Reconstruir a lingua celta dos nosos antergos

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » terça, 05 fev 2008, 18:09

Alguén debería facer algo ao respecto! Non temos entrada na Galipedia sobre esta lingua!!! http://gl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... ction=edit

Quen se anima?

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » sexta, 08 fev 2008, 10:14

Deus!!! Acabo de crear o artigo e xa mo quere borrar Xabier Cid!!!! >:-(

http://gl.wikipedia.org/wiki/Lingua_celta_galaica

Incrible!!! E tentei crear unha noticia en Chuza sobre o caso para que opinase a xente e non admite URLs da Wikipedia!!! :-(

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » quinta, 14 fev 2008, 19:34

Acabo de descubrir unha interesante ferramenta para o estudo toponímico, que como sabedes é unha das vías máis útiles para coñecer a nosa lingua prerromana: http://ber.to/toponimos/?texto=lod&limit=0 p.ex. vos amosa topónimos que conteñen o texto lod, maginifcados segundo a súa frecuencia en Galiza.

california
Registado: quinta, 02 fev 2006, 01:03

Mensagempor california » quarta, 14 mai 2008, 06:47

A lingua Celta Galaica se chamaba Gallaica dos Gallaeci.
Referenza: Diccionario da Lingua Celta Antiga
Autor: Vicente Fco. Pintado
Web: ----------------------- [ELIMINADO POLO XESTOR POR SUPOÑER PUBLICIDADE DE BALDE]

O diccionario contene os nomes dos Dioses e Diosas Galaicas. O autor es Californiano de pais Ouresans.

xestor

Mensagempor xestor » quarta, 14 mai 2008, 08:45

Carallo! Grazas polo dato, california. Moi interesante!

xestor

Mensagempor xestor » quarta, 14 mai 2008, 08:54

De todos xeitos o prezo do dicionario que vendes paréceme desorbitado!!!! Máxime cando recoñeces que non é un dicionario científico e pola mostra áchase en falta comparación coas linguas célticas actuais, etimoloxía ou algún dato máis.

Non sería mellor facer unha edición online e financiala mediante publicidade?

Se queres podemos falar de como colaborar na súa comercialización pero lémbrote que a publicidade comercial está expresamente rexeitada nas normas deste web porque nos financiamos en parte grazas á publicidade de pago. E se queres anunciar o teu dicionario prégoche que o fagas por medio dalgunha das vías que ofrecemos en http://publicidade.fillos.org

Namentres véxome obrigado en cumprimento das normas e como medida cautelar a eliminar o teu link.

california

Mensagempor california » quinta, 15 mai 2008, 16:10

Eu como lexicografo e o autor do Diccionario da Lingua Celta Antiga penso que sera imposibible reconstruir totalmente nosa lingua celta-galaica. O diccionario contene moitas palabras e nomes dos nosos Dioses e Diosas Galaicos. Agora ben, a lingua falada en Gallaecia era a Galaica (Goidelica Q-Celta) que evoluciono al Irlandes primitivo, que solamente quedan inscripciones en ogham. O Irlandes primitivo evoluciono al Irlandes antigo. Dende o Irlandes antigo evoluciono as linguas Gaelicas de Irlanda, Escocia e a Isla de Man. Penso que podemos empezar por usar o Irlandes antigo e dexar que nos evolucionamos a nosa maneira. Penso que es a unica maneira de que nos podemos falar en Celta dende unha lingua que evoluciono dende a nosa lingua Galaica.
Que pensais vosotros do tema? Perdoname se meu lingua Galega esta mal escrita, escribo lo mellor que podo ya que sou de California. Meu pai era de Allariz, Ourense.
Un abrazo moi forte a todos os Galaicos modernos.
Vicente Fco. Pintado

california

Mensagempor california » quinta, 15 mai 2008, 16:28

Admin,
O precio do diccionario? Mude a Espanha e estivo casi 30 anos decifrando as inscripciones Celtiberas. Inserte todas meus conocimentos no diccionario. Para min, non hay precio suficiente para cubrir os gastos para traballar e vivir fora de meu residencia. Hasta agora hubo casi 600 bajadas de meu diccionario en pdf por solamente estudiantes dos Estudio Celtigas que son das nacions Celtas modernas. O diccionario fue dirigido mais ben a os estudiantes de a lingua Celta.

xestor

Mensagempor xestor » sexta, 16 mai 2008, 08:17

Si, loxicamente, ti es o que ten que poñerlle prezo á túa obra, pero iso non quita para que lle busques outras maneiras de rendabilizala. Dado que é un material único podería ter moitas visitas en Internet, pero claro, o negocio publicitario baseado en entregar contidos de balde hai que pensalo moito e comprendo que poida non parecerche interesante. Máxime cando hai xa clientes que cho compraron a ese prezo, polo que comentas. É usado nalgunha universidade estadounidense como material de referencia? Está incluido na bibliografía doutros autores? Eu nunca o vin, pero claro, non son máis que un afeccionado a isto.

E non te preocupes polo teu galego, ten moito mérito que o utilices. Xa sabes que en http://aprendergalego.fillos.org tes material e que aquí estamos para que practiquedes todos os fillos da nosa diáspora.

Benvido e esperamos as túas colaboracións e a ver se te animas a contratarnos algunha publicidade para o teu libro. Desde moi poucos euros podes contratar banners e outras formas de promocionalo ao tempo que axudas aos nosos gastos. Grazas.

california

Mensagempor california » sábado, 17 mai 2008, 02:59

Admin,
Eu dudo que estou incluido na bibliografia doutros autores, meu diccionario cheva pouco moi tempo no mercado, como moito 6 meses. Espero que os novos autores (celtistas) me tenhen na conta. Tenho bo contacto con o autor Patrick Cuadrdo do diccionario celtigo frances. Agora ben, meu proxecto esta mencionado por moitos articulos de Irlanda, Escocia e Bretanha.
Tamen estou mencionado por a Liga Celtiga Galaica.
Lamentablemente alguns Ingleses (Anglosaxons) e Espanholistas me queren hundir co suas pensamentos anti-celtigos. Elos tratan de demostrarme que nunca hubo Celtas nas Islas Britanicas nin na Galiza. Non les fago caso a elos. De algo me tenho que reir.

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Majestic-12 [Bot] e 2 visitantes