Procedencia del apellido SEIVANE

Información sobre os apelidos e nomes galegos, orixe e significado.
csy
Registado: segunda, 04 fev 2008, 04:00

Mensagempor csy » segunda, 04 fev 2008, 04:22

Hola!!! Soy nueva en esta página y me he resgistrado para ver si consigo información sobre mi primer apellido; me gustaria saber de dónde proviene , etc.... Bueno yo soy de Móstoles (Madrid) y mi nonmbre es Carolina Seivane Yerga, lo único que sé que mi padre era gallego de villalba (lugo). No le pude preguntar sobre mi apellido ya que murió hace 14 años cuando tenia 9 años; asique si alguien me puede ayudar se lo agradeceria mucho. GRacias!!!!

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Mensagempor lopez » terça, 05 fev 2008, 14:37

Seivane

Etimoloxía.- ¿?

Lugares.- Existen 3 aldeas no País Galego, nas freguesias de Tirimol (Lugo), Nosa Señora dos Remédios (Mondoñedo) e Román (Vilalba)

Distribución no País Galego.-
Província da Coruña: 6 abonados
Província de Lugo: 50 abonados, a meirande parte nos concellos da Pastoriza, Mondoñedo e Lourenzá.
Província de Ourense: 0 abonados
Província de Pontevedra: 0 abonados
En Portugal: 1 abonada

Familias.- Famosa família de fabricantes de gaitas, da cal descende a gaiteira Susana Seivane.

HERÁLDICA
Liñaxe.- Descoñecida
Pedras armeiras.- Non hai constáncia

Bibliografía.- Telecom de Portugal, Páginas-Blancas de España (1º apelido), Enciclopédia Galega e Diccionário Xerais.

Comentário persoal.- Presumibelmente, trata-se dun apelido de orixe ou orixes toponímicas.

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Mensagempor lopez » terça, 05 fev 2008, 15:16

SEIVANE .- Procede do nome do Santo (San Johanne).

sandraotero
Registado: terça, 06 mai 2003, 23:00

Mensagempor sandraotero » quarta, 11 mar 2009, 22:37

Mi abuela era Seivane, de A Pastoriza, Lugo, San Martin de Corbelle, su padre, Antonio María Seivane Alvarez y su madre Josefa Gonzalez Nogueira. Ella se llamaba María Antonia Seivane Gonzalez. Si algo te coincide, por favor comunicate al taboleiro.
Sandra

pabloseivane
Registado: sexta, 18 set 2009, 23:44

Mensagempor pabloseivane » sexta, 18 set 2009, 23:55

Hola Sandra, te escribo porque a pesar de que no te conozco se que somos parientes, mi abuelo era Enrique Seivane, hermano de tu abuela e hijos de antonio Maria. Soy de Rosario y ahora vivo en Madrid desde hace unos años. El año pasado estuve en Galicia de Luna de Miel y me pase por Bretoña, el pueblo de nuestro bisabuelo. Si queres fotos del pueblo y mas informacion no dudes en escribirme un mail. (pabloseivane@hotmail.com)
saludos

Voltar para “Apelidos”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes