O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

...Para calquera outro tema non recolleito nas outras categorías.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 684
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

Mensagempor cachafeiro » domingo, 11 jan 2009, 19:27

O martes 13

A mala sorte asociada a este día remóntase aos gregos e ao Deus Marte. Con todo, tamén vén da mitología nórdica (celtas, druidas, normandos, vikingos) en éraa pre - cristiá.

Cóntase que a un banquete no Valhalla foron invitados doce deuses. Loki, o espírito da pelexa e o mal, chegou sen invitación co cal o número dos presentes chegou a 13. Na loita que se produciu para expulsar a Loki, Balder, o favorito das deidades, atopou a morte.

Esta foi unha das primeiras referencias escritas sobre o "infortunio" relacionado co trece. Desde Escandinavia, a superstición difundiuse a través de Europa, cara ao sur e ao comezar éraa cristiá xa estaba establecida nos países mediterráneos.

Entón, dise que esta crenza foi reforzada co episodio da Última Cea. E desde ese momento, invitar a trece persoas a unha cea significa buscar un desastre, o que se cre ata o día de hoxe.



E se se lle quere seguir buscando a "quinta pata ao gato", hai moitos que toman en conta que as experiencias vitais do ser humano son 12, polo cal unha máis, é dicir, trece, significaría unha anormalidad abominable.


¿Cales son estas experiencias vitais?... O eu, a posesión, a comunicación, o instinto, a creación, o servizo, a unión en parella ou en alianza; a sexualidade profunda, a transcendencia, espiritualidad ou religiosidad; o poder; a proxección ou os soños e a dor ou a soidade.

Ademais, e de acordo á astrología, doce son as casas do universo astrológico, polo cal unha máis rompe o modelo.

Isto de considerar ao día martes e o número trece como fatídicos, deu lugar a refranes e superticiones:

- "O martes, nin che cases nin che embarques". Este refrán é moi coñecido e fai alusión a non tomar decisións significativas ese día, porque poden haber desgrazas.

Outros refranes:

"O martes nin galiña botes, nin filla cases".

"O marte nin fillo cases, nin cochino mates".

"En martes nin tea urdas, nin filla cases, nin as leves a confesar porque non dirán a verdade".

"O martes nin a túa casa mudes, nin a túa filla cases, nin a túa roupa tezas".


E as supersticiones...

- Non ter trece invitados na casa.

- Non cortarse as uñas ou o pelo durante ese día, porque trae mala sorte.

- Moitos hoteis no mundo non identifican o piso 13 e sáltanse ao catorce.

- Na maioría dos autódromos de Europa, os pits ou talleres onde os autos tanquean e cambian de llantas, están numerados pero saltan do doce ao catorce.

- As aerolíneas evitan este número nos seus asentos.

- Antes, moitos artistas tiñan nos seus contratos unha cláusula pola que non actuaban o 13 do mes.


Se coñecen algunha historia máis sobre o martes 13 sería moi bo que a compartan do mesmo xeito que os refranes.
Porque eu non creo nas bruxas, pero que as hai.....


Alexandra Cachafeiro Camiña

Avatar do Utilizador
rubi
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 359
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

Mensagempor rubi » domingo, 11 jan 2009, 21:31

En las culturas de España, Grecia y los países de Latinoamérica, el martes 13 es considerado un día de mala suerte. Hay mucha gente con fobia a este día, que no viaja a ningún lado por superstición. La fobia a este día se llama Trezidavomartiofobia o Triscaidecafobia.

Martes es una palabra que desciende del nombre del planeta Marte, que en la Edad Media lo llamaban "el pequeño maléfico" y que significa voluntad, energía, tensión y agresividad. Marte, según la mitología griega, es el Dios de la guerra, por lo cual el día martes está regido por el planeta rojo, el de la destrucción, la sangre y la violencia. Además, la leyenda dice que un día martes 13 se produjo la confusión de lenguas en la Torre de Babel.

Por su lado el número trece desde la antigüedad fue considerado como de mal augurio ya que en la Última Cena de Jesucristo, trece eran los comensales; la Cábala enumera a 13 espíritus malignos, al igual que las leyendas nórdicas; en el Apocalipsis, su capítulo 13 corresponde al anticristo y a la bestia. En el Tarot, este número hace referencia a la muerte

Razones sobran si se quiere pensar que el martes 13 es un día de desgracias y mala suerte. Eso sí, las connotaciones negativas que se le dan al martes 13 no tienen fundamentos científicos, por lo cual se debe tener muy claro que sólo se trata de un mito.

Incluso hay mucha gente que lo ha tomado al revés, por lo cual dentro de sus creencias, lo consideran como un día de buena suerte. Tanto así, que durante ese día muchos apuestan por ese número en los juegos de azar

Me quedo con esta última idea, prefiero tomarlo como un día de BUENA SUERTE, continuando con la creencia de mi padre, que siempre decía que muchas cosas buenas en su vida le habían sucedido un día martes 13....

Rubí
Buenos Aires-Argentina.

Avatar do Utilizador
crisanto
Socio/a
Socio/a
Mensagens: 211
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

Mensagempor crisanto » segunda, 12 jan 2009, 12:12

Tener una creencia no significa que esta sea cierta sino posible y lo posible puede ser cierto o falso. Muchos confunden fe con certeza y eso no es así. Cuando creemos en Dios no estamos seguros de su existencia, puesto que si hubiera certeza no habría fe. Ahora en Londres, Barcelona y Madrid hay una campaña en autobuses urbanos se puede leer: "Es posible que Dios no exista" y los contrarios dicen: "Dios existe". La fe es sólo eso, esperanza, deseo de que lo que creemos sea cierto y aunque vivir constantemente con esa duda es terrible, por eso algunos prefieren darlo por cierto. Es preferible hacer lo que dijo Jesús: "Amaros los unos a los otros como yo os he amado" y vivir la vida haciendo el bien y comportándose honradamente con uno mismo y con los demás y si luego hay otra vida se nos dará por añadidura y no por creer o no creer. Como decía S. Pablo la fe sola no basta. Lo único importante es el Amor.
Vaya hasta donde me ha llevado la reflexión sobre las creencias.
Para rematar y ceñirme al tema de martes y trece (en otros sitios, viernes 13) , etc. quiero decir que las supersticiones son creencias sin ningún fundamento por mucho que algunos quieran ver en ellas coincidencias que no pasan de ser eso: meras coincidencias.
Algo como pasar por debajo de una escalera, a nadie se le ocurre, no por superstición sino por lógica. Si hay una escalera apoyada en una pared lo más lógico es que haya alguien trabajando arriba y también lógico que se le pueda caer algo y darte en la cabeza si pasas por debajo de la escalera. Eso no es superstición sino lógica.

Saúdos e apertas

theo
Mensagens: 29
Registado: sexta, 28 out 2005, 17:18

O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

Mensagempor theo » terça, 13 jan 2009, 03:37

Coincido CRISANTO pero que las hay.......... las HAY!

Saúdos e bicos.

noita
Mensagens: 47
Registado: sábado, 09 jul 2005, 04:29

O martes 13 está chegando e hai que estar preparado

Mensagempor noita » quarta, 14 jan 2009, 02:39

Se ha terminado el Martes 13 y a mi no me fue mal :-) A Dios gracias jejejeje.


Voltar para “Caixón de xastre”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes