LA ÉTICA

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

LA ÉTICA

Mensagempor mary556 » quarta, 22 mar 2006, 22:43

Estimado Admin:
Muy a mi pesar, porque no me gusta crear conflictos, me veo obligada por las circunstancias a pedir que se amoneste como corresponde, a la señora Moni 1957.
Como parece haberla descontrolado el que se respaldara a Meiga y a mí misma, en la cobarde agresión sufrida de parte del visitante 305, no tuvo escrúpulos en exhibir un mensaje privado que les enviara a quienes consideraba mis amigas ( siempre hay alguien que recibe las 30 monedas) y en el que aparecen TODAS nuestras direcciones privadas de correo electrónico.
Me parece de una falta de ética absoluta. Que linda, además, con la mayor agresividad que podría esperarse de un hermano/a de Fillos.
Jamás hubiera esperado de esta señora, un comportamiento semejante.
Me da mucha pena.
¡Viva Galicia!
Última edição por mary556 em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

LA ÉTICA

Mensagempor xestor » quarta, 22 mar 2006, 23:59

¿Qué tipo de amonestación sugieres? No existe tal cosa previsa, tan sólo n procedimiento de expulsión pero no creo que quieras proponer semejante medida, no?

Ya he publicado una advertencia ad hoc sobre los e-mails y he modificado el mensaje para eliminarlos.
Última edição por xestor em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

moni_1957
Ex-membro
Registado: terça, 15 nov 2005, 01:27

LA ÉTICA

Mensagempor moni_1957 » quinta, 23 mar 2006, 00:25

BUENO NO CREO QUE NECESITEN EXPULSARME YO MISMA RENUNCIO CON TODO EL DOLOR DE MI ALMA PERO LA FALTAS DE ETICA ES TUYA, NO TENGO DOS CARAS POR ESO ME RETIRO Y PIDO MI BAJA DE FILLOS, SOY FRONTAL Y DIGO LAS COSAS COMO PIENSO NO CONSPIRO CONTRA NADIE DESDE YA MUY AGRDESIDA POR EL TIEMPO QUE LES ECHO PERDER GRACIAS
Última edição por moni_1957 em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

refrey65
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

LA ÉTICA

Mensagempor refrey65 » quinta, 23 mar 2006, 02:37

Bueno, disculpen que me meta en lo que veo es una discusión privada y que no tiene nada que ver con el trasno.
Primero todos debemos relajarnos . Quizás haya habido malas interpretaciones a lo escrito, pero no creo que se deba llegar a donde veo que irá a parar esta historia.
No es necesario que nadie se vaya. Quizás todos debemos respirar profundo y comenzar de nuevo.
Si se fijan el trasno está a punto de ganar la partida. No se dejen llevar por la pasión.
Espero que vuelva a reinar la paz en el bate. Las pocas veces que entré se sentía un gran ambiente de amistad y de confianza. Luchen porque no se destruya.
Abrazos

Monabell Freire Troitiño
Forcarei-Panamá
Última edição por refrey65 em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

LA ÉTICA

Mensagempor marisalvar » quinta, 23 mar 2006, 12:15

Suscribo unha por unha as palabras de Monabell e de Luedro.

Creo que non podemos pasar a enfrentamentos persoais polas verbas de alguén que non sabemos nin nunca saberemos quen foi, e que os intereses que ten, creo eu, máis que ir contra ninguén en particular son crear divisións entre a xente de Fillos, cousa que está conseguindo ampliamente, como se pode observar, e que me da moita pena.

Sigo pensando que a única maneira de combatir os trasnos é ignorar o que din e non responderlles de ningunha maneira, unha vez que vexan que ninguén lles da creto ningún, deixarán de "toca-la zoca"

Non hai outra maneira.
Impedir que os visitantes escriban no batepapo é inútil, creo, porque para se rexistrar non se precisa documento legal ningún e calquera pode mentir sin que nós poidamos sabelo. ¿Que importaría se o trasno en vez de 305 se chamase Igor? ¿Que se podería expulsar? Inmediatamente rexistraríase con outro nome... Non vexo que esa sexa unha solución.
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

marisalvar

LA ÉTICA

Mensagempor marisalvar » quinta, 23 mar 2006, 12:41

Mary:

Creo que este asunto se foi convertindo nunha bola de neve e que a estas alturas as árbores xa no deixan ver o bosque.

Estou segura de que o envio dos vosos enderezos por parte de Moni foi unha metedura de pata (desas que todos cometemos algunha vez) e que xa solucionou Casdeiro. Non penso que o fixera de mala fé. E a mensaxe non ten nada de particular porque máis ou menos é o mesmo que expresache no Taboleiro.

As cousas escritas ás veces pódense interpretar de moi mala maneira , e pouco a pouco chegastes a un desacordo que non ten motivo. Creo que todo se pode falar con boa vontade e se pode arranxar.

As mensaxes de Moni ata o momento sempre foron correctas e non penso que por esta única metedura de pata se poida xuzgar tan severamente a esta persoa ata o extremo de pedir a súa expulsión.

Creo que nese senso repondeu Casdeiro, anque Moni interpretou mal tamén as súas palabras.
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

LA ÉTICA

Mensagempor mary556 » quinta, 23 mar 2006, 13:02

Marisa:
Realmente, no pensaba dedicarle un minuto más a este desagradable tema, que produjo tanto descontento en mis amigas de Fillos y en mí misma, que fui la agredida.
Pero como te has dirigido específicamente a mí, me veo en la obligación de contestarte, como corresponde entre personas educadas.
Sobre el particular, quisiera pedirte que releas bien los mensajes de la señora Moni desde el principio.
Ella se erigió en defensora del trasno/a , como si supiera bien de quién se trataba.
Si no hubiera empezado con toda esta perorata a favor de los que entran sólo a fastidiar o a descargar su mal humor, nada habría sucedido.
Pero, veo que parece ser a mí a quien responsabilizan, por haber sido atacada. No veo que le escribas a Moni, diciéndole que me contestó de una manera muy agresiva, sin que yo le hubiera hecho nunca nada. Al contrario: le brindé mi amistad y la presenté a mis hermanas de Fillos.
Ellas te lo pueden decir.
Ni tampoco que le den la importancia que tiene al hecho de divulgar SIN NUESTRO CONSENTIMIENTO nuestras direcciones de correo.
Eso, parece no importar...
Por otra parte, yo no pedí la expulsión de esta señora.
Sólo que se la amonestara, por su mal proceder.
No me atrevería a tomarme tales atribuciones.
Fíjate, por favor, en lo que le pedí a Manuel, con todo respeto.
El bate, era un lugar hermoso...
Y alguien tenía que tratar de sembrar zizaña entre las flores...
Y no volveré a hablar de este asunto, porque ya me ha hecho bastante daño.
¡Viva Galicia!
Última edição por mary556 em sábado, 08 nov 2014, 21:27, editado 1 vez no total.

marisalvar

LA ÉTICA

Mensagempor marisalvar » quinta, 23 mar 2006, 14:35

Por máis que leo non podo atopar nada que me indique que Moni defende a ningún trasno nin nada polo estilo, máis bien todo o contrario:

"CUANDO ESTO PASA HAY QUE IGNORARLOS, NO DARLE MAS TRASCENDENCIA QUE LA TIENE POR QUE SON PERSONAS QUE NO TIENEN ESCRÚPULOS"

Non podemos identificar a súa defensa de que se poida entrar como invitado no batepapo, con que defenda á xente que molesta ou insulta, nas súas mensaxes non dí eso.

Por iso digo que creo que, agás a mensaxe que enviou cos enderezos, (cousa que penso que foi unha metedura de pata pola súa parte) obxectivamente non vexo nada incorrecto.

Eso é o que percibo dende fóra tratando de ser imparcial e de axudar a que este malentendido entre vos se solucione. Non estou tomando partido por ningunha, nin o penso facer.

Xa sei que ti non pides a súa expulsión, nese momento o meu pensamento estaba seguindo a mensaxe de Casdeiro e dando a miña opinión sobre o asunto, discúlpame que metera todo na mesma nota e que dera esa impresión.

Outra cousa: Se me dirixo a ti é porque levamos as dúas máis tempo en Fillos e pola confianza que me da o feito de termos cruzado algunhas mensaxes, non por outra cousa.

Quixera que esqueceras todo isto que pasou, que xa sei que che fixo mal, e que como dixo snoopy (creo) pasemos páxina.

Unha aperta

Marisa

luedro
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

LA ÉTICA

Mensagempor luedro » sexta, 24 mar 2006, 19:40

Magnífico Marisa! Te felicito tanto a tí como a todos aquellos que quieren superar diferencias y malos entendidos que enturbien el ambiente de hermanada familiaridad del Taboleiro de Fillos de Galicia.

Ala!!! :D ...pasemos páxina...e a outra cousa, bolboreta!!! (Mágoa, en galego non rima como en castelán) :(

Unha aperta Marisa e a todos...Adiante Fillos!!!!

Enrique Rodríguez Álvarez
Panamá-Ourense-Lugo

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante