QUISIERA, PERO NO PUEDO......

Cómo podes axudarnos a construir a nosa Comunidade Virtual.
luou
Membro falecido
Registado: terça, 11 jun 2002, 23:00

Mensagempor luou » segunda, 31 dez 2007, 17:25

Estimado Casdeiro , ler se e escreber galego con faltos o meu pai veu con 13 anos só facer a america en 1924 e tivo que adaptarse ao idioma do país de adopción Uruguay

Mande o mail en base ás palabras de Yina "pero non podo ainda que o queira, non posuo orzamento económico para iso, vivo fora de España"

Ela che di quixese facer-me sócia pero non podo , non posuo orzamento economico e lle madas dous e mails, dicendo de que maneira pode colaborar,

Ante esas palabras me parecio que non é correcto insistir, xa que ás veces doe non chegar a determinado orzamento economico,

Coñezo España os problemas económicos de España, as chabolas, o orzamento economico do Uruguay , o de argentina,, o de Chile pero o meu comentário non ten porque impedir que os que poden colaboren, o que me semella fantastico, se eu pudese colaboraria,

Hai moitas cousas de fillos que non me inteiro
Primeiro tiven desde o 2005 case un ano e meio sen poder acceder ás páxinas
Segundo só leo os e mails e non entro sempre á paxina

Motivos porque non puden acceder á paxina o teu o sabes porque trocamos e mails até que o puderon solucionar, velocidade das liñas, banda ancha ou non, problemas cos servidores , nunca me fico claro

Non vou á paxina moitas veces por falta de tempo, e só leo os e mails

A Sandra Baeza lle comento que o meu fillo vive en Chile e estan 100 veces mellor que Uruguay, a prata rende mais.-

Eu traballo por Galicia moito no Uruguay, sen cobrar un só peso e son mas de 6 horas por dia

O soldo promedio que o teu dis-me é de alguns sectores unha empregada de serivico domestico vontade 4.000 pesos un xubilado saca desde 3.000 pesos uruguayos até 6.000 pesos uruguayos , cando é patrón mais pequeña é a xubilación

En relación ao que pos de mercar libros, eu non merco libros os pido emprestados na biblioteca ou leo en internet e como eu moita xente,

Deus queira e que Santiago Apostolo che ilumine para que os próximos anos sexan mas sócios na Asociación Culural Fillos de Galicia e que as economias mundiais sexan mellor para que ninguén teña problemas económicos e nestas datas podan levar ás suas mesas comidas de nadal , hoxe non poden
Feliz ano novo a todos os colisteiros

Elena Parajó

rosamerchi
Registado: domingo, 05 dez 2004, 00:00

Mensagempor rosamerchi » segunda, 31 dez 2007, 19:02

Elena, querida, creo que nos "conocemos" por aquí desde hace bastante tiempo, no creo que tengas mala intención con tus explicaciones pero, hemos de convenir que pueden resultar confusas para miembros que estén pensando hacerse socios.... nadie exije que todos se hagan socios solo que es una situación dificil el mantener el sitio con todo lo que en él se ofrece y por eso se necesitan los socios porque sino "a ponte cai" llevamos tiempo con esta situación, debemos arrimar el hombro amigo, es por eso que me hice socia, claro que cada uno sabe de su situación financiera personal pero nosotros que estamos por aquí hace tiempo sabemos como es dificil y que siempre se lanza esta campaña. Te molesta? es la pura realidad, nada cae del cielo infelizmente para mantenernos SIN FINALIDAD DE LUCRO nececisamos socios que estén dispuestos a aportar algo para financiar la página porque sino no se puede seguir ofreciendo todo lo de bueno que tiene fillos.org, todo el apoyo que da a los gallegos principalmente los de la diaspora, todas las familias que se han reencontrado por este medio, consultas con abogados y un sinfin de etcéteras en la información cultural.
Creo que tus colocaciones fueron inapropiadas porque nadie te pide explicaciones directamente y me pareció de lo más normal que Casdeiro repsondiera para Yin cómo hacerse socia que es lo que ella preguntaba.
Te deseo suerte y toda la felicidad del mundo y te mando un abrazo
Rosa

rosamerchi
Registado: domingo, 05 dez 2004, 00:00

Mensagempor rosamerchi » segunda, 31 dez 2007, 19:08

Por otro lado, y continuando el mensaje queria tambien colocar que, a los que "quieren pero no pueden" siempre les es posible hacer una donación con la cantidad que les parezca adecuada porque en la parte "a tenda"se admiten donaciones para el que quiera colaborar.
Abrazos
Rosa

luou
Membro falecido

Mensagempor luou » segunda, 31 dez 2007, 19:45

Rosa querida, no me molesta la campaña para nada , pero Yina dice que le gustaria hacerse socia y no puede porque el presupueto economico no se lo permite, y Casdeiro le manda dos e mails de como puede hacerse socia.-
eso es lo único que no me parecio adecuado, no la campaña que todos los que puedan se hagan socio, lo que pasa de una cosa que dije fue a otra y a otra, bajo ningún concepto veo mal la campaña , el que pueda que ayude.-
Cada uno sabe donde la apreta el zapato y como administa su dinero y si puede colaborar o no mes cuestion personal de cada uno
feliz anio novo a todos os colisteros
Elena

esteirana
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor esteirana » segunda, 31 dez 2007, 20:12

A mín chámame a atención unha cousa. Sempre se fala do mal que se pasa nalgúns países para chegar a fin de mes, e do caro que está todo, e que se a cota de socio é moi alta, e ponse sempre de exemplo o que gaña unha limpiadora, ou un/a camareiro/a ou de calquera profesión que teña un salario mínimo. Eu pregúntome, algunha vez pensamos na profesión que poden ter os membros de Fillos? son todos limpiadores, camareiros? ou acaso hai entre nós membros que exercen unha profesión que lles permite ter un salario maior que o salario mínimo...
E curioso que todos chegamos aquí porque dispoñemos de acceso a Internet, e non é o internet considerado un luxo, porque non é ningunha necesidade básica. O Internet é coma o teléfono, ou a TV. Entón se nos podemos permitir ese gasto non vivimos tan mal ou?

Esto dígoo con todo o respecto que se merece calquera profesión (antes de que a alguén lle pareza mal).

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » terça, 01 jan 2008, 18:49

En resposta a Elena, dicirlle que efectivamente, as dúas razons que deu Yina trabucáronme un tanto e quedeime coa segunda (falta de acceso á moeda) e non coa primeira (falta de orzamento). Foi seguramente debido a unha lectura demasiado apresurada da mensaxe e na miña urxencia por responder, deixei de lado unha das razóns. De todos xeitos ela despois contestoume moi amablemente por privado e non lle sentou mal a miña resposta, como a ti si que pareceu. De todos xeitos, coma sempre no Taboleiro, procuramos que as respostas vaian para o maior número posible de lectores que poidan chegar a elas e así xa temos postas as instrucións sobre os galeuros.

xestor

Mensagempor xestor » terça, 01 jan 2008, 18:54

catumanos Escribeu:Digo yo, y perdonad que me entrometa, si no sería mejor hacer como tras asociaciones que tienen un tipo de socio con menos derechos y que paga una cuota menor. ¿Podría hacerse? Igual así los miembros de América Latina podrían afiliarse más facil.

Pues es una idea que hemos barajado en diversas ocasiones, aunque hoy en día más bien optamos por simplificar y si la gente ya se hace lío con la diferencia entre miembro y socio (muchos piensan que es lo mismo), añadir ahora una tercera categoría no sé si sería empeorar o mejorar las cosas. Como ya ha dicho otra compañera, siempre pueden aportarse donaciones puntuales. Posiblemente la figura que tú sugieres podría facilitar, hacer más cómoda unha donación periódica. Lo tendremos en cuenta para el futuro, si así lo deciden los socios. Podría ser una opción que presentar a la VIII Asamblea.

Gracias por tu interés y tus ideas. Ojalá otros miembros se animen a ir participando en este sin duda enriquecedor debate.

luou
Membro falecido

Mensagempor luou » quarta, 02 jan 2008, 02:48

ESTIMADO CASDEIRO
Desde o princípio ese foi o motivo do meu e mail, o que non me semellara prudente, me alegro que comprendeses o que che dicia.- Se cadra me sentin mal porque moitas veces tiven desexos de moitas cousas que outro tiñan e sofria a humillazón dos que nos desprezaban aos galegos rindo-se de nós, polo que non tíñamos, iso esta só no corazón de quen sofreu o non ter e o non poder
Non estou baixo nengun conceito contra que a xente colabore co que poda.-
En relación aos sueldos que me pergunto Esteriana, o meu home é advogado e cobra unha miseira xubilación de 12.500.- pesos uruguayos.- O meu curmán é medico de saúde publica e non chega aos 10.000 pesos, só comentando o que Esteriana pergunto
Respecto a que se os que temos computadora temos mellor posición económica en cada esquina hai un ciber café ao que podes ir e entrar nunha PC, non todos teñen computadora.- e outros ven desde algunha computadora nos empregos os e mails.-
Eu teño unha grande equipa moi completo que antes de emigrar me armo o meu fillo para o meu , do cual algunhas persoas que estan na paxina o poden usar
Hai algunhas persoas que están na páxina e están a traballar como guardias de seguranza por 5.000 pesos uruguayos
Respecto a ser limpadores, ou dependintes de comércios moitos galegos e fillos de galegos emigrantes que non poden facer outro traballo realizan ese traballo que non é para nada indigno pero se con sueldos de fame
unha aperta
elena parajo
Elena Parajó

hhurley
Registado: quarta, 25 ago 2004, 23:00

Mensagempor hhurley » quarta, 02 jan 2008, 23:18

______Inicialmente peço desculpas por escrever em Português (do Brasil), pois infelizmente ainda não falo o Galego, nem sou fluente em Castelhano, então se eu escrevesse em Castelhano, arriscaria-me em ser mal compreendido. Se alguém previsivelmente não me entender, basta escrever para mim pedindo esclarecimentos sobre alguma dúvida (duda / deuda) que eu tentarei escrever em Castelhano.
______Estou escrevendo para alertar a todos desta lista, e em especial ao Casdeiro, a respeito de dois detalhes que ninguém ainda tratou: a taxa de câmbio monetário cubana (o valor do Euro em relação à moeda cubana) e à ditadura cubana. Não basta apenas se verificar quanto um sócio fora da Espanha ganha, mas é imprescindível também se verificar a taxa de câmbio monetário do seu país, pois mesmo que um sócio fora da Espanha possua um bom padrão de vida, isto não implica que ele possa efetivamente contribuir para a Asociación Cultural Fillos de Galicia, pois o câmbio pode ser muito desfavorável para ele, como verdadeiramente o é para os cubanos. O documentário do Wim Wenders, Buena Vista Social Club, mostra que vinte Dólares (US$20,00) é superior à renda média anual do trabalhador cubano e trinta Euros (?30,00) superam com facilidade os vinte Dólares. O segundo detalhe que eu me referi, a ditadura cubana, é responsável tanto pela baixa remuneração dos trabalhadores cubanos, mesmo em relação a outros trabalhadores da América Latina, quanto pela taxa de câmbio desfavorável à moeda cubana (são formas da tirania cubana evitar a fuga em massa dos cidadãos cubanos) e principalmente pela falta de liberdade de expressão e comunicação em Cuba.
______Não esperem então que a Yina relate muitos detalhes de sua condição econômica precária, pois isto seria considerdo pela tirania cubana como uma traição, porque certamente como ocorre na China, a Internet em Cuba é censurada e o acesso a ela é muito restrito, lá até as comunicações telefônicas são deficientes.
______Não estou negando a falta de empenho de alguns, ou mesmo de muitos, sócios desta associação, é óbvio que mais sócios poderiam contribuir, mas os sócios da Espanha ou de outros países do primeiro mundo (paises desarrollados) não possuem condições de perceber as dificuldades dos cidadãos do terceiro mundo (América Latina) submetidos a tiranias econômicas e especialmente as dificuldades dos cidadãos de Cuba, uma tirania econômica, cultural e política. Reconheço a dificuldade econômica do Casdeiro e principalmente seu empenho para manter esta associação em funcionamento, mas obviamente ele desconhece a realidade da América Latina e eu nem tentarei esclarecê-lo, seria ineficaz e incrível, eu mesmo algumas vezes testemunho alguns absurdos e não consigo acreditar que são verdadeiros.
______Certamente que esta associação necessita de contribuições econômicas de seus sócios para se manter, mas a situação econômica, social e política dos cidadãos cubanos é especial, é pior que a dos demais sulamericanos, talvez nem cartões de crédito (tajertas de crédito) eles possam usar livremente, talvez os cartões de crédito nem existam em Cuba. Aqui, no Brasil, a maioria dos cartões de crédito é válida exclusivamente no Brasil, não pode ser utilizada para pagamentos em outros países. Espero com este longo relato ter demonstrado que o problema econômico desta associação não se trata somente de falta de empenho dos seus sócios, mas também das suas condições econômicas desfavoráveis. Afinal a maioria dos galegos emigrados é constituída por exilados econômicos e a maioria dos seus descendentes residentes no terceiro mundo continua em condições econômicas precárias. Feliz 2008 a todos.

Henrique Hurley

xestor

Mensagempor xestor » quinta, 03 jan 2008, 10:19

Henrique, alédame que con motivo desta campaña te animaras a participar por primeira vez no Taboleiro despois de máis de 3 anos rexistrado! ;-)

Pero pregaríache que por ben de todos non mesturases os temas e se queres falar do réxime político cubano traslades os teus comentarios á sección axeitada da Rolda. Grazas.

Voltar para “Colaboración con Fillos de Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante