QUISIERA, PERO NO PUEDO......

Cómo podes axudarnos a construir a nosa Comunidade Virtual.
xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quinta, 03 jan 2008, 10:25

Indo ás cuestións exclusivamente relativas á campaña, velaquí tes algunhas contestacións aos teus comentarios:

hhurley Escribeu:______Não estou negando a falta de empenho de alguns, ou mesmo de muitos, sócios desta associação, é óbvio que mais sócios poderiam contribuir, mas os sócios da Espanha ou de outros países do primeiro mundo (paises desarrollados) não possuem condições de perceber as dificuldades dos cidadãos do terceiro mundo (América Latina) submetidos a tiranias econômicas e especialmente as dificuldades dos cidadãos de Cuba, uma tirania econômica, cultural e política. Reconheço a dificuldade econômica do Casdeiro e principalmente seu empenho para manter esta associação em funcionamento, mas obviamente ele desconhece a realidade da América Latina e eu nem tentarei esclarecê-lo, seria ineficaz e incrível, eu mesmo algumas vezes testemunho alguns absurdos e não consigo acreditar que são verdadeiros.
______Certamente que esta associação necessita de contribuições econômicas de seus sócios para se manter, mas a situação econômica, social e política dos cidadãos cubanos é especial, é pior que a dos demais sulamericanos, talvez nem cartões de crédito (tajertas de crédito) eles possam usar livremente, talvez os cartões de crédito nem existam em Cuba. Aqui, no Brasil, a maioria dos cartões de crédito é válida exclusivamente no Brasil, não pode ser utilizada para pagamentos em outros países. Espero com este longo relato ter demonstrado que o problema econômico desta associação não se trata somente de falta de empenho dos seus sócios, mas também das suas condições econômicas desfavoráveis. Afinal a maioria dos galegos emigrados é constituída por exilados econômicos e a maioria dos seus descendentes residentes no terceiro mundo continua em condições econômicas precárias. Feliz 2008 a todos.

O que non sei é como algunha xente pode tirar a conclusión de que "eu" descoñezo a situación económica de Hispanoamérica. Semella unha conclusión sen baseamento algún. Por que pido *en nome da Asociación* a colaboración *dos que poidan*, xa tiras esa conclusión acerca do meu grao de coñecemento da realidade socioeconómica do mundo? :-O

Ademais para a túa información a cota de socio é fixada pola Asociación reunida en asemblea, e nesta asociación hai persoas de moi diversos países, entre eles o Brasil, e dan pagado a súa cota de diversas maneiras. Así que os propios socios actuais demostran que non é tan difícil como ti queres facer crer. O que quere realmente, pode. ;-)

Dito o cal, tes razón en que é máis doado para membros residentes en España, Europa e Norteamérica, e polo tanto a proporción deles na asociación é normalmente maior. Pero iso non quita para que fagamos extensivo o chamamento a todos os membros, porque entre 5.400 que menos que poida haber un 1,85% que poida pagar a cota, non cres?

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Mensagempor sbaezagarr » quinta, 03 jan 2008, 14:01

Henrique, alédame que con motivo desta campaña te animaras a participar por primeira vez no Taboleiro despois de máis de 3 anos rexistrado!
[...]

Manuel:

Pensé escribir un mensaje similar a Henrique porque me parece realmente increíble que alguién que se registró en nuestro portal el 25/08/04, haya escrito su primer mensaje ayer y no precisamente para presentarse o para animarnos a seguir adelante con la campaña cuyo objetivo es contar con nuevos Socios para permitir que muchos puedan disfrutar de todo lo que Fillos entrega.

Con el respeto que este señor me merece, quisiera solicitarle un poco más de positivismo frente a una iniciativa como la que nos convoca y un poco de reflexión en relación a los temas que quiere plantear y donde plantearlos, puesto que si bien puede tener razón en lo que expresa....el lugar y la ocasión no fueron en absoluto los apropiados; sin dejar de mencionar lo curioso que resulta que un brasileño no hable de la realidad su país, sino de su visión de la realidad cubana.

Henrique, ha sido miembro de Fillos por más de tres años y lamento que su presentación en esta Comunidad Virtual haya sido tan desafortunada.

Necesitamos sumar, apoyar, dar ánimos...que para lo contrario ya hay demasiados en el mundo...¿no le parece?

Atentamente,
Sandra Baeza
Eu son Filla de Galiza

Voltar para “Colaboración con Fillos de Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante