Presentación

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
fclameiras
Ex-membro
Registado: segunda, 12 ago 2002, 23:00

Presentación

Mensagempor fclameiras » segunda, 10 jul 2006, 21:34

Hola soy nuevo por estos lares, aunque no en la asociación. Estoy intentando colaborar, pero no acabo de entender este guirigai.

ANTES DE NADA, TODO LO DICHO A CONTINUACION ES CON TODO EL CARIÑO DEL MUNDO Y RECONOCIMIENTO A VUESTRO TRABAJO, QUE ME GUSTARÍA QUE FUESE EL MIO EN LA MEDIDA DE MIS POSIBILIDADES

El acceso que te lleva a la "Roga"

Lembrámoste que para coñecer os traballos que precisan da túa axuda has de te conectar á Roga, a nosa sección privada de acceso exclusivo para voluntarios. Alí has atopar unha chea de cousas por facer, e só tes que responder ao fío correspondente para te ofrecer á facelas.

Debo de contestar a un "hilo de conversación" para colaborar, ... en qué?

Despues de pulsar en todos los links (se dice así?) en los que me dice que es un acceso especial y no me deja, descubro que el primero de ellos, fuera de la lista de foros, se llama foros de discusión, entro y en "colaboracion con Fillos de galicia" solo encuentro anuncios para colaborar, como darte de alta, ..., a sí, hay uno que solicita colaboradores para Barakaldo, registrado en 2002 y publicado en 2005, no me sirve, estoy en Leon.

Decididamente "son parvo", como ademas no se nada de HTML "ainda son mais parvo". El caso es que llevo una semana y no consigo colaborar.

Por favor, alguien puede coger mi mano y dirigirme por este laberinto, yo quiero pero me resulta dificil.

Con todo el cariño del mundo

Fclameiras
Última edição por fclameiras em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

fridamarga
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 13 ago 2005, 11:23

Presentación

Mensagempor fridamarga » segunda, 10 jul 2006, 22:54

Caro Amigo!
Eu não tenho muita prática no TABOLEIRO. "Mea culpa". Fiquei muito feliz com a tua generosidade e vou tentar contactar quem te possa apoiar, de modo que descodifiques o que parece labirinto o mais rápido possível.

Um grande abraço,
Marga
Última edição por fridamarga em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Presentación

Mensagempor sbaezagarr » terça, 11 jul 2006, 03:16

Bienvenido Fclameiras:

Según entiendo por lo expuesto en tu mensaje, has intentado ingresar A Roga, que es la sección destinada a los Voluntarios de Fillos de Galicia y en donde ciertamente sería muy apreciada tu ayuda.

La razón por la que no has podido acceder es que primero tienes que solicitar tu incorporación al listado de Voluntarios, ya que las secciones de A Roga son exclusivas para quienes colaboramos como tales.

De modo que si quieres unirte al grupo, si quieres ayudarnos, tienes que enviar un correo electrónico solicitando ser Voluntario, al Administrador, a la siguiente dirección
xestor@fillos.org
y él es quién da la autorización para el ingreso. Una vez otorgada esa autorización, podrás colaborar en las tareas que desarrollamos y en donde siempre se requiere contribución.

Espero haber clarificado tus dudas y si necesitas más información, no dudes en preguntar nuevamente.

Apertas,
Sandra
Última edição por sbaezagarr em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

fclameiras
Ex-membro

Presentación

Mensagempor fclameiras » terça, 11 jul 2006, 20:24

Hola Sandra y Marga
Gracias por vuestra respuesta, ya he solicitado el acceso a Casdeiro y me deja entrar en los foros de discusión, pero, si pincho en los otros links no es posible (deduzco que el acceso es especifico para cada nivel de colaboración). Seguiré intentándolo, quizas todo se deba a mi desconocimiento y práctica.
De todas formas gracias de nuevo por vuestra respuesta.
Apertas
Fidel
Última edição por fclameiras em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

fclameiras
Ex-membro

Presentación

Mensagempor fclameiras » terça, 11 jul 2006, 20:52

Ya es posible el acceso a todos los foros
Apertas a todos
FCLameiras

fridamarga
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 13 ago 2005, 11:23

Presentación

Mensagempor fridamarga » terça, 11 jul 2006, 21:18

Fidel:
Estou feliz por se terem resolvido as dificuldades!

Bom Trabalho!
Abraço,
Marga
Última edição por fridamarga em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Presentación

Mensagempor antas » terça, 25 jul 2006, 19:43

Ademais de darche a benvida a Fillos(un chisco tarde, pero teño a excelente excusa de que estiven de vacacións!!), tamén quero compartir contigo o sorriso que me provocou a tua primeira intervención. E rinme debido a que o que a ti che aconteceu fíxome lembrar o que a min me pasou cando empecei a "bucear" polas páxinas de Fillos.
Tiveches excelentes mans (Marga e Sandra) que te foron levando e vexo que xa empezaches a atopar algunhas portas desta xenial colectividade.
Gracias tamén por entrar tentando colaborar.
Confio en que te atopes con gusto neste "girigai".

Unha aperta dende Galiza
Xosé Luís Santiso
Socio nº 61 da Asociación Cultural Fillos de Galicia
Última edição por antas em sábado, 08 nov 2014, 21:37, editado 1 vez no total.

fclameiras
Ex-membro

Presentación

Mensagempor fclameiras » sexta, 28 jul 2006, 13:43

:D Graciñas, Xose Luis, eu tamen estou de vacacios, paseime un intre po la casa pra ver como vai isto, pro xa me vou de novo. Graciñas por la tua acollida.
FCLAMEIRAS

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante