Buenas

...e aquí para localizar ás vosas familias emigradas. Complemento ao noso .
lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Buenas

Mensagempor lopez » quinta, 05 abr 2007, 11:45

Siempre mui simpatica Ana, pena que nó sé escribir en gallego como tu. Mira que si todo sigue bien (estoy esperando unos examenes de mi padre)este año estaré por ai, lo que creia seria el año pasado. Y si posible nos veremos personalmente. Cuanto a Lalin, claro que nó estoy enfadado, apenas tengo curiosidad de saber como fué el encuentro. Saludos deste fillo de Melide. Bicos para ti tambien
Última edição por lopez em sábado, 08 nov 2014, 21:57, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Buenas

Mensagempor marisalvar » quinta, 05 abr 2007, 18:51

Parabéns para Lalín e a súa familia en Brasil. Agardo que todos esteades moi ledos con este novo reencontro familiar que propiciou López, ao que xa lle debemos algún máis :-))

Ten paciencia, López, hai moitas emocións mesturadas nun reencontro, entre elas un pouco de medo a cómo vai reaccionar a familia recén atopada, como me van recibir, que pensarán, quererán saber de min, non quererán...pensarán que quero algo máis, desconfiarán...todo iso haino que asimilar e por iso hai xente á que lle custa dar o paso desisivo. Pero non dubido que en calquera momento collera o teléfono e marcará ese número.

Como sexa, ti xa fixeche todo o posible, López. O reencontro está servido en bandexa de ouro :-))) Agora é cousa deles aproveitar a ocasión...

Unha aperta

Marisa
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:57, editado 1 vez no total.

lopez
Ex-membro

Buenas

Mensagempor lopez » sexta, 06 abr 2007, 00:06

Unha aperta para ti tamen cariñosa amiga. Has dicho todo con mucha propriedad. saludos

beluso
Registado: quarta, 27 dez 2006, 21:50

Buenas

Mensagempor beluso » sexta, 06 abr 2007, 21:58

Penso igual que anavilat e marisalvar, dalle tempo, e descoida, que o teu traballo non foi en balde.
Como din elas, sempre ai xente que ainda que non digamos nada, apreciamolo traballo que realiza calquera compañeiro/a.
Un abrazo para todos.

Esta paxina engancha moito, e posiblemente ela douse de conta e fuxiu a tempo.jajajaja

Saudos.
Última edição por beluso em sábado, 08 nov 2014, 21:57, editado 1 vez no total.

lopez
Ex-membro

Buenas

Mensagempor lopez » sábado, 07 abr 2007, 11:15

Gracias Beluso, asi será siempre. Otro abrazo pra ti tambien.

ricardopaysano
Registado: quinta, 19 jul 2007, 10:13

Buenas

Mensagempor ricardopaysano » quinta, 19 jul 2007, 10:24

Oi lalin
Meu nome é Ricardo, sou neto de Aurelio Carballo Freijo.
Moro no Brasil, na capital, Este que fala antes é o meu tio, eu sou filho de outra filha do Aurelio, Joana Darc Carballo Freijo.
Entre em contato comigo pelo meu email
ricardopaysano@gmail.com
Abraço

Voltar para “Procuras familiares (na emigración)”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante