Alguén sabe escribir en galego reintegracionista??

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Mensagempor galiciaprasempre » quarta, 16 jul 2008, 16:43

Ola a todos!! Gustaríame contactar con alguén que saiba escribir galego reintegracionista para que me axude a escribir algunhas cousas. Poñédevos en contacto por aquí ou senón en :

aproldalinguagalega@hotmail.com

Moitas graciñas!! É moi urxente!!

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quarta, 16 jul 2008, 18:53

Muller, acude á AGAL ;-)

Tamén hai un trascriptor online, non lembro o enderezo. Coido que no foro da AGAL é mencionado. http://www.agal-gz.org/

perdiz
Registado: domingo, 25 nov 2007, 18:53

Mensagempor perdiz » quarta, 16 jul 2008, 21:08

galiciaprasempre

Tal vez ese enderezo dun tradutor on-line, poida axudarche.
Non sei se é ese o tradutor de que fala Casdeiro.

http://opentrad.imaxin.com

abrazos

perdiz
desde brasil

xosenri
Registado: quinta, 24 jan 2008, 22:44

Mensagempor xosenri » quarta, 16 jul 2008, 23:21

perdiz Escribeu:galiciaprasempre

abrazos

perdiz
desde brasil Cuido de que o Senhor seja umha das pessoas que saibam fazê-lo com jeito pois trata-se da unidade normativa para todas as variantes actuais da lusofonia, sabendo que ao assim dizermos, abrangemos a língua que dera origem ao patrimônio cultural comun; as regras som as mesmas que para escreber o Português. Sendo de que a meirande parte das suas mensagens no foro estan redijidas em Galego de Luxo, custa-me entender por quê precisamente éste mude para Galego Xunteiro. Olhai que bem lhe ficam as roupas tradicionais, é Galego, nom é lisboetês!

xestor

Mensagempor xestor » sexta, 18 jul 2008, 10:05

Coido que o tema derivou cara a outro diferente do pedido de axuda de GPS, así que vou para poder continuarmos debatindo sobre o tema e que sexa máis doado localizar a posteriori. Espero que vos pareza ben.

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Mensagempor bershky » sexta, 18 jul 2008, 21:48

perdiz Escribeu:galiciaprasempre

abrazos

perdiz
desde brasil

Xosenri Escribeu:[Cuido de que o Senhor seja umha das pessoas que saibam fazê-lo com jeito pois trata-se da unidade normativa para todas as variantes actuais da lusofonia, sabendo que ao assim dizermos, abrangemos a língua que dera origem ao patrimônio cultural comun; as regras som as mesmas que para escreber o Português. Sendo de que a meirande parte das suas mensagens no foro estan redijidas em Galego de Luxo, custa-me entender por quê precisamente éste mude para Galego Xunteiro. Olhai que bem lhe ficam as roupas tradicionais, é Galego, nom é lisboetês!

Iste Galego Xunteiro, coma vostede lle chama, è a fala dos galegos, e non dos portugueses. È a lingua que faláronos milleiros de galegos no percorrer dos séculos, entre eles, meus avós e meus pais, e por suposto eu desde cativa. Que agora teñamos unha normativa aplicada na nosa lingua ( que boa falta nos cumpria ) non significa que o galego mudara indumentaria, en absoluto . . .

O Galego dos galegos, posúe CORPO 10, e non precisa de arreconchegarse a ningunha outra lingua pra engalanarse. Refulxe por méritos propios entre calquera outra lingua do orbe terrestre.

O Galego, è moito máis ca un DRAG. É un son, é un murmurio modelado no tempo polos nosos devanceiros, è a nosa linguaxe, compañeira pulcra de expresión do pobo galego, cómplice de canseiras e folguras de tristuras e ledias, que nós, como bos fillos de Galiza, nosa Terra nai, témola obriga de preservarmos e falarmos.

Bershky

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Mensagempor galiciaprasempre » sexta, 18 jul 2008, 22:01

cachafeiro Escribeu:Sen animo de ofender a ninguén e co só fin de sacarme unha dúbida, quixese saber cal é o idioma galego que se fala en Galicia, o Reintegrasionista ou o Autonomista? Se o obxectivo é que non se perda a Lingua Galega, porquè este modo de descalificar aos que o falan dun xeito ou doutro? Teño leido moitos textos en galego, sobre todo da generaciòn do 27, tales como Rosalìa, Curros, Manuel Marìa, Pimentel, etc. e neles recoñezo a lingua dos meus pais. Pido desculpas se coa miña ignorancia firo os sentimentos de alguén, pero como dixen ao principio, só quixese saber que idioma fálase en Galicia. Saúdos

Alejandra Cachafeiro Camiña
Vexo que tes moitas dúbidas, Cachafeiro... a ver como che explico...eu escribo o galego que escribes ti...supónse que o "oficial". Pero se che digo a verdade iso de oficial é no fondo unha parvada porque o galego reintegranionista, o lusismo etc tamén é oficial xa que está defendido e apoiado pola mesma RAG (Real Academia Galega)...que se acepte ou non , iso xa é outra cousa, e depende das convicions e da mentalidade de cada un.. o galego que escribes ti,e o que escribo eu e o que escribe miles de galegos é normativo ó igual que o que escriben os reintegracionistas e lusistas,..sempre entendendo por "normativo" que segue unha regra, unha norma, unha gramática...o galego reintegracionista é normativo...a diferencia có galego que escribe a Xunta e moitas institucións galegas é que os reintegracionistas, lusistas etc consideran que o galego se debería escribir ou debería seguir unha norma "portuguesa" por así dicilo (que tampouco é completamente "portuguesa". Consideran que o galego que escribes ti ou eu e moitos outros está amplamente españolizado, segue o alfabeto español e é castrapo, debido á presión que sufrimos durante séculos baixo a língua española (e que seguimos a sofrer) ...tal e como o definen moitos dos lusistas e reintegracionistas. Eu, sinceramente, respecto a súa mentalidade, a súa forma de pensar, nunca os critiquei nin quero criticalos. Cada un opina á súa maneira...e sinceramente, non creo que se eles cumpren o seu dereito de escribir galego como queiran estean escarallando a língua galega, xa que eles mesmos falan galego, como eu falo galego ou como ti falas galego pero á hora de escribilo seguen outra norma. Eu pedín axuda por aquí para ver se podía contactar con alguén que me puidese pasar un texto escrito no galego que escribes ti a un texto galego seguindo a norma reintegracionista...eu non sei escribir en galego reintegracionista nin quero, xa que non me sinto identificada nin co lusismo nin co reintegracionismo, nin con outras moitas vertentes que existen dentro do galego..pero respecto a todos aqueles que queren e que escriben en reintegracionista, que seguen a norma da AGAL ou de organizacións similares. tanto me ten :-) Todos os de Galicia falan galego, o galego que faLAS ti (creo) , o galego que fala Casdeiro, Ruben, Anavilat etc...agora, hai xente galega que se sente identificada con diferentes vertentes á hora de escribir...non son extraterrestres como moitas persoas din, nin son bechos raros.
Bicos a todos.
SE queres déixote aquí unhas páxinas da wikipedia que falan do reintegracionismo para que saibas algo del. Moita xente galega séntese identificada con el.

Reintgracionismo:
http://es.wikipedia.org/wiki/Reintegracionismo
http://es.wikipedia.org/wiki/Normativa_ ... ma_gallego

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sábado, 19 jul 2008, 00:12

querida niña: agradézoche pola suxestión de informarme,pero antes de escribir asegúroche que me leì todas a referencias de wikipedia sobre o tema, sempre que escribo trato de interiorizarme primeiro. De ningún xeito critico aos galegos que falan o reintegracionista, e moito menos os tratè de bichos raros ou extraterrestres, só preguntè porque uns descalificaban a outros como fuè o caso de Xosenri. Só coñezo a lingua que me transmitiron os meus pais, que eran xente de aldea e a que hei leido dos grandes da literatura galega, que é a mesma. Se che ofendì, pídoche mil desculpas pois non estivo no meu animo facelo. Un gran agarimo.

Alejandra Cachafeiro Camiña

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sábado, 19 jul 2008, 00:20

Pido disculpas por la repeticiòn de mi respuesta pero fuè un problema que tuve con mi maquina, espero que no vuelva a ocurrir.

Alejandra cachafeiro Camiña

xestor

Mensagempor xestor » sábado, 19 jul 2008, 10:51

Xa o corrixo eu, Alejandra, non te preocupes.

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes