Album de Fillos

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
fclameiras
Ex-membro
Registado: segunda, 12 ago 2002, 23:00

Album de Fillos

Mensagempor fclameiras » sábado, 23 mai 2009, 23:36

Digo eu, seria posible organizar o album relativo os membros para que cada un tuvese un cas suas fotos, sinon e una loucura velos todos deseguido?

Fclameiras

coordfillos
Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12

Album de Fillos

Mensagempor coordfillos » segunda, 25 mai 2009, 15:59

:-D Si, boa idea. Pero case ímolo deixar para unha trasformación máis global do portal, porque iso levaría moito tempo.

fclameiras
Ex-membro

Album de Fillos

Mensagempor fclameiras » quinta, 15 out 2009, 14:11

Reabro a idea original

coordfillos
Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12

Album de Fillos

Mensagempor coordfillos » sábado, 07 nov 2009, 19:21

Si, sería bo momento para o tema. Como sabes estamos tendo algúns problemas para poder reactivar o álbume e arrastramos o tema da asignación de propietarios. Coido que iso ten prioridade sobre as novas ideas, que espero Martín nos poida indicar se son factibles.

xestecfillos
Registado: sexta, 31 jul 2009, 15:29

Album de Fillos

Mensagempor xestecfillos » domingo, 08 nov 2009, 17:27

Gallery2 ten unha funcionalidade que permite que cada usuario teña un álbume propio, para o cal habería que modificar un par de cousas, pero sí, sería factible, e adecuado en canto a organización de fotos que non estean catalogadas dentro dun álbume concreto.
En canto a que cada usuario poida ver tódalas fotos que subiu, teño que mirar como se fai, pero supoño que sí cho permitirá de algunha maneira, e se non, probablemente haxa algun plugin. Míroo e dígovos
Polo de agora, a reasignación de propietarios está pendente, por un problema que hai de compatibilidade para portalos usuarios entre as duas plataformas, en breve solucionareino, e miro o que comentába.

fclameiras
Ex-membro

Album de Fillos

Mensagempor fclameiras » segunda, 09 nov 2009, 10:10

Obrigado po la resposta Martin, sei que tes moito traballo e esto está a engordar cada vez mais, obrigado por que xa vexo que non te esqueciches.
Fclameiras

victoriadiazmcswain
Registado: sábado, 17 out 2009, 19:58

Album de Fillos

Mensagempor victoriadiazmcswain » quarta, 11 nov 2009, 18:19

Ola...me encantaria poder subir fotos nun album e ver as fotos doutros e de lugares en Galicia. Teno moitas fotos de Santiago de Compostela tomadas durante un tiempo alla que quixese compartir..tambien fotos de mi familia, etc. Martin, grazas per es tuis ezfuerzos e espero a que se realize pronto. E abrigado Fidel per as cuestion. Ciao
Toria

fclameiras
Ex-membro

Album de Fillos

Mensagempor fclameiras » quinta, 12 nov 2009, 20:07

Hoy me canse de aguantar

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante