Presentome, dende a Ria de Muros e Noia.

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
esteirana
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor esteirana » terça, 02 jan 2007, 11:53

Ola de novo, Beluso,

Que pequeno é o mundo, non? Pois a túa muller sí que a coñezo. Ademáis véxoa moi a miúdo fronte a miña casa. Non sabía que estaba casada cun de Louro. Seguro que ela che saberá dicir quen son :-)
Última edição por esteirana em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

loreley
Registado: quinta, 21 mar 2002, 00:00

Mensagempor loreley » terça, 02 jan 2007, 16:10

Hola Beluso...¡¡¡Bienvenido a nuestra casa!!!.- Te comento que me gustaría recibir (si es que tienes por allí) alguna fotografía de: Castro Caldelas, pues allí nació mi abuelo; o de Mos, que es un lugar donde tengo muchísimos amigos o bien de Pantón, pues de allí es mi marido. Te comento también que tengo la dicha enorme de haber viajado en varias ocasiones a Galicia pero está tan dentro de mí, que todo me importa mucho.- Un abrazo y bienvenido nuevamente.- Mirtha.-
Última edição por loreley em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

beluso
Registado: quarta, 27 dez 2006, 21:50

Mensagempor beluso » quinta, 04 jan 2007, 00:01

Hola loreley, gracias por darme a benvida a Fillos.
Si señora,teño fotos de Castro Caldelas, tes que darme unha direccion de correo para poder mandarchelas.
Pola zona de Panton tamen estiben, pero teño que facer algo mais de tempo para comprobar que si teño fotos do lugar. De Castro Caldelas encontreinas enseguida porque enseguida me lembrei do fermoso castelo que ali teñen, e un lugar moi bonito, preto del estan os Canons do Sil, que tamen son unha maravilla.
De Mos direiche que non teño nada, pasei moitas veces polo lugar,pero nunca parei, condo volte a pasar descuida que sacarei fotos.
Sen mais recibe un cordial saudo.
Manolo.
Última edição por beluso em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

beluso

Mensagempor beluso » quinta, 04 jan 2007, 00:08

Ola esteirana xa me dixo Merche quen eras creo que che vin algunha vez na porta da tua casa.A proxima vez que che vexa pararei para saudarche.
Un saudo.
Manolo.

beluso

Mensagempor beluso » quinta, 04 jan 2007, 00:18

Ola, Anto Rey.
Hoxe mandeiche unha foto de Muros, o dia de hoxe non era o mais apropiado para sacar fotos, pero espero que che guste, cando encontre o dia axeitado sacarei outra desde outra prespectiva donde saia mellor o porto.
Un saudo.
Manolo.

loreley
Registado: quinta, 21 mar 2002, 00:00

Mensagempor loreley » quinta, 04 jan 2007, 18:09

Manolo: Solo espero y estoy más que segura que te sentirás cómodo "en casa", ya lo verás y por cierto con tu labor de fotografo estoy segura a más de uno regalarás grandes emociones, de hecho, ya lo haces conmigo al decir que tienes fotos de la Fortaleza de Castro Caldelas.- Por favor, si puedes me la envías a Mirtha_deMos@ciudad.com.ar
Unha aperta desde Bos Aires.- Mirtha.-
Última edição por loreley em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

beluso

Mensagempor beluso » sexta, 05 jan 2007, 00:09

Ola Mirtha, mandeiche unha foto, saqueina dende unha das torres da fortaleza, nos proximos dias ireiche mandando mais fotos.
Con referente a Panton, non teño nada, pero non desesperes que teño planeado ir para o mes a Manzaneda e pasarei por Panton, tesme que decir de que sito queres a foto.Estiben pola zona pero en Monforte de Lemos e dende ali baixei dereito para os canons do Sil.
Bueno unha aperta moi forte dende Galicia.
Manolo.

beluso

Mensagempor beluso » sexta, 05 jan 2007, 00:13

Alven, ti non queres unha foto de O Son?
Un saudo.
Manolo.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » sexta, 05 jan 2007, 09:56

Simplemente quería lembrarvos que a mellor forma para compartirmos as fotos é , así as poden localizar e descargar todos os demais compañeiros da comunidade. É moi doado de facer e ademais permítenos telas organizadas por provincias e concellos. Grazas! ;-)
Última edição por xestor em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

alven
Registado: terça, 14 fev 2006, 23:02

Mensagempor alven » sábado, 06 jan 2007, 20:40

Hola Manolo,

Desde ya muy agradecido por el ofrecimiento, hay lugares que visite de los cuales no tengo fotos y otros que tengo pendientes de conocer.
Tengo en mis retinas, muy lindas vistas desde la Parroquia de San Esteban de Queiruga, hacia la ría, pero no fotos.
Tambien en el hermoso recorrido de Noia a Porto do Son, hay paisajes que son miradores de privilegio, dentro de ese camino hay una flecha que indica un lugar llamado Alvariza , si en alguna oportunidad pasas por el y puedes obtener algunas tomas, seran recibidas como regalo de reyes.
lalvariza@speedy.com.ar
Pero como menciona nuestro Xestor, si las llegas a subir a un albun determinado, las copiare de alli.

Un fuerte abrazo rioplatense!
Alven
Última edição por alven em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante