Publicaciones en O Taboleiro

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Publicaciones en O Taboleiro

Mensagempor bershky » segunda, 02 out 2006, 22:59

Admin Escribeu:bershky Escribeu:Desde mi punto de vista el batepapo deberia quedar abierto a todos los forasteros, fillos es una comunidad virtual, y las puertas no se le cierran a nadie. Quién asegura que los visitantes son peor que los domiciliados? (...)

Te dejo esta lista de periódicos galegos, si es esto lo q estás buscando.

Bershky, me temo que tu opinión contraria a la restricción del batepapo ha sido la única, como puedes ver por los .

Por otro lado, rogarte que las fotos las publiques en su sitio: el , y lo mismo con los . Mantengamos los temas y los contenidos del Taboleiro ordenados en beneficios de una mejor organización del portal, por favor.

Gracias por tu participación.

Hola admin,

Xa había leido os das restrinxións do batepapo, eu daquela non estaba, e si algunha vez despuntaba por aquí, nin ganas tiña de opinar. Como a mery sacou o tema, atrevinme a deixar o meu criterio. Paréceme que si entra un forasteiro extraviado pola páxina, e o chat esta aberto, non sei? o mellor solo por cheirar , dí : hola! Que facendes? Ou, d?onde eres? Se cadra, se ó agasallamos ven, si anime e se rexistre. Estou d?acordo cas determinacións que tomedes, faltaría máis qu-eu viñera por normas ! xamais mo permitiría ! .

Gracias por axudarme a ir coñocendo os labirintos da páxina, excusas polas chafalladas que fixen.

Ah! Son muller ! nacín en Estevesiños ( Monterrei ) tamén son de Matamá (Laza ) por parte do meu pai . Filla e neta de emigrantes. O meu avó Xosé collazos , o retratista de Matamá (si o queredes ver, tamén anda dando voltas pola rede, xa que estiveron expostas
ás súas fotrografías no museo do pobo galego en Santiago de Compostela, e noutras cidades galegas) pasou a sua mocidade en Cuba. Dous dos seus irmáns emigraron para Bos Aires, e pa-la quedaron . Este verán tivemos un achegado arxentino de vacacions en Verín,( vila onde agora residen meus pais), Axudounos a recoller patacas, e dixo que nunca había traballado tanto na súa vida !Ahahahahaah! Eu dixenlle: hay rapaz! aquí en Galicia trabállase! os meus pais votaron 40 anos en Suiza, pasei a miña infancia e xuventude estudiando. Casei, tiven dos fillos, e fixei residencia en Zürich.

Pola miña parte, a presentación quedou abondo. Si alguén quere saber máis que pregunte, con moito pracer lle respondo.

Saúdos
bershky

Sras,
angélica, chiquichica, ... Falta alguna más? ( vosotras que habeis anunciado mi llegada, y que al parecer sabeis tanto de mi..) Os cedo la palabra , adelante ! sigan con la presentación.

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante