Corrector de Galego en WORD

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » quinta, 24 jul 2008, 10:07

Ola a todos en espacial ós informaticos de Fillos.

¿Alguén sabe se hai algunha maneira de configurar en WORD un corrector que traballe temén en Galego amáis de Castelán?.
Ou mellor ainda ¿Pódese corrrexir ista mensaxe en Galego con algunha terramenta de Fillos?

Así poderíamos aprendermos algo máis de Galego empregando só verbas netamente galegas e non castrapismos.

Espero as vosas respostas.

Fortes apertas para todos

Fernando

silvine
Ex-membro
Registado: quinta, 06 mar 2008, 02:59

Mensagempor silvine » quinta, 24 jul 2008, 17:42

Ola Fernando y todos!

Personalmente, desconfío (y con argumentos) de los correctores automáticos, aunque resulten prácticos para evitar alguna errata.

En cambio, si la idea es empregar verbas netamente galegas, creo mejor recurrir a la práctica con diccionarios y gramáticas, y aquí mismo en Fillos hay mucho y bueno en A Escola...

Pero sí creo que tendría que estar la opción de corrección en idioma galego en Word, cómo no!!

Apertas muitas.
Silvine

Ah, y cuánto ayuda leer a quienes tan bien falan (que son muchos aquí) a fermosa lingua galega. Creo que tienen mucha paciencia con quienes, como yo, vamos aprendiendo pouco a pouco.

bre0gan
Registado: sábado, 01 mar 2008, 21:38

Mensagempor bre0gan » quinta, 24 jul 2008, 20:25

Ola Fernando!

Visita esta ligazón:
http://www.imaxin.com/corrector2mil3.asp

Saúdos!

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante