xuntanza no rj??

Lugar para anunciar xuntanzas de membros de Fillos e outras xuntanzas de galegos-as no mundo.
remesar
Registado: terça, 19 jun 2007, 03:59

xuntanza no rj??

Mensagempor remesar » quinta, 30 ago 2007, 18:26

hola pessoal, eu sou do rio de janeiro e gostaria de saber se haverá algum encontro por aqui??

abraços

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

xuntanza no rj??

Mensagempor anavilat » quinta, 30 ago 2007, 22:15

Para iso terás que contactar con López, RosaMerchi... e algún que outro galego-brasileiro que andan por esta casa.
O que pasa é que seguro que ainda os atopas de vacaciòns por Galiza... pero polo que oín na Xuntanza que fixemos en Melide e a cal foron os dous, podoche dicir con seguridade que algo andan argallando X-D . Se fan esa Xuntanza non perdas de ir por nada do mundo, podo asegurarche que coñeceras a grandes persoas con un corazón máis grande ainda.
Saúdos.
Por certo, ahi un pobo na Estrada que se chama Remesar e no que Juan Pardo ten unha "casilla".

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

xuntanza no rj??

Mensagempor lopez » segunda, 03 set 2007, 19:42

Hola remessar. Pelo que eu sei, está programada uma xuntanza ainda este ano, que provavelmente deve ser em Santos. Como eu e a Rosa estávamos en Galicia, não sei como andam as coisas e claro que não a fariam sem a nossa presença (não que sejamos importantes), porque isso seria motivo de uma guerra civil entre gallegos aqui no Brasil jejejejej. Eu organizei a penultima aqui em Ribeirão Pires, São Paulo e juntamos 100 pessoas. A gente sempre coloca avisos na página. Abraço

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

xuntanza no rj??

Mensagempor anamp » quinta, 06 set 2007, 11:24

Ai, quen puidera ir!!!!!

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

xuntanza no rj??

Mensagempor lopez » quinta, 06 set 2007, 11:43

É porque non?

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

xuntanza no rj??

Mensagempor anamp » sexta, 07 set 2007, 08:06

Fica um bocadinho longe...
Unha vez estiven no Rio, e puiden gozar dunha noite de Fin de Ano na praia de Copacabana... Que cousa máis linda! Que xente máis feitiña! Foron uns días estupendos, coñecín algúns galegos residentes aló, que nos trataron de marabilla, e encantoume a cidade.
Só pensar en voltar xa me entra o ritmo da samba no corpo!!!!
Algún día volverei, cando o meu fillo medre un pouquiño. E xa vos avisarei, claro!!!!
Apertas, emquanto...

Voltar para “Xuntanzas”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante