Tan gallego como el gallego

Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.).
xana
Registado: domingo, 22 mai 2005, 23:04

Mensagempor xana » segunda, 25 jun 2007, 09:01

Anamp Escribeu:Aínda non lera todo o que viña no enlace que enviou Xana. É fortísimo, e moi preocupante. Claramente, o que piden é que o galego despareza do mapa.

Eu puxen só un anaco, pero a banda deseñada enteira é alucinante, cómo se poden dicir tantos despropósitos en tan pouco espazo? :?

O que máis "graza" me fai é a parte na que se di que en Catalunya e Euskadi inda están peor, que perseguimos aos que falan castelán. Só lle faltou dicir que os queimamos na fogueira ou algo! X-D

Imagem

xana
Registado: domingo, 22 mai 2005, 23:04

Mensagempor xana » terça, 31 jul 2007, 21:48

A raíz das tolemias que dixeron os de "Tan gallego como el gallego", acabo de atopar este chiste que ilustra moi ben a cousa:

Imagem

Atopeino no blog de

galiciaprasempre
Registado: terça, 17 jun 2008, 21:35

Mensagempor galiciaprasempre » sexta, 04 jul 2008, 12:01

A min esas asociacións de tan gallego como el gallego y de Galicia Bilingue...pásomas polo...forro..así de claro, estou farta destas asociacións e quedo abraida como asociacións tan fachas como estas poidan existir...primeiro os nosos fillos aprenden a língua que se lle ensine e aprenderán tódalas línguas que se lles queira aprender sen ningún problema..o problemas créanos os pais ó pensar que hai línguas superiores e outras inferiores, así de claro..un neno aprende calqueira língua sen ningún prexuízo, os prexuizos sempre serán creados polos pais...A VER SE ESTAS ASOCIACIÓNS SE ENTERAN DUNHA VEZ que o castelán está superimposto en Galicia, moitísimo máis có galego...é máis...eu como falante galega que son agora, non poido acceder en galego á xustiza, non poido casar en galego, non poido ter unha educación 100% en galego... eu estudiei galego en castelán polos prexuízos e incompetencias dos mestres que tiven...a asignatura de galego dina en castelán...iso é galego??? non o creo...moitos galegos son despedidos ó ano dos seus traballos simplemente por falar en galego, eu non poido ir ó cinema e ver un filme en galego..primeiro porque non existe, tampouco existe a dobraxe de filmes en galego (é dicir, se collo unha peli no videoclub, todas teñen menú en inglés, portugués, algunhas en catalán...pero o galego non se ve por ningunha parte!!!)....debería daros vergoña por defender inda máis unha língua que me ten oprimida...estou farta de recibir insultos por falar galego...XA ABONDA NON????? Asociacións como estas non se merecen nin un duro polo que fan. EN GALICIA DEBERÍA ESTAR TODO EN GALEGO..PORQUE SEMPRE FOIU A LINGUA DE AQUÍ, ATA QUE UNS NOXENTOS COMO OS ESPAÑOIS METERON MAN NA NOSA TERRA.. xa abonda!!!!

Voltar para “Lingua galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante