CAMPAÑA: Que che gustaría facer en Fillos?

Cómo podes axudarnos a construir a nosa Comunidade Virtual.
coordfillos
Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12

Mensagempor coordfillos » quinta, 16 abr 2009, 06:49

Silvine Escribeu:He dicho que estaba pensando en qué podía ayudar y que estaba evaluando una propuesta para enviarla. Parece que no se entendió así.
(...)

Lamento haberte decepcionado. Pero seguimos adelante, que es la única manera de hacer camino ;-))

¡De ninguna manera me has decepcionado! No sé de dónde lo sacas... ¿Me habré expresado mal? Ya había entendido lo de que ibas a pensar cómo concretar tu colaboración. Silvine, disculpa que por hacer un mensaje dirigido a las 3 fuese menos adecuado para tu caso concreto.

Adelante y esperamos esas ideas. ;-)

silvine
Ex-membro
Registado: quinta, 06 mar 2008, 02:59

Mensagempor silvine » quinta, 16 abr 2009, 13:55

CoordFillos Escribeu:

¡De ninguna manera me has decepcionado! No sé de dónde lo sacas... ¿Me habré expresado mal? Ya había entendido lo de que ibas a pensar cómo concretar tu colaboración. Silvine, disculpa que por hacer un mensaje dirigido a las 3 fuese menos adecuado para tu caso concreto.

Adelante y esperamos esas ideas. ;-)

Gracias por tu mensaje, Manuel, y por tu disculpa. Es que sé del entusiasmo y la esperanza que hay en este proyecto de poner en marcha nuevos proyectos para Fillos...
Por eso parece que me adelanté a calificar como decepción :? tus deseos de aclarar cómo se va a organizar la colaboración con Fillos en los distintos aspectos. Sé de tu preocupación y fervoroso compromiso, así como el de otras personas que no lo expresan aquí, en el Taboleiro; como, por ejemplo, Sbaezagar, responsable del voluntariado. Me parece que quien sintió decepción fui yo por no enviarte ya alguna propuesta :(

Así que todo más que bien y pronto te envío mis ideas. Espero que estos intercambios sirvan para que quienes todavía dudan dejen de hacerlo. Todos somos Fillos, todos tenemos algo que aportar.

Unha aperta. Y grazas! sin peros... ;-)
Silvine

concepcionrosatouceda
Registado: segunda, 23 abr 2007, 19:17

Mensagempor concepcionrosatouceda » sexta, 24 abr 2009, 23:43

interesame o tema, mais non podo por non ter Internet na miña casa.
Apertas , Concepción

diego_ruibal
Registado: quinta, 17 jul 2008, 22:06

Mensagempor diego_ruibal » terça, 28 abr 2009, 18:22

Se me ocurren 3 maneras de colaborar con ustedes.

1) Tengo una web (www.ruibalenelmundo.com.ar) que estoy re-diseñando, en la cual estaba por colocar un link de ustedes, pero si desean puedo agregar un banner.

2) Como sabran de años atras, hago diseño grafico y algo de web. Pueden contar conmigo para lo que gusten y/o necesiten.

3) En mi tiempo libre, que no es mucho, hago genealogia y heraldica. Puedo colaborar buscando y redibujando escudos de armas para quienes lo deseen y/o investigar sobre su inmigracion.

inesa
Registado: sexta, 31 out 2008, 00:26

Mensagempor inesa » quarta, 29 abr 2009, 03:57

Me gustaria colaborar, soy arquitecta, y creo que podria hacer algo en el area grafica o sino en compilar textos, resumir noticias etc. Soy argentina, mi abuelo era gallego y tengo interes en colaborar con fillos porque me siento parte de ustedes.

coordfillos

Mensagempor coordfillos » quarta, 29 abr 2009, 15:29

Moitas grazas a todos os que estades respondendo! A verdade é que penso que imos ter unha equipa estupenda tras esta reorganización de voluntarios. Nos vindeiros días habémonos poñer en contacto con cada un/ha de vós para buscar a mellor maneira de que poidades achegar o voso valioso esforzo a este proxecto de todos que é Fillos de Galicia.

coordfillos

Mensagempor coordfillos » quinta, 30 abr 2009, 17:12

Debido a que a campaña non tivo aínda eco na Galiza territorial, penso que é preciso que ampliemos cando menos 1 semana máis o prazo para presentar ofrecementos de axuda. Veremos de espallalo entre os internautas que non son membros de Fillos para conseguir voluntarios tamén máis de preto.

coordfillos

Mensagempor coordfillos » terça, 05 mai 2009, 17:13

Para axudarvos a elexir as tarefas que vos interesaría desenvolver, velaquí vos van algunhas das máis interesantes e que máis falta nos fan, clasificadas por proxecto web:

Fillos.org precisa, p.ex.:
- Programadores PHP.
- Deseñadores web e gráficos.
- Xente que escriba contidos.
- Xente que dinamice as listas e o Taboleiro propoñendo temas.
- Un/ha responsable de Lingua e Cultura que coordine os contidos e actividades nesta área.
- Un/ha comercial para publicidade.
- Un/ha administrativo/a para axudar en diversos labores na nosa oficina en Ames.

Tenda.Fillos.org precisa, p.ex.:
- Un/ha encargado/a para administrar os pedidos con máis axilidade (traballo que facer in situ na nosa oficina en Ames).

Atopadoiro.org precisa, p.ex.:
- Atopadores en Galiza e nos países da diáspora que axuden nas procuras.
- Un/ha responsable de coordinar as buscas.

Etiquetal.com precisa, p.ex.:
- Xente que o dea a coñecer pola Rede.
- Xente que o dinamice.
- Un/ha responsable administrador/a.
- Un/ha programador/a PHP para melloralo.

PlanetaGalego.info precisa, p.ex.:
- Xente que escriba artigos.

Parcelaria.com precisa, p.ex.:
- Xente que a difunda.

Galeuros.com precisa, p.ex.:
- Xente que ofreza servizos en galeuros.
- Xente que o difunda.
- Deseñadores gráficos.

RedeGalega.org precisa, p.ex.:
- Comerciais.
- Programadores web.
- Deseñadores web.

Como vedes hai moito por facer, e iso só son uns exemplos. Hai moito máis que os novos voluntarios irán vendo na sección privada de traballo interno que denominamos A Roga.

coordfillos

Mensagempor coordfillos » quarta, 06 mai 2009, 14:50

Ups! E esquecía os seguintes:

Debulla.info precisa, p.ex.:
- Usuarios que arriquezan o conxunto de ligazóns.
- Quen pase ligazóns que temos agora en Navegalicia ao novo sistema.
- Quen o difunda.

Nomes-Galegos.info precisa, p.ex.:
- Programadores que coñezan o MediaWiki ou outros sistemas de wiki.
- Quen axude a introducir información sobre nomes.
- Quen o difunda.

coordfillos

Mensagempor coordfillos » quarta, 06 mai 2009, 17:48

De momento estamos dando de alta aos que vos ofrecestes e nos destes o voso nome de membro no portal, con permisos de voluntario para que poidades acceder á Roga, a sección interna de traballo en común. Aos que vos ofrecestes respondendo neste mesmo fío xa temos o nome e non volo pediremos, pero os que contactastes só por e-mail teredes que escribirnos indicando o voso nome de membro. Grazas.

Imos avanzando cara á construción dunha estrutura máis ampla e potente para Fillos! :-)

Voltar para “Colaboración con Fillos de Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante