Búsqueda familiar en Chaguasozo (Ourense)

Aquí podedes deixar as vosas mensaxes para localizar aos vosos parentes en Galicia. Complemento ao noso .
anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » sábado, 18 abr 2009, 10:31

Esta mensaxe chegou a miña conta de correo, alguén pode axudar nesta búsqueda?

No sé si aún me quedan parientes en Chaguasozo, creo que si, Mi única abuela que me quefdaba recien falleció en Enero con 103 años. Me gustaria saber si aún me quedan familiares alla. Ella se llamaba Elisa garcía Seoane. Mil bicos para ti

Grazas.

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » sábado, 18 abr 2009, 13:15

Hai dous lugares chamados Chaguazoso (non ChaguaSoZo) na provincia de Ourense , un en A Mezquita, preto da raia e outro en Virariño de Conso algo máis alonxado, aínda que non moito, da fronteira de Portugal.
Un dato interesante sería saber quien pregunta y desde donde.

anavilat
Socio/a
Socio/a

Mensagempor anavilat » sábado, 18 abr 2009, 14:26

Tentarei poñerme en contacto coa persoa que mo enviou e digoche algo.
Moitas grazas crisanto!!!!

anavilat
Socio/a
Socio/a

Mensagempor anavilat » sábado, 18 abr 2009, 22:13

Si, eran de A mezquita

Abuelos paternos

Antonio Sanchez Alvares
Aurora Castaño Nieves

Abuela materna

Elisa García Seona, tengo entendido que por este lado me queda familia viviendo allá, no sé por mis abuelos paternos. Mi bisabuelo al parecer fue alcalde del pueblo.

Mariela, agora como membro de Fillos baixo o nome de foi o que me fixo chegar. A ver se podes facer algo. Eu ando con moi pouco tempo. Calquer cousa que precises, crisanto, xa sabes a onde chamarme ou escribirme.
Mil bicos.
E mil grazas.

mapil
Registado: sábado, 18 abr 2009, 16:40

Mensagempor mapil » domingo, 19 abr 2009, 05:59

crisanto Escribeu:Hai dous lugares chamados Chaguazoso (non ChaguaSoZo) na provincia de Ourense , un en A Mezquita, preto da raia e outro en Virariño de Conso algo máis alonxado, aínda que non moito, da fronteira de Portugal.

Crisanto :

Yo fui la que pregunte , mi nombre es Mariela y vivo en Stgo de Chile: le pasé los datos a Ana, mi abueliat materna murio recién y se llamaba Elisa Garcia Seoane, mis otros dos abuelos Antonio Sanchez Alvarez y Aurora Castaño Nieves.

Gracias

crisanto
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 29 fev 2008, 11:11

Mensagempor crisanto » segunda, 27 abr 2009, 11:44

mapil Escribeu:crisanto Escribeu:Hai dous lugares chamados Chaguazoso (non ChaguaSoZo) na provincia de Ourense , un en A Mezquita, preto da raia e outro en Virariño de Conso algo máis alonxado, aínda que non moito, da fronteira de Portugal.

Crisanto :

Yo fui la que pregunte , mi nombre es Mariela y vivo en Stgo de Chile: le pasé los datos a Ana, mi abueliat materna murio recién y se llamaba Elisa Garcia Seoane, mis otros dos abuelos Antonio Sanchez Alvarez y Aurora Castaño Nieves.

Gracias

Hola Mapil (Mariela):

He encontrado tus raices en Chaguazoso, A Mezquita, Ourense.

Te mando un privado

anavilat
Socio/a
Socio/a

Mensagempor anavilat » segunda, 27 abr 2009, 13:15

Grazas Crisanto!!!!
Espero algún día poder agradecerche de algunha maneira todo o que estas a facer por tanta xente e por Fillos.
Mil bicos.

coordfillos
Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12

Mensagempor coordfillos » terça, 28 abr 2009, 15:46

Por favor, Crisanto, non deixes de enviar o comunicado de novos encontros facendo uso do link que tes na columna esquerda. Así poderá aparece listado na sección de . Grazas!

(Estiven unha semana enfermo e non puiden facer seguimento dos novos reencontros, así que quedan na vosa man mentres non teñamos un/ha novo/a Responsable do Atopadoiro.)

coordfillos
Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12

Mensagempor coordfillos » quarta, 29 abr 2009, 16:00

Moitísimas grazas, Crisanto. Estaba moi ben feito para ser o primeiro que envías por este sistema. Modifiqueiche un chisco o titular para que seguise o tipo dos demais reencontros e engadín links.

Voltar para “Procuras familiares (en Galicia)”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes