Dúbida..."español" "parte do pantalón"??

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Mensagempor bershky » terça, 01 jul 2008, 20:51

Tome! Eí lle vai!! que todos sepan quen é vostede... e logo, adiante pediremos.

De mensaxe
josecelguti

Asunto: Hola Sra. Enviada: 4/01/07 - 07:18
--------------------------------------------------------------------------------
Con sumo respeto me dirijo a Ud. a fin de ofrecerle información que creo le gustaría recibir, ya que tengo datos como dirección y nº telefónico de la persona que no solamente le ha robado el sueño.
Con gusto aportaría estos datos, si es que ud. estaría interesada.
Un saludo atento
-----------------

--------------------------------------------------------------------------------

bershky

Mensagempor bershky » terça, 01 jul 2008, 21:11

Josecelguti,
esta abraiante mensaxe, tivo vostede a grandísima coraxe de escribirma, acó, no correo interno de Fillos, a cal , por suposto xamais respondín.

Vostede non sabe canto me feriu... non lle chegou fulminala miña familia e ir ceibando trolas entre o seu enxame, que aínda por riba, tivo a desvergonza de enviarme privados.

Josecelguti, que quería de min?

bershky

Mensagempor bershky » terça, 01 jul 2008, 21:39

Josecelguti,
aló polo mes de novembro do ano 2006, xurdísteme unha trampa co só fin de expulsarme de Fillos. Daquela nono conseguistes, e volvéstelo intentar aínda non fai moito tempo , recorrendo exactamente ás mesmas estratexias, a través do " Batepapo".

Quen agrediu a quen?

Chameivos CHURRAS no Batepapo, e agora vólvovolo a repetir. Sodes un fato de CHURRAS!

Bershky

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Mensagempor galiciaprasempre » quarta, 02 jul 2008, 17:12

Quedei abraiada polo que lin aquí. Eu só abrín un foro pra falrmos tranquilos sobre calqueira tema galego que como galegos nos pode interesar. O millor que se pode facer vendo o que pasa, é pechar este tema porque está causando dano a persoas. Non me vou meter en ningún tema que non coñezo, nin quero facelo
.Bicos a todos!!

fabiana
Registado: quarta, 12 jul 2006, 20:02

Mensagempor fabiana » quarta, 02 jul 2008, 21:19

Bueno Bershky, no voy a dar la razón a este señor, por que NO TIENE JUSTIFICACION LO QUE HIZO, pero en lo que si tengo que darle la razón, es que te escondes detrás de otro nick, , supongo que eso ya será cosa de la administración , pero lo que no voy a consentir, es que vuelvas a llamarme churra y otros insultos mas, que me dijiste en el batepapo, te recordare que cuando nos insultase en el bate este señor no estaba, salvo que también se esconda detrás de otro nick, lo que si te voy a aclarar, es que mi nombre es FABIANA ESTEVEZ CAAMAÑO, y no me escondo detrás de ningún nick, en ningún momento los que estábamos allí presentes, pidió tu expulsión, ni tratamos de expulsarte, es mas, yo guardo dicha conversación, y también un escrito que envié a la administración, en el que en ningún momento se pidió tu expulsión, y por respeto no se colgaron tus insultos del bate en ningun foro, como tu amenazaste. Así que te ruego, que me respetes como yo te he respetado a ti. Estoy harta de tus insultos que he aguantado, sin comérmelo ni bebérmelo.

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quinta, 03 jul 2008, 11:20

A ver, coido que este tema derivou cara ao que non era (off-topic) e ademais non podo permitir veladas acusacións e ¿insultos? xeralizados. Se alguén ten algo contra outro membro de Fillos exixo que o diga no lugar axeitado, "A Caixa das Queixas". Calquera outro comentario ou acusación velada está totalmente fóra de lugar.

Se alguén ten probas e quere acusar a algún outro membro que o expoña no lugar do Taboleiro devandito. Se non, que faga o favor de calar ou tratar os temas por privado. Non podo tolerar estas liortas este foro público porque non está para isto e nos perxudica a todos.

Dito o cal pecho este fío.

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante