lingua galega

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

lingua galega

Mensagempor jorgegustavot » sábado, 26 abr 2008, 20:23

os pais temos ou mandato de transmitir a nosos fillos a lingua galega, non ai outra. Non nos rasguemos as vestimentas, vos fillos dá ora non lles importa nada, falan cuaquiera cousa, nin sequera castelan, falan dialecto cibernetico.Trataron de ler un chat dun rapaiz ou unha mensaxe de telefono?, imposible, mesturan palabras, letras, etc. e a globalizacion. Tratemos de inculcar a casa a cultura galega da pouco. Paréceme a mellor forma. Apertas gustavo

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

lingua galega

Mensagempor anavilat » sábado, 26 abr 2008, 21:24

Polo que vexo segues con problemas para publicar no Taboleiro. Pois polo que puiden ver esta mensaxe seméllase moito a que tamén enviaches a outro tema.
Non sei, jorgegustavot, pero creo que te repites moito e eso non é nada bó ;-) X-D
Non sei se te das conta que somos moitos os que usamos este Taboleiro e moitas veces para cousas importantes. Se ti repites as túas mensaxes ata dúas veces sen vir a conto ningún, outros temas máis importantes pasan a un segundo plano, non che parece que teño un chisco de razón?
Todos temos que procurar face-lo o mellor posible, máis que nada por que todos temos moito que aportar e contar.
Non si?

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

lingua galega

Mensagempor lopez » sábado, 26 abr 2008, 21:55

Sin meter mucho la pata, yo hablé con Jorge y le dice sobre el problema de que sus mensajes salen 2 veces en seguida, seguro por nó tener mucha paciencia al pinchar en ENVIAR seguidamente, cuando el suficiente és hacer-lo solamente una vez, y esperar. Parece que, como sensible y inteligente que és ha entendido lo que se passa. La otra cosa és que, todos nosotros al iniciar un tema, tenemos que tener el cuidado de poner-lo en el sitio correcto, y mirar si ya nó existe algun tópico abierto sobre el assunto, hasta porque, va ha llegar un dia que el taboleiro quedará tan grande que...........

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

lingua galega

Mensagempor lopez » terça, 03 jun 2008, 03:12

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

lingua galega

Mensagempor galiciaprasempre » quinta, 19 jun 2008, 16:52

ajaajaj, eu tamén escribo disa maneira as mensaxes, pero só de móbil, para acurtar as palabras...máis no messenger e esas coisas nunca escribín na linguaxe cibernética e menos nos foros como este, xa que penso que hai que saber escribir ben. Sabedes que en España a primeira asignatura pendente, entre outras, é a gramatica e a ortografia?? Suspenden moitos pícaros, sobre todo ortografía, xa que agora os pais teñen a teima de lles meter o mobil con tan só 9-10 ou 8 anos, cando inda non saben escribir sen faltas...eu sempre dixen que o mobil, o messeger e conachadas dese estilo son o pior xa que os nenos afanse a eles e despois cometen tantos erros de escrita...eu tiven o meu primeiro teléfono móbil con 16 anos, pero hoxe en día vexo rapaces de tan só 8 -9 anos con móbil, creo que a esas idades un neno non precisa esa tecnoloxía para sobrevivir no mundo. Vos que pensades??

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante