Presentome, dende a Ria de Muros e Noia.

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
beluso
Registado: quarta, 27 dez 2006, 21:50

Mensagempor beluso » sexta, 29 dez 2006, 23:34

Antes de nada, quisera dexesarlle a todo o mundo un feliz ano novo.
Chamome Manolo, nacin na parroquia de Louro, que pertence concello de Muros.Levo 20 anos vivindo na parroquia de Esteiro concretamente na aldea da Silvosa, dou todos estos datos porque sei que polo mundo ai moita xente destos lugares.
Son un namorado de Galicia, coma todos vos, e gustame moito percorrela cando podo.Percorrin moitos lugares de Galicia en bici,andando en coche e dende ai uns anos fago algunha que outra saida en piragua polos seus mares e rios,moitos dos que me coñecen din de min que estou algo chiflado, pero eu digobos que chiflado ou non eu disfruto coma un enano.
As miñas aficions son mui variadas:Pesca, (en mar e rio)Bici,Andar,o ordenador, por suposto,sair polo menos duas ou tres veces o ano por Galicia en coche, ( a ultima foi a Serra do Courel en novembro, foron 700 km no mesmo dia ), e a fotografia, que teño cada foto que da gusto vela.
Teño fotos de moito sitios de Galicia, gustariame poder compartilas con xente que leva moitos anos sen ver a sua terra, e tamen estaria disposto que na saidas que faga no futuro ir a sitios que vostedes me digan, sacarialles fotos a ese lugar que non ven dende ai moito tempo, e mandarllelas por correo electronico, eso si sempre que me coincida poder sair coma o beño facendo ata agora.
Bueno creo que coma presentacion sa me pasei un poco, un saudo moi grande den a Ria de Muros e Noia.
PDT.Decir que coñecin a existencia desta paxina a traves da Radio Galega.

Un bico moi grande pa todos. :D
Última edição por beluso em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » sábado, 30 dez 2006, 00:36

Hola Beluso!!!!!!!!!!!
Benvido a nosa sempre medrante familia.
Eu sei de un que se vai aledar moito cando saiba que ingresou un veciño da Ría de Muros!!!!!!!!!! X-D Antonio Rey!!... o que todos lle prometemos sacarlle unha foto a súa amada Ría... e que ningún tuvo a ocasión de facerlle ese pequeno favor.... Agora que ten a un veciño nesta familia, seguro que lle será máis doado conseguila!!!!!!!!!! ;-) X-D
Un saúdo, Manolo e benvido a túa nova casa.
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

alven
Registado: terça, 14 fev 2006, 23:02

Mensagempor alven » sábado, 30 dez 2006, 14:52

Hola Manolo!

Bienvenido a FILLOS, leer tu mensaje y el recibimiento de Ana, me produjeron una inmensa alegría.
Tus relatos sobre los paseos son un hermoso regalo de fin de año, se suman a hechos muy importantes para nuestra comunidad, somos mas de 4000 :D , tenemos un Xestor, y un equipo de trabajo, que día a día nos permiten tener mas presencia en los medios y nos genera adicción a nuestro portal.
En lo personal te comento, que desde mis cuatro abuelos nacidos en Porto do Son y durante dos siglos hacia atras todos son naturales del lugar, la mayoría de los hombres navegaron esa hermosa ría y las mujeres tejieron sus redes, tuve la suerte de pasear por alli en septiembre del 2005 y espero poder concretar una nueva visita para septiembre de 2007.

Desde Lomas de Zamora un muy feliz 2007
Luis Alvariza Ventoso
Última edição por alven em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » sábado, 30 dez 2006, 15:03

Bueno agora xa sei de dous que se aledan!!! ;-) X-D ;-)
Non sabía que ti tamén, Alen, tiñas as túas raices na fermosa Ría de Muros...
Espero poner acompañarte nese paseo pola Ría, por que cando veñas faceremos unha Xuntanza de esas que tanto nos gustan en Fillos, ou non?
X-D
Bicos a todos e Feliz Aninovo.....
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

antoniorey
Registado: terça, 19 fev 2002, 00:00

Mensagempor antoniorey » sábado, 30 dez 2006, 15:32

Ola Manolo!

Benvido ao noso Centro Galego Mundial :D

Como dixo Ana, estou moi ledo de atopar un paisano da Ría de Muros na rede!!!!

A miña familia é de San Xián de Torea (Tamén pertencente ao Concello de Muros)
Coñecín a terra do meu avó no ano 2000. Puiden estar dúas semanas na casa da aldea onde naceu o meu avó Juan Antonio Rey Vara.
El veu á Arxentina no ano 1927 e morreu no Centro Galego de Bos Aires aos 80 anos de edade.
Nunca puido voltar á terra.

Estou en Fillos dende o ano 2000. Coñecín xente moi boa de todas partes que leva a Galicia no seu corazón.

Gostaríame moito ter o teu enderezo electrónico para seguir a conversa :D

Hai tempo que estou tras unha foto do peirao de Muros para pendurar na parede X-D

Unha forte aperta.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

esteirana
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor esteirana » sábado, 30 dez 2006, 20:43

Ola Manolo,
Benvido a comunidade. Non che coñezo pero parece que somos viciños... se dis que vives na Silvosa pasas todos os dias por diante da miña porta. Esto si que é unha sorpresa!

Antonio,
Non sabía que querías unha foto do peirao de Muros (agora en obras), pasarei axiña por alí e verei de lembrarme da cámara.

Inés
Última edição por esteirana em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Mensagempor antas » domingo, 31 dez 2006, 14:22

Benvido a Beluso a esta Comunidade Virtua. Sempre é un pracer atopar outro chiflado que concorda comigo en moitos praceres que describe.
Tamén hai que darvos parabéns ós desa ría, xa que -a este paso- imos ter que facer unha delegación de Fillos en Muros!!

Antonio, eu teño varias fotos na fonte do Curro da Praza de Muros. Claro que estou eu nelas e van perder moito, pero se queres...

Unha aperta e feliz Ano dende o Centro Xeográfico de Galiza

Xosé Luís Santiso
Socio nº 61
Antas de Ulla (Lugo)
Última edição por antas em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

beluso

Mensagempor beluso » segunda, 01 jan 2007, 22:30

Ola a todos. Felis ano.
Jrasias pola acollida por parte de todos vos.Alejrame saber que que teño paisanos da Ria a o outro lado do charco, que poideron ler a miña presentacion como novo membro de FILLOS, e tamen de por aqui de Jalisia.
Saberedes, que nesta sona falamos ca S e ca J asi que sa sabedes Alven e Antonio Rey e algo que nos caracterisa.
Darche as gracias e o primeiro que teño que facer Anavilat por ser a primeira que me contestastes e darme a benvida.Gracias.
Alven, alegrame moito que poideras ler a miña presentacion.Teño que decirche, que O Son, e un lugar que visito con frecuencia, primeiro por que o teño moi cerca e despois polas suas riquezas naturais que posuie.As Furnas,O Castro de Baroña e a Fervenza da Madanela que agora no inverno esta preciosa e sen esquecer o Monte Enxa que dende o Centro de control Maritimo de Finisterre ai unhas vistas da ria de Muros que son inigualables coas posta de Sol que nos regala.
Ai Torean, asi que queres unha foto do porto de Muros, pois tamen che mandarei unha da tua querida Torea, non a teño moi boa pero pronto sacarei unha dende o monte donde se vexa Torea e parte da tu querida Ria.Decirche que meu sogro naceu tamen en Torea na aldea de Rimao dous anos despois de que se marchara teu avo para Arxentina, pero xa seguiremos falando.
Antas, alegrame saber que coincidimos en algunhas aficcions, e o delegacion non estaria mal.
Esteirana pois alegrame saber que teño unha beciña no lugar que esta en Fillos.Eu estou casado con Merche nos sei si a conoces, espero que nos coñezamos por aqui en Esteiro.
Bueno teño que deixarlle o ordenador o fillo que xa me esta protestando.
Unha aperta para todos e feliz ano 2007.
Dende A Ria de Muros e Noia ata pronto.
Manolo.

beluso

Mensagempor beluso » segunda, 01 jan 2007, 23:52

Antonio Rey, mandeiche unhas fotos de Muros, unha e dos anos 40 mais ou menos e a outra e de agora.
Unha aperta.

Manolo.

antoniorey
Registado: terça, 19 fev 2002, 00:00

Mensagempor antoniorey » terça, 02 jan 2007, 00:11

Manolo e demáis fillos:

Moitas gracias pola axuda.

Feliz ano 2007
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:54, editado 1 vez no total.

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante