FELICIDADE, PAZ E SAÚDE!!!!

...Para calquera outro tema non recolleito nas outras categorías.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » segunda, 22 dez 2008, 16:41

Esta é unha època do ano que nos atopa suceptibles.
Onde pasamos balance das nosas vidas, logros e fracasos.
Onde estrañamos aínda mais aos nosos seres queridos que xa non estan connosco, aos que se foron polas voltas da vida e aos que a vida non os deixa volver.
Para todos os que estan, para os que levo no corazòn, para os que aprendì a coñecer e querer nesta marabillosa Comunidade, doulles os meus mellores desexos de FELICIDADE, PAZ E SAÚDE.

Alexandra Cachafeiro Camiña

Cantares

(Celso Emilio Ferreiro)

Que ninguén queira ensinarme
onde hei de arrincal-a frol,
cómo hei de bebel-o viño,
cando hei de tomal-o sol
O que sei seino de abondo
dende o comenzo até o fin.
Sei o día, sei a noite,
sei todo aquelo que vin.
Na vella sabiduría
do corazón aprendín
que a morte que ha de levarme
lévoa eu dentro de min.

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » quarta, 24 dez 2008, 02:23

Muchas gracias Alejandra por tus deseos de PAZ Y FELICIDAD para todos los miembros de Fillos de Galicia.
Me uno a ese deseo y espero que el año nuevo que pronto llegará nos depare a todos una vida mejor.
Agradezco a los miembros de esta Comunidad la amistad que me brindaron y haberme permitido compartir el sentimiento de "galleguidad" que nos une.
Un enorme abrazo para todos y

¡¡¡ FELIZ NAVIDAD !!!

Rubí
Buenos Aires-Argentina

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Mensagempor sbaezagarr » quarta, 24 dez 2008, 04:12

Querida Alexandra:

Tus palabras no hacen sino traer a nuestros corazones lo que es el espíritu navideño y te agradezco lo bien que has reflejado este sentimiento que a todos nos une de manera especial en esta época del año.

Gracias también por el gran aporte que has sido para nuestro lugar de encuentro, Gracias por tu franqueza, tu sinceridad, tu alegría y por estar siempre para Fillos de Galicia.

Al igual que Rubi, me adhiero a los deseos de Felicidade, Paz e Saúde para todos los Fillos que unidos por nuestra Galleguidad, encontramos en esta comunidad virtual a esa Galicia que nos enseñaron a amar desde que nacimos.

Que el año que pronto comienza, llegue pleno de éxito y prosperidad para cada uno de ustedes y nos permita seguir compartiendo todo aquello que nos acerca a la tierra de nuestros Padres y Abuelos.

¡Un abrazo desde Chile!

Sandra

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » quarta, 24 dez 2008, 09:19

Grazas queridas amigas polos desexos de felicidade e paz que mandades a todos os galegos do mundo.
Eu, dende aqui, Euskadi, quero tamén desexarvos Felicidade e Paz, moita, moitisima Paz e Xusticia. Que o vindeiro ano traia, para todos nos, iso que máis desexamos e necesitamos.

Un saúdo de corazón, bicos e moitas apertas

Fernando

Voltar para “Caixón de xastre”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes