Educación ou vergonza

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Educación ou vergonza

Mensagempor rubi » sábado, 28 jun 2008, 23:48

Involucramos demasiado nuestros sentimientos cuando hablamos de estos temas, de ahí que haya reacciones un poco fuertes a veces.
Los gallegos y sus descendientes, tanto los que viven en Galicia como los que vivimos del otro lado del Océano, debemos luchar juntos para defender nuestra IDENTIDAD.
Mantengámonos unidos para que siga viva.....

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Educación ou vergonza

Mensagempor galiciaprasempre » domingo, 29 jun 2008, 20:50

casdeiro Escribeu:(Nota do Admin: fío derivado .)

cachafeiro Escribeu:se estou falando galego coa miña nai e entra unha persoa que non o entende inmediatamente falamos en castelán. Ensináronme que iso é educaciòn.

Pois aí penso que hai máis vergonza que outra cousa. Polo menos nos casos semellantes que eu teño visto, nos que aínda que a outra persoa non vaia entrar na conversa, se muda de lingua. Téñoo visto en familiares meus que só me falan galego cando estamos en privado, e en calquera entorno público onde poidan ser escoitados, mudan sistematicamente ao castelán.

Non sei se estás afeita ao concepto de autodesprezo do galego, que está desgracidamente moi vencellado á lingua e é unha das causas da súa desaparición progresiva.

De todos xeitos non sei iso que ten que ver co que estabamos a falar... eu dicíache que vía incoherencia na túa participación en Fillos. Quéresme dicir como axuda a que os nosos usuarios recuperen a lingua que ti non a uses aínda que a coñezas?

Eu tamén penso que sexa vergonza...sempre me fixo moitísima gracia ver como xente galego-falante se muda de língua mesmo para falar con xente que vive en Galicia e que entende perfetamente a língua galega pero que fala castelán...de feito teño falado diste tema coas persoas que coñecín e que mudan de língua segundo coa xente coa que falen...e eles dixéronme que averdade nunca se percataran de que cambiaban de língua e eu pensando "xa, xa...e que máis.." perdoade se ofendo, pero a min iso de cambair de língua mesmo sabendo que a outra xente entende o galego moi ben, paréceme unha estupidez, unha parvada. Eu teño claro que sempre falarei galego inda que me falen castelán, dáme igual.
Eu penso que se a outra persoa non se vai implicar na conversa, non ten sentido mudar de lingua.

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Educación ou vergonza

Mensagempor galiciaprasempre » domingo, 29 jun 2008, 20:59

Rubi Escribeu:Casdeiro, tú eres el Administrador de esta página. Debes ser "imparcial" y en ocasiones no lo eres.
A veces tomas las palabras de los que no opinan como tú, como si se tratara de "algo personal", por eso te refieres en este caso a lo que sucede entre "tus familiares" y pretendes trasladar el sentimiento de VERGUENZA a las palabras de Cachafeiro, quien en todo momento se muestra orgullosa de su origen gallego y de su lengua materna, tanto es así que la ha aprendido y se esfuerza por escribir en gallego muchas de sus intervenciones en este Foro.
Comparto con ella que es una muestra de buena educación no hablar delante de otras personas en un idioma que ellas desconocen.
No es VERGUENZA Casdeiro, es RESPETO.
¿Cómo puedes decirle que no sabes si "está afeita ao concepto de autodesprezo do galego?...
¡ Todo lo contrario ! Los gallegos y sus descendientes que vivimos en Argentina nos sentimos honrados de ser hijos de Galicia, y ojalá todos hubieramos tenido la oportunidad de aprender a hablar el gallego.
¿Cómo puedes ser tan hiriente?
Lo que le has dicho a Cachafeiro me ha dolido e indignado, creo que ella no se lo merece.
Casdeiro, valoro y respeto tu trabajo como Administrador de Fillos de Galicia, pero como ya he visto aqui que varios miembros, entre los cuales me cuento, sienten que no se trata de la misma manera a los que vivimos "del otro lado del charco", te pido por favor que reveas tu actitud....
Piensa en el dolor que puedes provocar a personas que vivimos tan lejos, añorando y soñando conocer alguna vez la tierra de nuestros padres, haciéndonos sentir fuera de lugar a pesar de haber sido aceptados como miembros de esta Comunidad....

Non é nada fácil ser imparcial en moitos temas...ogallá todo o mundo fose imparcial, pero sinceramente sería crear yun mundo frío sen sentimentos e sen opinións...cada un opina de maneira diferente. Nun foro deste tipo é imposible ser imparcial, sabendo que a maior parte da xente que participa aquí vive fóra de Galicia e ten as súas emocións, morriña etc a "flor de piel", inda que non sexa o caso de Casdeiro. Casdeiro inda que sexa Administrador tamén ten as súas opìnións e pode participar, e podo asegurarvos que se neste foro non vise un atisvo de sentimento non me rexistraría nel. O que máis detesto en foros deste tipo é que a xente sexa imparcial, fría e tente analizar todo. Os sentimentos non se poden analizar. Dende logo, amosando os teus sentimentos podes cometer erros que debes tentar solventar, pero iso é a natureza humanas, os humanos sempre estamos cometendo erros debido ós nosos sentimentos.

Saúdos!

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante