Art. 45 da Constitución española.
- Protección de los consumidores. Art. 51 da Constitución española.

CIUDADANIA: II-99 A II-106
- Derecho de voto y elegibilidad en las elecciones al Parlamento Europeo. Art. 23 da Constitución española.
- Derecho de voto y elegibilidad en las elecciones municipales. Art. 140 da Constitución española.
- Derecho a una buena administracion. Art. 103 da Constitución española: "La Administración Pública sirve con objetividad los intereses generales y actúa de acuerdo con los principios de eficacia, jerarquía, descentralización, desconcentración y coordinación, con sometimiento pleno a la ley y al Derecho".
- Derecho de acceso a los documentos.
- El defensor del pueblo europeo. Art. 54 da Constitución Española.
- Derecho de petición.Art. 29 da Constitución Española.
- Libertad de circulacion y residencia. Art. 19 da Constitución Española.
- Proteccion diplomatica y consular.


JUSTICIA: II-107 A II-110
- Derecho a la tutela judicial efectiva y a un juez imparcial.Art. 24 da Constitución española.
- Presunción de inocencia y derechos de la defensa. Art. 24 da Constitución española.
- Principios de legalidad y de proporcionalidad de los delitos y de las penas.
- Derecho a no ser juzgado o condenado penalmente dos veces por la misma infracción.
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

edreira
Mensagens: 106
Registado: domingo, 30 jun 2002, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor edreira » terça, 15 fev 2005, 13:22

Hay una gran diferencia entre el Tratado y la Constitución española, yo diria que inmensa y esta es:

Para la Constitución española solo los derechos que estan en la Sección Primera del Capitulo II es donde esta el nucleo duro de los Derechos Fundamentales (articulos 15 al 29), esto quiere decir que su protección queda garantizada por su valor preeminente, su aplicabilidad directa, la exigencia de ley organica para su desarrollo (el respeto por esa ley de su contenido esencial) y el acceso al Recurso de Amparo ante el Tribunal Constitucional frente a las eventuales violaciones por los Poderes Publicos. Además su eventual modificación se equipara a la reforma total de la Constitución y se exigen los mismos rigidos procedimientos (art. 168.1 CE). El recurso de Amparo solo cabe respecto de estos articulos y del 14 al 30 (el 14 y el 30 los añade el 53.1 y 2 de la Constitución española). El nucleo duro de los derechos fundamentales en la Constitucion española estaria formado por los articulos 14 al 30. El resto se queda fuera.

El Tratado incorpora más derechos que esos al nucleo duro de los derechos fundamentales de una forma clara, terminante y que no deja lugar a dudas:
- Dingnidad humana.
- Derecho a contraer matrimonio y derecho a fundar una familia.
- Libertad profesional y derecho a trabajar (esto es un autentico sueño para mi, se consagra como derecho fundamental el pleno empleo, casi nada).
- Libertad de empresa.
- Derecho de propiedad.
- Diversidad cultural, religiosa y linguistica (quen dixo que o galego non se recoñecia).
- Derechos del niño.
- Derechos de las personas mayores.
- Integración de las personas discapacitadas.
- Derecho a la información y consulta de los trabajadores en el seno de la empresa.
- Derecho a la negociación y acciones colectivas (derecho de Huelga).
- Derecho al acceso a los servicios de colocación.
- Protección en caso de despido injustificado.
- Condiciones de trabajo justas y equitativas.
- Prohibición del trabajo infantil y protección de los jovenes en el trabajo.
- Vida familiar y vida profesional.
- Seguridad social y ayuda social.
- Protección a la salud.
- Acceso a los servicios de interes economico general.
- Protección del medio ambiente.
- Proteccion de los consumidores.
- Derecho de voto y elegibilidad en las elecciones municipales.
- Derecho a una buena administracion (¡que se preparen los cargos públicos corruptos!).
- Derecho de acceso a los documentos.
- Defensor del pueblo europeo.
- Protección diplomatica y consular.
- Principio de legalidad y proporcionalidad de los delitos y de las penas.
- Derecho a no ser juzgado o condenado penalmente dos veces por la misma infracción.

Todos estos Derechos ahora estan escritos, ya no hay que dar rodeos para invocarlos.

Outro tema, o Galego e a nosa cultura. Recoñecese como dereito fundamental por duas vias, unha no artigo II-82 ( O dereito a diversidade cultural, relixiosa e linguistica), e outra no artigo II-101.4 ( Toda persoa podera dirixirse as institucions da Union Europea nunha das linguas da Constitución e ten dereito a recibila contestacion nesa misma lingua).

Outro tema mais, si sal o non, quen dixo que si sal o non vai a terse que redactar un novo Tratado, estamos falando dun Tratado Internacional suscrito por 25 paises e en via de ratificacion. Ou se ratifica ou non se ratifica.

Saudos.

Daniel.
Última edição por edreira em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

anamp
Mensagens: 141
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor anamp » sexta, 18 fev 2005, 12:51

O galego non é unha das linguas da Constitución europea. EStas son as que se recollen no art. que segue:

ARTÍCULO IV-448
Textos auténticos y traducciones
1. El presente Tratado, redactado en un ejemplar único, en lenguas alemana, checa, danesa, eslovaca, eslovena, española, estonia, finesa, francesa, griega, húngara, inglesa, irlandesa, italiana,
letona, lituana, maltesa, neerlandesa, polaca, portuguesa y sueca, cuyos textos en cada una de estas lenguas son igualmente auténticos, será depositado en los archivos del Gobierno de la República
Italiana, que remitirá una copia autenticada a cada uno de los Gobiernos de los demás Estados signatarios.
2. El presente Tratado podrá asimismo traducirse a cualquier otra lengua que determinen los Estados miembros entre aquellas que, de conformidad con sus ordenamientos constitucionales, tengan estatuto de lengua oficial en la totalidad o en parte de su territorio. El Estado miembro de que se trate facilitará una copia certificada de estas traducciones, que se depositará en los archivos del Consejo.

Apertas,
Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

anamp
Mensagens: 141
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor anamp » sexta, 18 fev 2005, 12:55

O ?Tratado polo que se establece unha Constitución para Europa? que imos votar, posúe, ademais das Partes I, II, III e IV, unha serie de Protocolos (36) e Anexos (2), así como un apartado de ?Declaracións anexas á Acta final da Conferencia Intergobernamental e Acta final?.

Este apartado inclúe varias ?Explicacións sobre a Carta dos Dereitos Fundamentais?. A Carta dos Dereitos fundamentais, que supón a Parte II ao completo, é onde se recollen os dereitos como ?dignidade?, ?igualdade?, ?solidariedade?, ?liberdades?, etc. O que fan estas ?Explicacións sobre a CDF? é desenvolver un pouco as razóns e alcance de tales dereitos e matizar os artigos da Parte II que se refiren a eles. Pois ben, no tocante á ?dignidade?, un dos artigos, o II-62, fala do Dereito á vida:

Toda persoa ten dereito á vida.
Ninguén poderá ser condenado á pena de morte nin executado.
Porén, dentro das ?explicacións? matízase un pouco sobre este segundo punto:

? A morte non se considerará inflixida con infracción deste artigo cando se produza como consecuencia dun recurso á forza que sexa absolutamente necesario:

a) en defensa dunha persoa contra unha agresión ilexítima;

b) para deter unha persoa conforme dereito ou para impedir a evasión dun preso ou detido legalmente;

c) para reprimir, de acordo coa lei, unha revolta ou insurrección.?

Tamén se di, a continuación, que:

?Un Estado poderá prever na súa lexislación a pena de morte por actos cometidos en tempo de guerra ou de perigo inminente de guerra; esta pena soamente se aplicará nos casos previstos pola dita lexislación conforme o disposto nela...?

Claramente, NON estou de acordo con isto.
Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.

edreira
Mensagens: 106
Registado: domingo, 30 jun 2002, 23:00

Referéndum sobre o Tratado Constitucional Europeo

Mensagempor edreira » sexta, 18 fev 2005, 14:14

Non te atranques Ana, a diferencia entre nos só é unha. En conxunto para min o Tratado e bon, por suposto que non é todo virtudes, ten os seus defectos. Pero este proxecto de Constitución ten unha boa cousa que sirve para gobernar os de dereitas, os de centro, os de centro-esquerda e os de esquerda. Si todos nos poñemos a buscarlle un defecto a unha cousa aseguroche que imos atopala.
Aparte dos artigos vouche a dar a miñas razons para votar si:
1.- Son europeista, creo en Europa e non quero unha Europa a duas velocidades. Non quero que teñamos duas velocidades na aplicacion do Tratado, as dos que votaron si e as dos que votaron non. Os remendos neste puzle de 25 paises e 425 millons de persoas poden frustrar un camiño que non e perfecto, pero xa dixen que era o principio de algo. Eu creo no paso a paso, na utopia diaria que escomenza as 0 horas e ten fin as 24 horas.
2.- Voto SI, porque cando chegue a hora de negocialo Estatuto de Galicia, non me vou a cortar nin un pelo a hora de esixirlle o Goberno Central que quero a mesma xenerosidade que eles tiveron co seu SI a Europa (este e o gran erro do BNG). Como a estructura do Tratado é:
- Competencias exclusivas de Europa.
- Competencias compartidas entre Europa-España
- Competencias exclusivas de España.
Eu quero o mesmo para Galicia en todolos ambitos que regula o Tratado. Porque pensas que o PNV e CIU, estan tan caladiños porque despois de isto ven a outra historia. E deste viaxe xa non hai historias de secesionismo. Queremos o mesmo que lle demos a Europa, a nivel de estructura territorial e competencias, como minimo.
3.- Ten que haber algo diferente de USA, un contrapeso. Ese contrapeso é Europa. Si Europa tivera unha politica exterior común, os Estados Unidos verianse freados. Non existirian os dous bloques que naceron na Guerra de Irak en Europa (Gran Bretaña e España por unha banda e pola outra, Francia-Alemaña), e sabes o mais gracioso o tempo dou a dara a razon a Francia e Alemaña.
Como non quero que se repita o de Irak en Siria, Iran, Corea ou donde lle pete o Goberno USA, voto que si. Si alguen sabe as consecuencias da guerra ben, esa é Europa.

O galelgo si é un dos idiomas da Constitución, lee amodiño o segundo parrafo do artigo, e despois pensa o que liches. Porque pensas que hai que depositar unha copia da Constitución no Consello en Galego, Euskera e Catalan (de verdade crees que os vascos e os catalans ian quedarse calados ante semellante desfeita).

Hai algo mais importante a hora de interpretala Constitución Europea que os Anexos, estos son feitos politicos. Namentras que as decisións dos Tribunais internacionais interpretan Convenios como a Declaracion universal de Dereitos humans, a de Dereitos Civis e Politicos, etc. . Evidentemente e unha excepcion o que se di no Anexo, e como tal excepción debe ser tida en conta, supostos:
do primeiro.- unha persoa vai ser asasinada e ti estalo vendo e podelo evitar pero resulta que para evitalo tes que matalo asasino.
do segundo.- a policia vai deter a unha persoa e esta disparalles os axentes da lei (non pensaras en que a policia lle dispare rosas o delincuente), esta basase no principio de proporcionalidade entre a agresion e os medios para defederse.
do terceiro.- este e facíl, o golpe de estado do señorito Franco en 1936.
da cuarta.- xenocidio, Hitler, Mussolini, Franco, Radoban Karacic, Videla, Pinochet, Stalin....etc, e os seus comparsas, ou é que a impunidade ten mas dereitos que a vida de xente inocente.

Ana, eu teño o convencemento de que a Constitución no é perfecta, e a inmensa maioria dos que imos votar SI temola. Eu non creo na perfeccion porque ista casi sempre crea discriminacion, xa che dixen que creo no dia a dia. A Utopia existe, pero hai que ila facendo pouco a pouco, e faise con feitos non con letras.

Apertas.
Daniel.
Última edição por edreira em sábado, 08 nov 2014, 21:10, editado 1 vez no total.


Voltar para “Lexislación que nos atinxe”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes