Circunscrición electoral para os emigrantes!

Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » quinta, 19 abr 2007, 09:32

En poderedes ler o resume do que reclamou Daniel Tomé, o noso Representante Político, nun recente programa de radio.

Por certo, agora podedes volver a comentar as novas de PlanetaGalego (a capacidade de comentar dos lectores foran desactivadas aí atrás por diversos problemas) pero será preciso que vos rexistredes. O rexistro havos facilitar tamén o envío de artigos a todos os interesados.

Podedes comentar aquí tamén o que vos parecen as nosas reclamacións políticas sobre este asunto.

pablogs
Registado: quarta, 20 dez 2006, 17:46

Mensagempor pablogs » quinta, 19 abr 2007, 18:31

Estoy completamente de acuerdo.
Es razonable que un ciudadano no recidente, pueda votar en las elecciones nacionales, parlamentarias, o autonómicas, ya que sigue siendo ciudadano. Sin embargo, creo que las elecciones referidas a alcaldias y ayuntamientos tiene mayor relación con el concepto de recidencia que con el de ciudadania, ya que son los recidentes los afectados (para bien o para mal), en forma directa e inmediata por las deciciones tomadas por el gobierno local.
De hecho, en mi caso, estoy habilitado a votar en un pueblo en el que he estado solo una hora y algo en toda mi vida.....
saludos, desde el sur.

Voltar para “Política galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante