hola a todos

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

hola a todos

Mensagempor casdeiro » sexta, 18 jul 2008, 09:55

crisanto Escribeu:vivencia común; estas personas pueden formar parte de un pueblo o no. Hay pueblos, y por tanto naciónes, que no pueden formar un estado, porque no les dejan o porque no les interesa a ellos mismos. No se trata de SEPARATISMO, se trata de estar en igualdad de condiciones con otros pueblos. No queremos separarnos solo queremos respeto y pertenecer a una ESPAÑA PLURAL donde se reconozcan y respeten las diferencias y no solo teoricamente sino de forma real.

...esa España chamábaa Castelao Hespaña, para a diferenciar da outra, da España nacionalista asoballadora, e para lembrar a etimoloxía Hispania, fogar histórico de todos os pobos ibéricos.

Boa parte do nacionalismo vasco, galego e catalán cre nesa Hespaña. Lamentablemente está moi lonxe da que temos e mais da que nos deixan ter (vid. o caso actual coa consulta do País Vasco). E de aí nacen moitos nacionalismos arredistas: da imposibilidade de ter outra (H)españa.

xandrilla
Registado: sexta, 18 jul 2008, 09:54

hola a todos

Mensagempor xandrilla » sexta, 18 jul 2008, 10:00

Vamos a ver!!!!!yo no entiendo nada!!!aqui hablais de unas cosas y de otras, en fin....que vamosss yo me siento lo que me da la gana, que te guste o no es otra cosa, pero yo tengo tanto derexo como tu a estar en esta pagina, puesto que me siento gallega y me siento bilbaina porque naci aqui, sino te gusta, no es asunto mio, pero es asi. Tengo amor y sentimientos por las dos tierras, sino te gusta, no comentes aqui.Estoy hasta las narices de que cuestiones porque estoy aqui o no. No estoy aqui para perder el tiempo, sino para contactar con gente que se siente como yo.
DEJAROS DE TONTERIAS YA.
Aparte que esta pagina no funciona na bien, porque no hago mas que meter mi contraseña de vaskita21 y no me deja entrar. asi que no se porque sera, siempre me negan el acceso.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

hola a todos

Mensagempor xestor » sexta, 18 jul 2008, 10:14

Tranquila, Xandra. Ninguén se meteu contigo. E por unha banda comentas que é "a mellor páxina (sic) de Internet" e agora saes con estas... Mira, aquí está quen quere e comenta o que quere dentro das normas. Se cres que alguén as incumpre, hai un sitio para queixarse neste Taboleiro denominado "A caixa das queixas". Se non che funciona de novo o contrasinal non podo saber por que é sen máis datos. Non che parece curioso que sempre che pase igual e teñas que crear unha e outra personalidade no portal cando o resto podemos acceder sen problemas? Non pensas que pode ser problema do teu navegador / sistema operativo / ordenador / conexión...? Pásache cando varías algún deses factores?

O dito: acouga e respecta aos demais, que coido ninguén che faltou ao respecto. O diálogo baséase en preguntas e razoamentos. E preguntando é como nos podemos coñecer. Se non queres explicar nada, estás no teu dereito. Como os demais membros no de preguntarche e interesarse polos teus sentimentos identitarios.

xandrilla
Registado: sexta, 18 jul 2008, 09:54

hola a todos

Mensagempor xandrilla » sexta, 18 jul 2008, 10:30

Primera cosita:si a ti te parece, que el que se ande cuestionando mis preferencias,en cuanto a bizkaia o galicia, no es meterse en mis cosas, vas mal!Yo, como comprenderas, no voy a ser falsa y decir que galicia esta ante todo para mi, puesto que yo he nacido en barakaldo, y siempre sere nacida en barakaldo.Eso no quiere decir, que no me guste galicia, o que desprecie aquello, puesto que es la sangre que llevo dentro, ya que mi familia entera es gallega, y quieras que no todo se pega.
Ahora si, casdeiro se pasa en decir que no se puede ser de dos sitios, si el piensa asi me parece estupendo, pero no me gusta que lo haga para tener el todo el protagonismo y ami no me hable ni dios.
No se si me explico bien, sera cuestion de edades,y por eso no me entendeis. Pero bueno, eso ya no es problema mio.
En cuanto a lo de la contraseña,sera problema vuestro, ¿porque iba a decir que no me deja entrar, si es problema mio?
Bueno prefiero dejar pasar esto, porque lo unico que me hace, es ponerme de mala leche y si alguien quiere cuestionar algo, que se haga fuera de mi post, porque mi post ha sido creado para darme la bienvenida y para conocer gente, no para que se cuestione, si vaskita, si gallega, o si....
asi que a lo dicho, que no se metan donde no le llaman.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

hola a todos

Mensagempor xestor » sexta, 18 jul 2008, 10:56

Vouche comentar o tema administrativo, xa que o me atinxe como socio ou participante xa cho contestarei como tal.

xandrilla Escribeu:En cuanto a lo de la contraseña,sera problema vuestro, ¿porque iba a decir que no me deja entrar, si es problema mio?
Bueno prefiero dejar pasar esto, porque lo unico que me hace, es ponerme de mala leche y si alguien quiere cuestionar algo, que se haga fuera de mi post, porque mi post ha sido creado para darme la bienvenida y para conocer gente, no para que se cuestione, si vaskita, si gallega, o si....

Sobre o do contrasinal non me parece de recibo que digas que non che deixa entrar o sistema, que se é problema noso, que se o web funciona mal, etc. cando despois envías un mail ao noso presidente dicindo que perdiches o contrasional. Por favor, Xandra!!! Xa sei que o portal é moi mellorable, e sabes o que levamos loitando para termos recursos cos que poder melloralo, pero se ti perdes o contrasinal e nos botas a culpa a nós... pois que queres que che diga! Que non podo permitir que utilices un erro teu para denigrar o portal. Abráiame que pases de falar tan ben de Fillos para despois meterte sen motivo co portal e coa súa administración (deixando de lado como trates aos demais usuarios, que é un tema aparte).

Ademais dispoñemos, como xa che informei por e-mail, dun sistema para os que esquecen o contrasinal e mesmo para os que esquecen como se chaman (no portal, claro!).

Así que aquí estaremos para axudarche no que poidamos e sexa a nosa responsabilidade, pero teño que facerche un serio chamado de atención para que non fales mal de Fillos sen razón algunha. Aconséllote que acougues, fagas o proceso de recuperación de contrasinal (que imaxino xa fixeches se estás conectada para deixar esta mensaxe, non é?) e tomes un tempo de descanso para que se che pasen eses fumes que non fan moito pola boa convivencia en Fillos.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

hola a todos

Mensagempor casdeiro » sexta, 18 jul 2008, 11:10

xandrilla Escribeu:Primera cosita:si a ti te parece, que el que se ande cuestionando mis preferencias,en cuanto a bizkaia o galicia, no es meterse en mis cosas, vas mal!

1. Le ben. Eu dixen "meterse contigo". "Meterse nas túas cousas"... pois muller, lamento que che pareza mal. Fuches ti quen falou das súas cousas e eu simplemente quixen saber. Perdoa se o meu interese che resulta ofensivo. Non che volverei preguntar nada. Cando un se presenta aquí normalmente enténdese que se presta ao diálogo sobre todo o que nos xunta aquí, e a identidade é unha das cuestións fundamentais. Con todo o tempo que levas (entrando e saíndo) en Fillos xa deberías ter captado isto. Digo eu, vamos.

xandrilla Escribeu:Yo, como comprenderas, no voy a ser falsa y decir que galicia esta ante todo para mi,

Ninguén cho pediu.

xandrilla Escribeu:puesto que yo he nacido en barakaldo, y siempre sere nacida en barakaldo.

"Puesto que"? Vaia razón! Eu tamén nacín onda ti e síntome galego. Polo tanto non é un motivo. Pode selo para ti, pero non para todo o mundo. Seica non se pode ser galego e barakaldés, ou?

xandrilla Escribeu:Eso no quiere decir, que no me guste galicia, o que desprecie aquello, puesto que es la sangre que llevo dentro, ya que mi familia entera es gallega, y quieras que no todo se pega.

Interesante. A galeguidade "pegóuseche" ;-D

xandrilla Escribeu:Ahora si, casdeiro se pasa en decir que no se puede ser de dos sitios,

Cando dixen eu iso?!?!?! Oe, non inventes as miñas palabras. Xa abonda deste xogo indecente. Por se non vos dades conta os que xogades ao pim-pam-pum comigo a conta de calquera opinión que emita, estamos nun medio onde todo queda escrito e poñendo na miña boca palabras ou intencións que eu non expreso, quen quedades en evidencia sodes vós.

xandrilla Escribeu:si el piensa asi me parece estupendo, pero no me gusta que lo haga para tener el todo el protagonismo y ami no me hable ni dios.

Carallo, Xandra. E eu teño a culpa de que non che falen? E por que pensas que eu quero ter protagonismo? Eu mencioneite para encetar un debate sobre a identidade, co cal che estaba poñendo en primeiro plano e se non contestaches ate o de agora foi cousa túa. Non sei se participas noutros foros pero funciónanche así: nunca sabes por ónde van ir as respostas dos demais e o único que se pode facer é tentar manter o asunto. Lamento se che pareceu mal que derivara cara a isto. Non me parece para poñerse así , ninguén acusou aos demais de "a mi no me habla ni dios" o "quieres llevar el protagonismo" cando pasan estas derivas temáticas no Taboleiro. Cando un participa hai que aprender as normas e costumes.

xandrilla Escribeu:No se si me explico bien, sera cuestion de edades,y por eso no me entendeis. Pero bueno, eso ya no es problema mio.

Non é un problema de idade. Se non te entendemos se cadra é porque non te queres explicar ou porque non o fas respectuosamente.

xandrilla Escribeu:Bueno prefiero dejar pasar esto, porque lo unico que me hace, es ponerme de mala leche y si alguien quiere cuestionar algo, que se haga fuera de mi post, porque mi post ha sido creado para darme la bienvenida y para conocer gente, no para que se cuestione, si vaskita, si gallega, o si....

Muller, paréceme mala maneira de coñecer xente se censuras desta maneira tan borde as preguntas ou opinións que se che dan.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

hola a todos

Mensagempor casdeiro » sexta, 18 jul 2008, 11:23

Non sei por que tomas como un "cuestionamiento de tu persona" o feito de que che fagamos preguntas tentando coñecer as orixes dos teus sentimentos identitarios.

En Fillos hai xente que se considera só galega, tan galega como arxentina (ou como vasca, ou como chilena ou como etc. etc.), máis de onde é que galega, etc. (E iso sen falar do tema español vs. galego!!!) Toda unha enriquecedora gama de indentidades. Pero como queres que nos coñezamos se non lle preguntamos ao outro? A min persoalmente resúltame moi enriquecedor e non soamente me axuda a coñecer ao outro se non a min mesmo. Lamento que ti non o vexas así. Coido que á inmensa maioría dos membros de Fillos lles gusta falar destas cousas.

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

hola a todos

Mensagempor crisanto » sexta, 18 jul 2008, 15:02

"Vamos a ver!!!!!yo no entiendo nada!!!aqui hablais de unas cosas y de otras, en fin....que vamosss yo me siento lo que me da la gana,"

Non te me enfades meniña, ti podes sentir o que che veña en gana. Se é por min eu non pretendín ofenderte; os sentimentos son os que son, pero o ser, coma dicía o Hamlet "be or non to be", "that is the question", se é ou non se é; o seres galega non e sentimento somente. O Michel Jackson por moitas operacións que faga será negro porque nasceu negro; o sermos galegos é porque nascemos galegos; o mellor é aceptalo e non ter vergoña de selo. A min gostame non solo selo senon tamben non acultalo e cando teño ocasión fago manifestación da miña galegalidade. O nasceres nunha terra non te fai membro de ise pobo, no teu caso faite barakaldesa mais non Basca.

Saudos de corazón

Fernando

jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

hola a todos

Mensagempor jorgegustavot » sexta, 18 jul 2008, 15:35

Dice Crisanto: "Rubí, REGIÓN se refiere a un territorio o zona física donde pisamos, Portugal sería una región de la Península Ibérica, de Europa o del Mundo. PUEBLO es la gente(que vive en esa región) con su cultura, lengua, idioma, costumbres...comunes y diferenciadas y por tanto su REGIÓN es el pais de ese pueblo. NACIÓN
(viene de nacer) es el conjunto de personas de ese pueblo vivan donde vivan. Se nace dentro de un pueblo y se pertenece a él se quiera o no. ESTADO es la agrupación (¿voluntaria?) de personas para gobernarse y darse leyes para la convivencia común; estas personas pueden formar parte de un pueblo o no. Hay pueblos, y por tanto naciónes, que no pueden formar un estado, porque no les dejan o porque no les interesa a ellos mismos. No se trata de SEPARATISMO, se trata de estar en igualdad de condiciones con otros pueblos. No queremos separarnos solo queremos respeto y pertenecer a una ESPAÑA PLURAL donde se reconozcan y respeten las diferencias y no solo teoricamente sino de forma real. Se dice del nacionalismo que es segracionista, pero es que frente a este nacionalismo hay otro nacionalismo ESPAÑOL que es integracionista. Yo no quiero pertenecer a una España que quiere hacer tabla rasa de todas las culturas borrando su identidad por medios sutiles para hacer prevalecer solo la identidad "española" que no es otra cosa que una mezcolanza de costumbres de otras naciones de España haciendolas suyas(vease el tópico de la España de toros y pandereta entre otros). Una España donde la ciencia debe enseñarse en castellano. Por lo visto otras lenguas como el gallego, euskera y catalán no sirven. Una España que se rasga las vestiduras cuando un estudiante(vasco, catalán o gallego) no se expresa bien en castellano(en estos tiempos de MSM ya no se expresa bien ni el más castizo españolista) y no se las rasgas si no no se expresa bien (más bien muy mal o nanda) en su lengua materna; una lengua "COOFICIAL" en su territorio, donde la cooficialidad se la pasan por el arco del triunfo pues tiene que prevalecer el castellano por encima de todo(vease el Manifiesto por la defensa del castellano).

Espero que te haya ayudado a ver la situación española desde el punto de vista de un gallego, ciudadano español (podré dejar de ser ciudadano español pero nunca podré de dejar de ser gallego pues por gracia o por desgracia gallego nací).

Arxentina e un estado creado maiormente con emigrantes europeos. os poucos arxentinos que quedaban na Patagonia foron borrados, polo tanto pobo autóctono non queda. Vostesdes os arxentinos forman, polo agora, un estado, pode que co tempo sexan un pobo.

Formar parte de un pobo é sangue, etnia, cultura tradicións, lingua... e vostedes o único que teñen en común para sentirxe arxentinos é unha lingua e un lugar de nascemento; as tradicións teñen moi pouca antiguidade para ser consideradas coma tales. Por iso vostedes aferranse a iso porque non teñen outra cousa. E penso que os estados novos teñen esa ventaxe sobre os vellos e vailles ben.
Eiqui, en España, a xuntanza do estado foi forzada polas conquistas e alianzas matrimoniais interesadas, as últimas xuntanzas foron as dos reinos de Castela(a propia Castela máis Asturias, Galicia, León, e as conquistas ós mouros) e Aragón(o propio Aragón mais Valencia, os Condados Cataláns, e as conquistas ós mouros), en 1492 incorporaron o reino mouro de Granada e por último en 1515 as Cortes de Castela anexionaron oficialmente o reino de Navarra.

Coma ves, a groso modo, España non naceu do consenso senon da conquista e tampouco é tan vella coma se podía crer. Son moitos os pobos que loitan polos seu recoñecemoto coma pobos con linguas, culturas e costumes propias. Moito se ten andado nestes recoñecementos. pero ainda estamos lonxe de conseguilo respecto pola nosa indentidade. Non queremos perder a nosa lingua, a nosa cultura, en fin a nosa identidade diluida na identidade española, de aí a loita e a significación de galegos coma pobo e españois coma cidadans."

Muy productiva la conversacion, aunque No comparto esa idea de que los pocos argentinos de la patagonia fueron borrados, no entiendo a que haces referencia, ya que la mayoria de "criollos" de este país no fueron borrados, sino que se mezclaron y te digo mas, desde la conquista que viene sucediendo eso, por esta razon no hay negros en argentina, solamente variaciones de piel entre blanca y morena, ahora si a lo que haces referencia es a la conquista del desierto, te cuento que los territorios conquistados en su mayoria eran dominados por tribus araucanas provenientes en su mayoria de Chile, aunque ellos y en general los pueblos indigenas, no se dividian politicamente como nosotros. Pero los indigenas autoctonos del sur argentino, pampas, tehuelches, etc esos tambien eran victimas de la correrias araucanas y firmaron tratados de paz con el gobierno innumerables veces y hasta formaron parte de los ejercitos nacionales y hasta los caciques tenian grados. En general la poblacion argentina es particular, de caracteristicas indoeuropeas...de la mezcla de criollos e inmigrantes.Quedan pocos aborigenes puros que mantienen su sangre sin mezcla...

Por tal razon los argentinos tenemos un gran crisis de identidad ya que no sabemos que somos, en europa nos discriminan por sudacas y en america por europeos, y en general somos diferentes a unos y a otros.

Conclusion: me parece excelente el nivel de discucion de Crisanto, que creo le va a servir a mas de uno, inclusive a mis hijos que van al secundario, por otro lado, con respecto a partes de la discucion donde domina el "caracter gallego" tambien me sirve para entender ciertos arranques que tengo debido a mi ADN gallego, vulgo llamado por aqui "leche hervida". Gracias y apertas a todos.

jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

hola a todos

Mensagempor jorgegustavot » sexta, 18 jul 2008, 15:38

Un ejemplo totalmente diferente a lo ocurrido en Argentina es lo que ocurrio en USA donde se hizo persecucion racial, se incorporo un pueblo (England) que no se integro para nada con los naturales y se aniquilo sistematicamente a los que vivian alli. Bueno en America hispana no ocurrio eso, los españoles conquistadores se cruzaron con los naturales por voluntad o contra su voluntad, cosas de la epoca, que tambien ocurrian en europa.

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante