5 anos de prisón por un vídeo de denuncia!!

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
Avatar do Utilizador
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 898
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

5 anos de prisón por un vídeo de denuncia!!

Mensagempor casdeiro » sexta, 26 set 2008, 09:30

Trasmito o que me fixo chegar o colectivo Ceivar:

Estimados sres./as.:

Informamo-los de que nesta segunda-feira 29 de Setembro, três militantes
da Assembleia da Mocidade Independentista (AMI) emprestarám declaraçom no Julgado de Instruçom nº 7 de Vigo por editar e distribuir publicamente o filme 'Vilingüísmo' que denuncia o actual processo de substituiçom lingüística que se desenvolve na Galiza.

A iniciativa da denúncia corre a cárrego da associaçom 'Galicia Bilíngüe', que interessa aos julgados para que retirem o vídeo de Internet e, aliás, encerrem a página web da organizaçom juvenil.

A petiçom a que se exponhem os três jovens caso de serem finalmente
processados poderia alcançar os 5 anos de prisom.

Dada a gravidade da situaçom, que evidencia um ataque explícito ao
exercício da liberdade de expressom, por parte do organismo popular
anti-repressivo CEIVAR está convocada umha mobilizaçom ante os julgados de Vigo para esse dia 29 a partir das 11:00 h. da manhá. Recordamos, também, que o juíz que está à frente do julgado de instruçom nº 7 é Ventura Pérez Mariño, sobradamente conhecido em Vigo pola sua condiçom de ex juíz da 'Audiencia Nacional' e espanholista beligerante.

Tenhem toda a informaçom sobre este processo em
http://www.ceivar.org/principal.php?pagina=nova&id=1017 e em
http://www.ceivar.org/principal.php?pagina=nova&id=1019.

Agradecemos a difusom polo seu meio da informaçom aqui facilitada, dada a gravidade que para as liberdades democráticas mais básicas supom o início dum processo destas características. Ficamos à sua disposiçom no nosso correio electrónico ou no correio 607 930 324 para ampliar qualquer dado que precisarem.

Despide-se atentamente de Vdes.,

CEIVAR, organismo popular anti-repressivo
Sede nacional Rua dos Loureiros. Local 2. Edifício 3. Baixo
15704-Compostela
GALIZA

Sítio web nacional http://www.ceivar.org

Avatar do Utilizador
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 898
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

5 anos de prisón por un vídeo de denuncia!!

Mensagempor casdeiro » sexta, 26 set 2008, 09:39

Argumentos da AMI na súa defensa:

Ante a denúncia interposta por "Galicia Bilingue" contra a Assembleia da Mocidade independentista (AMI) pola ediçom da curta de desenhos animados "Vilinguismo", a nossa organizaçom quer manifestar:

- Que este filme, elaborado pola AMI no quadro dumha campanha de denúncia da desapariçom do nosso idioma e das responsabilidades que se encontram detrás deste processo, está a ser difundido desde o passado 17 de Maio pola internet e polos centros de ensino da Galiza, com o objectivo de provocar entre a mocidade galega umha reflexom sobre a realidade lingüística do nosso país. Trata-se dumha curta de ficçom e aventuras (pode-se visionar em www.gzvideos.info/vilinguismo) que, através dumha metáfora, expom o que está a acontecer na nossa sociedade: por meio de discursos liberais como o do bilinguismo, e dumha política que obriga a conhecer o espanhol enquanto fai o galego completamente prescindível, o primeiro está a ser imposto e o segundo encontra-se num gravíssimo processo de desapariçom.

- Que a denúncia interposta pola associaçom ultra-espanholista só evidência o carácter censor e reacionário da mesma. Interpretar como real ou como "incitaçom" a qualquer cousa a batalha final do filme, na que um grupo de rapazes com poderes especiais se enfrenta a umha organizaçom de extra-terrestres que cámbiam de forma, hipnotizam a gente e cortam linguas (ainda que na curta Galicia Bilingue apareça como apoio desta organizaçom) raia o absurdo. De interpretar como verídico o que se relata na fita, o mais grave nom seria que os protagonistas voem o autocarro de GB que custodia a sede dos extraterrestres, senom que estes se dedicam a secuestrar, lobotomizar e cortar com umhas tessouras a língua dos habitantes dumha vila, a fim de converte-los ao bilinguismo... nom escandaliza isto à associaçom que preside Gloria Lago?? O cinema está inçado de cenas de violência que, de serem consideradas como apologéticas, teriam em prisom à maioria de directores e guionistas: possivelmente este seja o desejo de GB, que por fim deita a sua carauta de defensora das liberdades para se apresentar como fidel herdeira do franquismo.

- Que, como bem é sabido, a AMI nom guarda nengumha relaçom nem com a Mesa pola Normalizaçom Lingüística nem com o BNG. E qua a qualidade de "Vilinguismo" nom responde a nengumha "capacidade orzamentária" maior que a que se necessita para dispor dum PC, senom ao nosso esforço e à nossa vontade por seguir denunciando, por todos os meios possíveis, a imposiçom do espanhol na nossa Terra e o etnocídio que associaçons como GB estám a abandeirar.


Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes