Saúdos dende A Coruña

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
A Tola do Monte
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 01 dez 2014, 10:50

Saúdos dende A Coruña

Mensagempor A Tola do Monte » segunda, 01 dez 2014, 14:21

Bo día;

Eu son Natalia, nacida en As Pontes (localidade galega da provincia da Coruña) e residente na cidade da Coruña. Tiven moi boa experiencia con Fillos de Galicia que me axudaron a buscar o nome da miña meniña, así que decidín facerme socia, a ver que tal a experiencia.

Un saúdo a todos e todas.
Natalia

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Re: Saúdos dende A Coruña

Mensagempor casdeiro » terça, 02 dez 2014, 09:36

A Tola do Monte Escreveu:Bo día;

Eu son Natalia, nacida en As Pontes (localidade galega da provincia da Coruña) e residente na cidade da Coruña. Tiven moi boa experiencia con Fillos de Galicia que me axudaron a buscar o nome da miña meniña, así que decidín facerme socia, a ver que tal a experiencia.

Un saúdo a todos e todas.
Natalia

Ola, Tola, ou Natalia :-D

Alédanos verte, que chegaras a nós por medio do libro (ou do wiki?) dos Nomes Galegos, e que te animaras a facerte socia. Como xa viches é unha maneira moi doado de nos implicar coa continuidade deste proxecto. A verdade é que sempre fomos moi poucos socios comparados coa grande cantidade de visitantes que desfrutaban dos contidos que fomos publicando todos estes anos e dos membros da rede social, que xa ves que van case polos 7.000 (e iso que durante 4 longos anos tivemos a entrada de membros interrompida, que se non, a día de hoxe quén sabe cántos máis poderiamos ser!). Pero, bo, haiche que mirar para diante, e grazas a xente nova que se implica coma ti, resulta moito máis doado.

Por iso, novamente: benvida a Fillos :-)

Por certo, cál foi o nome que lle puxeches á nena, se non é indiscreción ;-)

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Re: Saúdos dende A Coruña

Mensagempor pilarmabel » terça, 02 dez 2014, 20:58

Bienvenida a nuestra casa, Natalia!!!! Desde Montevideo te saludo.
Encantada de que entres a formar parte de nuestra familia!
Abrazo

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante