TESTEMUÑO
-
- Socio/a
- Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00
TESTEMUÑO
Querido Perdiz:
Es una gran alegría saber que Cida ha salido bien de la operación y que ya está en casa recuperándose.
~Gracias por tus palabras y la hermosa imagen que nos has regalado~
En un abrazo mis mejores deseos para vosotros,
Sandra
Eu son Filla de Galicia
Es una gran alegría saber que Cida ha salido bien de la operación y que ya está en casa recuperándose.
~Gracias por tus palabras y la hermosa imagen que nos has regalado~
En un abrazo mis mejores deseos para vosotros,
Sandra
Eu son Filla de Galicia
TESTEMUÑO
Olá amigos e irmãos de fillos
Meu testemunho que Santiago é grandioso e que as orações de todos vostedes, foram de grande valia para nós.
Minha irmã de ADN Anavilat, ti fizeste a promesa, eu a cumpri acá en Brasil, mas tamén vou a cumprir en Compostela un dia.
A foto fala por si só, veja o poder de Santiago, a minha CIDA, de pé forte, E................VIVA. Aleluia.
FOTO MISSA DE SANTIAGO - SANTOS - BRASIL - 27/07/2008 - 12:30 HORAS - EU, PERDIZ, SANTIAGO E MIÑA CIDA, TODOS DE PÉ.
bicos nos corazón de cada um de vostedes
perdiz/cida
Meu testemunho que Santiago é grandioso e que as orações de todos vostedes, foram de grande valia para nós.
Minha irmã de ADN Anavilat, ti fizeste a promesa, eu a cumpri acá en Brasil, mas tamén vou a cumprir en Compostela un dia.
A foto fala por si só, veja o poder de Santiago, a minha CIDA, de pé forte, E................VIVA. Aleluia.

FOTO MISSA DE SANTIAGO - SANTOS - BRASIL - 27/07/2008 - 12:30 HORAS - EU, PERDIZ, SANTIAGO E MIÑA CIDA, TODOS DE PÉ.
bicos nos corazón de cada um de vostedes
perdiz/cida
Voltar para “Caixón de xastre”
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante