Hai que botalos?

Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
beltram
Mensagens: 58
Registado: domingo, 19 dez 2004, 00:00

Hai que botalos?

Mensagempor beltram » segunda, 23 mai 2005, 17:16

Estamos em comicios, iso é algo que tudos os galegos já sabemos. Tanto ten que vivamos em Ourense, Euskadi, Panamá ou Hamburgo. De súpeto a atençom que espertamos pra os nossos representantes e pra os que aspiran a selo é máxima, desta volta mais do que cabería pensar.

E é que o PP, por primeira vez em 15 anos de governo nom tem as cousas claras, nada claras. Todas as sondagems dan coma vencedora a umha posíbel coaligaçom entre o PSG-PSOE e o BNG assim coma umha alta participaçom. O cansazo que provocaron 15 anos de Governo absoluto de Fraga é evidente em amplos seitores da sociedade galega, até o ponto que coa lembrança da gestiom da crise do Prestige aínda moi fresca, boa parte deses seitores ligados ao mundo da cultura están a promover umha campanha pra estimular o voto á alternativa que representa a oposiçom na Galiza.

Dita campanha, á que bautizaron co explícito nome de "Hai que botalos", consistiu na realizaçom de 24 curtametragems, que tocan moi variados aspectos da (mala)gestiom do PP de Fraga na Galiza, coma poderían ser a manipulaçom informativa, a falta de oportunidades laborais ou o passado fascista do candidato popular Manuel Fraga.

Arestora, os promotores de "Hai que botalos", o colectivo Arredemo, acaban de estrear o filme em Compostela e andan enleados na distribuçom e projecçom do filme por toda a Galiza, assim coma no estrangeiro, em tudos aqueles lugares onde haja galegos.
Asimesmo e pra que a difussom seja a maior posível, o colectivo Arredemo, pendurou a película completa no sitio web http://haiquebotalos.com
Última edição por beltram em sábado, 08 nov 2014, 20:38, editado 1 vez no total.

beltram
Mensagens: 58
Registado: domingo, 19 dez 2004, 00:00

Hai que botalos?

Mensagempor beltram » terça, 28 jun 2005, 10:11

Pois seica a sociedade galega decidiu que sim, que hai que botalos. Parabems ao PSG e ao Bloco e em geral a tudos aqueles que apostarom pelo cámbio. O tempo há dizer se estamos errados, mais cumpria abrir as fiestras pra que entrara um pouco de ar.

Saude e Terra.


Voltar para “Política galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante