Ao meu amigo latuneiro e os demais membros de fillos

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » quinta, 24 dez 2009, 13:39

Grazas a unha charla que tiven co mozo Latuneiro, no Bate(o noso querido e estrañado Bate), e ante un comentario gracioso e nada ofensivo (xa coñezo o bo humor do rapaziño) deime conta que moitos deben pensar que isto de copiar e pegar no Taboleiro é algo sinxelo e practico. Nada máis lonxe da verdade.
Vou falar por min, pero tamén sei , que dalgún xeito, fágoo en nome dos meus compañeiros de publicacións (que lamentablemente somos poucos).
Este traballo de recompilar noticias de Galicia ou que directamente están ligadas á nosa Nación Galega, demándannos moitas horas de lectura todos os días, e facémolo co afán de chegarlles a todos aqueles que non dispón do tempo ou os medios necesarios para facelo.
Non nos sobra ese tempo, xa que todos nós, aparte de ter as nosas familias, tamén temos os nosos traballos, roubámoslle horas ao noso descanso, pero nos excede o amor incondicional ás nosas raíces e herdanzas culturais e fai que este labor sexa tan gratificante.
Outro dos fins (son varios) é movelos a participar cos vosos comentarios e opinións sobre tan variados temas que alí lles ofrecemos, política, cultura, actualidade, costumes, gastronomía, historia, etc..
Non esperamos a condescendencia nos comentarios ou puntos de vistas, pero se a participación, vosa participación.
Moitos cren que na crítica está a discordia, iso é o máis afastado á verdade, pois nas diferenzas está a aprendizaxe e coñecernos.
Como adoita ser costume, sempre nestas datas, facemos un balance de todo o feito no ano, tratamos de ver as cousas positivas para emprender o ano que comeza e ao negativo trasladalo como experiencia.
O meu balance en Fillos de Galicia deume un saldo sumamente positivo,
Foi un ano máis nesta Comunidade, que estreei como socia, onde tiven a posibilidade de facer novos amigos, seguir perfeccionando a miña lingua nai ( aínda o teño a Fernando controlando os meus erros, \"grazas amigo!!\"), entrometiéndome na cotidianeidad da vida galega, informándome, pero por sobre todo, sentindo cada día da miña vida un orgullo, unha amor e unha lealdade cara ao meu sangue, imposible de expresar con palabras.
Esperando que isto non sexa tomado como unha crítica cara ao groso dos membros( ou talvez se) éme case imposible entender que nunha Comunidade de mais de 7.700 afiliados, son tan poucos os que queren participar e colaborar, entendendo que ao entrar en Fillos o que un busca é o encontro de galegos esparexidos polo mundo, tratando de porse en contacto e acurtando os quilómetros que nos separan da nosa terra.
Apelando ao balance que cada un farase este fin de ano, se é que non o a feito aínda, invítoos á aventura de percorrer a Comunidade de Fillos de Galicia, penetrarse á súa cultura, a súa música, o seu idioma, lendas e historia. Asegúrolles que o gozarán, pero é unha viaxe longa e por experiencia propia, non ten boleto de volta.
Para todos vostedes, QUE TEÑAN UN MARABILLOSO NADAL E UN PROSPERO ANO NOVO.
Alexandra Cachafeiro Camiña
filla e neta de gallegos!!!

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » quinta, 24 dez 2009, 17:03

Por lo general siempre coincido con Alexandra en casi todos los temas que aqui se plantean, porque además siento por ella un cariño muy especial, pero hoy más que nunca quiero decir que adhiero fervientemente a todo lo que ha expresado.
Cuando publicamos artículos que encontramos en los diarios de España o de Galicia en particular, lo hacemos después de seleccionar los que creemos pueden resultar interesantes para todos los miembros de nuestra Comunidad. No tomamos al azar y copiamos y pegamos....
Y realmente, siempre esperamos que alguien haga un comentario, a favor o en contra, del tema en cuestión.
Por desgracia, muy pocas veces vemos respuestas o comentarios en el Taboleiro. Sería muy bueno que se pudieran armar debates con educación y respeto por las opiniones del prójimo, porque creo que debatir es la mejor forma de conocernos, de intercambiar ideas, pensamientos, realidades del país en cada uno de nosotros reside. Debatir no significa pelear o discutir....
En otras oportunidades, tanto el Xestor de Fillos, como Alexandra, Crisanto y yo misma, hemos instado a los miembros a participar más activamente en el Taboleiro.
Lo hicimos a través de numerosos mensajes por A Rolda, pero parece que muchas personas no se animan a entrar a nuestro portal. Entiendo que muchas veces, debido a la vida actual tan vertiginosa que todos tenemos, no hay tiempo para leer todo lo que aqui se ofrece.
Por eso quiero volver a insistir sobre lo mismo, pidiéndole a todos nuestros compañeros miembros de Fillos, que el año que comienza nos encuentre más participativos, con más ganas de comprometernos e involucrarnos en esta cruzada de unir a todos los gallegos del mundo.
Los invito también a leer los artículos que publicamos en los distintos blogs: Biblioteca, Memoria Histórica, Xacobeo, etc. Les puedo asegurar que son muy interesantes e ilustrativos sobre la historia de nuestra querida Galicia.
Los que colaboramos allí, lo hacemos de corazón, sin ánimo de conseguir ningún reconocimiento, ni por ningún interés en especial. Sólo por el placer de ver el crecimiento que va alcanzando nuestro portal.
Por todo lo dicho, los esperamos a todos el año que pronto comienza.....
Ahora podemos conversar también en el batepapo, al que tanto extrañábamos y gracias al trabajo de Manuel y Martin, lo hemos recibido como regalo de Navidad....
Les puedo asegurar que alli se pueden hacer verdaderas amistades, lo digo por experiencia propia....esas amistades que, aunque nos separen muchos kilómetros de distancia, están siempre muy cerca de nuestro corazón....
Un abrazo para todos y...¡¡¡ FELIZ NAVIDAD !!!
Rubí
Buenos Aires-Argentina

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sábado, 26 dez 2009, 23:28

Moitas grazas Rubí!!!
O bo de todo isto é que non se nos quitan as ganas de seguir participando.
Saúde, Memória e Liberdade!!
Alexandra

yagui
Registado: segunda, 13 set 2004, 23:00

Mensagempor yagui » segunda, 28 dez 2009, 17:13

Se escreves em galego-castelhano deberia ser \"memoria\" sem ó. :)

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante