Rateiro ou rateira? Fillos de Galiza no fa ce- book?

...Para calquera outro tema non recolleito nas outras categorías.
bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Mensagempor bershky » quarta, 14 jul 2010, 19:00

Unha,dùas, tres... e u-las outras?
Ha,ha, ha, ha… Elefante en \"olerìa\" malpocadiña de min! abofè que pensei que alguèn/s i o estaban a facer prà amola-lo web de fillos.org
Voume facer un pouco deporte, a ver se escurrizo os cativos pensamentos, e de paso me destrouso de tal cousa que me està ferindo tanto. E que será? Ai, Naiciña miña que vou esmorecendo e ninguèn me vale…
Donas afautadas, fechando o bico. Endexamais falei convosco en privado prà ousardes bota-la lingua a pastare en datos i en asuntos reservados meus, que coido, ren vos atanguen. Se vos proe, xa xabedes…
Ala! Una aperta para os Galegos

Eu cantar, cantar, cantéi,
a grasia non era moita.
¡Mais qué faser, desdichada,
si non nacín máis grasiosa!
Cantei como mal sabía
dándolle reviravoltas,
cal fan aqués que non saben
direitamente unha cousa.
Pero dempóis paseniño,
i un poco máis alto agora,
fun botando as miñas cántigas
como quen non quer a cousa.
Non me espriquéi cal quixera
pois son de espricansa pouca;
si grasia en cantar non teño
o amor da patria me afoga.
Rosalia de Castro

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » sexta, 16 jul 2010, 16:01

Di o noso presi:
Veña, calmadevos todos, pensemos antes de escribir. Isto é entrar o trapo. parece que cando un ten ganas de loita saca o trapo e xa está armada a loita e entramos a lidar

Iso na linguaxe de Internet chámase dar de comer aos trasnos ( feed the trolls ). Non é que chame Troll a Bershky, Deus me libre, pero o caso ten paralelismos.
A verdade é que ás veces penso que os usuarios non len as normas de uso nin coñecen os usos e costumes da Rede (a chamada netiqueta). Iso é algo perdoable, pero non debemos alentar que continúe.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » sexta, 16 jul 2010, 16:05

Nada más lejos de mi intención armar un guerra, pero te pido que por un momento te pongas en nuestro lugar y dime cómo reaccionarías tú si alguien te dijera, luego de acusarte de algo: tenías que ser gallego.

A min dinmo moitas veces, e case nunca o tomo a mal. Ás veces pido explicacións e mesmo acábome sentindo fachendoso de que me identifiquen cunha certa maneira de ser.
De todos xeitos eu creo que non entendestes o que dixo Bershky. Se o analizades friamente veredes que non é un insulto máis que para quen queira velo así.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » sexta, 16 jul 2010, 16:08

Coido que non vos hai outra que aplicar as normas que rexen a convivencia e se a suposta insultadora non se digna a explicar e as presuntas insultadas teiman en se consideraren así, que nos deixemos de lerias: se alguén considera houbo un insulto, que publique a queixa na Caixa das Queixas, con solicitude de expulsión incluída se lle presta, e entraremos a valoralo entre todos.

coral
Ex-membro
Registado: quinta, 24 abr 2008, 22:01

Mensagempor coral » terça, 20 jul 2010, 21:29

Rubí escribió:
\\\"Nada más lejos de mi intención armar un guerra, pero te pido que por un momento te pongas en nuestro lugar y dime cómo reaccionarías tú si alguien te dijera, luego de acusarte de algo: tenías que ser gallego.\\\"
casdeiro responde:
\\\"A min dinmo moitas veces, e case nunca o tomo a mal. Ás veces pido explicacións e mesmo acábome sentindo fachendoso de que me identifiquen cunha certa maneira de ser.\\\"
No te confundas manolito, a vos no te dicen gallego, lo que te dicen es MERDEIRO[b], y por cierto, tanto en el foro como en tus últimas intervenciones en el bate, has dado sobradas muestras de ser un aunténtico MERDEIRO.
Coral
República de La Boca
Buenos Aires
ARGENTINA

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Mensagempor bershky » quarta, 21 jul 2010, 16:14

Coral,
velaì! paseniño ides deixando en evidencia a clase de persoas que sodes. Se non se vos vai polos vosos paus veneràndovos, un pasa a ser un noxento estravagante no escaparate.
Vostede me perdoe: de que a acusei? i as sùas colegas?
Saìron en defensa propia, a naquela decateime de quen eran-os fillos de Galicia de facebook. A partires de aì, vòs soiñas argallaste-lo rodopìo.
I agora, as sùas maxestades estàn a xurdiren unha chantaxe,,, o enxebre estilo arxentino?`
Coido que moitos, e digo moitos, i moitos non son todos, pois iso... que moitos arxentinos sofrides irremediablemente \"sìndrome de Maradona\". Como dicìa u outro: un chupito de humildad, no les vendrìa mal...
Saùdos boa xente. Ah! non debiades vacila-los nomes de pìa! Soa moi feo.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » sábado, 24 jul 2010, 08:51

Coral, grazas pola demostrarnos maxistralmente o que si é un insulto.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » sábado, 24 jul 2010, 08:54

E o de chamarme Manolito... que pasa, agora hai a moda de castelanizar e trocar os nomes dos outros usuarios en Fillos, ou? :-D

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » domingo, 25 jul 2010, 07:27

Coral escribiu:
No te confundas manolito, a vos no te dicen gallego, lo que te dicen es MERDEIRO[b], y por cierto, tanto en el foro como en tus últimas intervenciones en el bate, has dado sobradas muestras de ser un aunténtico MERDEIRO.

Ola Coral.
Podes estar todo o enfadada que queiras eu iso non cho podo remediar, pero tes que ter un pouco de saber estar e de decencia no que dis dos demais; eu coido que se chama educación e compostura no falar( neste caso no escribir). Non podes insultar a ninguén o agarimo da pantalla da túa computadora. Non está ben nin é tolerable. Ante todo somos persoas e como tales debemos ser respectados e respectar. Podes protestar dar o teu parecer pero nunca insultar porque cando recurres ó insulto perdes toda credibilidade nos teus argumentos. Se non sabes seguir esta regla tan sinxela sobras en Fillos de Galicia.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Mensagempor casdeiro » segunda, 26 jul 2010, 08:36

Grazas, Crisanto. Eu entendo que a crispación pode facer perder os papeis a algunha xente e que non se saben moitas veces aplicar os consellos de netiqueta tan necesarios para unha convivencia cívica na Internet. Lamentablemente debemos agora perder tempo con estas cuestións tan absurdas cando hai tanto que facer en Fillos... En fin, cada quen é responsable polo que di ou fai e polo que iso ocasiona.

Voltar para “Caixón de xastre”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante