Página 1 de 1

¿Queres participar no futuro de Fillos de Galicia?

Enviado: quarta, 26 jan 2005, 16:04
por esteirana
Benqueridos/as compañeiros/as:

Desde 1997 Fillos de Galicia leva ofrecendo un espazo único para a comunicación dos emigrantes galegos e os seus descendentes sendo os pioneiros en aproveitar as vantaxes que nos ofrece Internet para acurtar distancias coa nosa terra e divulgar a galeguidade en todos os currunchos do mundo.

Durante estes anos vimos como este proxecto que un dia creou Manuel Casal Lodeiro medrou ata conseguir que moitos dos nosos obxetivos se fixeran realidade: facilitamos reencontros familiares, regalamos libros en galego para dar a coñecer a nosa literatura, creamos medios para expresar a visión dos emigrantes, informamos acerca da actualidade galega, promovemos accións en prol dos dereitos dos emigrantes, organizamos xuntanzas para coñecernos mellor... Sentímonos orgullosos dos nosos logros e temos ainda moitos máis para realizar.

O noso desexo ao comezar este novo ano é o de poder mellorar para que o noso portal siga ofrecendo servizos a comunidade emigrante coa maior calidade e eficacia posibles de maneira gratuita.

Grazas as ideas e ao traballo de varios colaboradores e de moitos dos que formades parte desta comunidade chegamos ata aquí pero estamos convencidos de que ainda temos un camiño longo que percorrer para poñer en marcha novos proxectos. Para seguir avanzando nos nosos obxetivos necesitamos o voso apoio, necesitamos de vós para que nos axudedes a tomar decisións para un mellor funcionamento dos nosos servizos.

Por iso vos invitamos a unirvos a nós e comprometervos coa emigración galega facéndovos socios de Fillos de Galicia. Para eso pedímosvos un apoio económico co pago dunha cota anual que a partir de agora vai depender do país onde residades, de tal xeito que todos fagamos o mesmo esforzo para apoiar o financiamento das actividades das que todos nos beneficiamos.

Para rexistrarvos como socios, debedes completar este formulario:
http://www.fillos.org/fillos/colaborar/alta-socio.htm

O vindeiro mes de Marzo celebraremos a quinta asemblea xeral de socios e poderedes participar coa vosa voz e o voso voto no futuro da nosa comunidade.

Agardámosvos!

***************************************************************************

Queridos/as compañeros/as:

Desde 1997 Fillos de Galicia lleva ofreciendo un espacio único para la comunicación de los emigrantes gallegos y sus descendientes siendo los pioneros en aprovechar las ventajas que nos ofrece Internet para acortar distancias con nuestra tierra y divulgar la galleguidad en todos los rincones del mundo.

Durante estos años hemos visto como este proyecto que un día creó Manuel Casal Lodeiro ha crecido hasta conseguir que muchos de nuestros objetivos se hicieran realidad: facilitamos reencuentros familiares, regalamos libros en gallego para dar a conocer nuestra literatura, creamos medios para expresar la visión de los emigrantes, informamos acerca de la actualidad gallega, promovimos acciones a favor de los derechos de los emigrantes, organizamos reuniones para conocernos mejor... Nos sentimos orgullosos de nuestros logros y todavía tenemos muchos más para realizar.

Nuestro deseo al comenzar este nuevo año es poder mejorar para que nuestro portal siga ofreciendo servicios a la comunidad emigrante con la mayor calidad y eficacia posibles de forma gratuita.

Gracias a las ideas y al trabajo de varios colaboradores y de muchos de los que formais parte de esta comunidad hemos llegado hasta aquí pero estamos convencidos de que todavía tenemos un largo camino que recorrer para poner en marcha nuevos proyectos. Para seguir avanzando en nuestros objetivos necesitamos vuestro apoyo, necesitamos de vosotros para que nos ayudeis a tomar decisiones para un mejor funcionamiento de nuestros servicios.

Por eso os invitamos a uniros a nosotros y comprometeros con la emigración gallega haciéndoos socios de Fillos de Galicia. Para eso os pedimos apoyo económico con el pago de una cuota anual que a partir de ahora dependerá del país donde residais, de tal forma que todos hagamos el mismo esfuerzo para apoyar el financiamiento de las actividades de las que todos nos beneficiamos.

Para registraros como socios, debeis completar este formulario:
http://www.fillos.org/fillos/colaborar/alta-socio.htm

El próximo mes de Marzo celebraremos la quinta asamblea general de socios y podreis participar con vuestra voz y vuestro voto en el futuro de nuestra comunidad.

¡Os esperamos!

Inés Abeijón Cernadas
Responsable de Relacións Públicas
http://www.fillos.org
contacto@fillos.org