Galegos en Euskal Herría.

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
gael
Registado: quarta, 16 out 2002, 23:00

Mensagempor gael » segunda, 21 out 2002, 02:23

Hola a tod@s!!: O meu nome é Anxo e ante todo quero manifestar a miña ledicia por atoparme na dere cunha páxina coma esta, sinceiramente, circunstancias así fanme sentir moito máis orgulloso do meu pobo do que de por si sempre estiven. Decir-vos que son un galego que dende ha algo máis dun mes vivo en Bilbo. A verdade é que eiquí síntome moi ben acollido e a xente é moi amábel e mesmo moi familiar á miña propia idiosincrasia mais non por iso deixo ás veces de atoparme un chisquiño só e é entón cando medra ese sentimento tan galego como é a saudade. Teño 33 anos e gostaría de atoparme a paisan@s cos que poder contactar e cos que poder tamén compartir o meu tempo. Coma calquera sinto a necesidade de integrarme e afincarme nesta nova terra. Por iso agradecería moitísimo ver comprido este desexo. Unha forte aperta a tod@s e xa sabedes onde me atopo. Anxo.
Última edição por gael em sábado, 08 nov 2014, 20:48, editado 1 vez no total.

analia
Registado: quinta, 14 fev 2002, 00:00

Mensagempor analia » sexta, 25 out 2002, 07:35

Hola Anxo: Perdoname por no escribirte todo en galego (eu o falo pero iso da escritura no e o meu). Soy arxentina filla de galegos da Coruña e teño alguns primos y tios en o Pais Vasco, en Bilbao y Santurce se apellidan Quintela Garcia. Ellos tambien son galegos emigrantes y todas las vacaciones de veran van a Galicia. Por lo que veo la morriña esta por todas partes. Desexo que tengas moita sorte.

Unha aperta,

Analia Valeria Lodeiro Garcia

Buenos Aires-Argentina

Sobrado dos Monxes- A Coruña
Última edição por analia em sábado, 08 nov 2014, 20:48, editado 1 vez no total.

gael

Mensagempor gael » sexta, 25 out 2002, 07:56

Hola Analia!!!
Moitas gracias pola tua mensaxe e polas indicacións que m das sobor dos teus familiares en Euskadi. Neste intre ainda non coñezo o suficinte todo isto como para garantirche que poida contactar con eles moi axiña, mais co tempo de seguro que chegarei a coñecelos e daquela falareille de ti. Por último desexo enviar unha forte a perta a tódolos compatriotas dese querido pais arxentino co mais fervoente desexo de que moi axiña as novas que nos cheguen dalá sexan mais esperanzadoras. moitos beixiños.

analia
Registado: quinta, 14 fev 2002, 00:00

Mensagempor analia » sexta, 07 fev 2003, 13:58

Casdeiro: Te cuento que parte de mi familia esta emparentada con los Quintela (procedente de Redigode), es decir mi tía (hermana de mi madre) Maria Garcia Pazos se casó con José Quintela, quien tiene muchos hermanos (creo que la mayoría vive en el país vasco, al igual que mis tíos), asi que probablemente sea quien tu dices algún hijo de ellos. Mi madre me dice que tanto en Pousada como en Sobrado hay muchos Quintela (seguramente tambien los habrá por toda Galicia).

Saludos, Analia
Última edição por analia em sábado, 08 nov 2014, 20:48, editado 1 vez no total.

mdieguez
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor mdieguez » domingo, 09 fev 2003, 01:37

Ola Anxo
Sou Marcia Dieguez do Brasil e tb tenho familia em Bilbao.
Ela se chama Eva Dieguez Garcia e sua filha (com quem falo todos os dias pelo ordenador) é uma estudante de periodismo e chamasse Taís San José Bembribe .
Tenho certeza que vc vai sentir-se em casa aqui na nossa comunidade virtual.

Beixos
Marcia
Última edição por mdieguez em sábado, 08 nov 2014, 20:48, editado 1 vez no total.

gael

Mensagempor gael » quinta, 24 abr 2003, 00:29

Olá Marcia!!
Desculpa por non che respostar antes á tua mensaxe. Graciñas pola tua información. Se queres poñer á tua familia en contacto conmigo percúroche o meu enderezo de e-mail: anxo_ferreiros@lycos.es
estarei encantado de coñecelos.
biquiños e até cando gostes.
ANXO.

sandrita
Registado: sexta, 10 dez 2004, 00:00

Mensagempor sandrita » segunda, 13 dez 2004, 21:41

ola gael yo soy de bilbao con raices gallegas y me gustaria conocerte un poko y saber cosas de ti¿edad¿y todo eso besos
Última edição por sandrita em sábado, 08 nov 2014, 20:48, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » quarta, 15 dez 2004, 09:33

Para Analía:

¿has visto que hai en Fillos?

PS: Ups, me acabo de dar cuenta que ya ha mandado un mensaje en este fío: es sandrita :-)

< Manuel Casal Lodeiro "Casdeiro" >
Xestor da Comunidade Virtual
F I L L O S D E G A L I C I A
~~~~~ http://www.fillos.org ~~~~~~~

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante